Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om op je andere vraag te reageren, op een paar na, ken ik hier amper iemand (iig niet goed oid) en waarom zou ik 'ruzie' maken met iemand die ik amper ken? Als je btw 'wat' langer op het forum rondloopt, dan leer je vanzelf wel wat mensen 'kennen' ed. En mensen leren jou kennen en weten dan vaak waarom je reageert zoals je reageert. ![]() |
![]() |
|
Ik ken (voor zover ik weet) helemaal niemand hier op het forum IRL. Maar door middel van persoonlijke posts kan je iemand redelijk leren kennen.
Ach ja, we zijn allemaal best lief voor elkaar. Maar waarom zouden we allemaal trollen en flamen? Dan zou ik hier nou niet echt voor mijn plezier komen...
|
Ik heb best veel RL vrienden hier op het forum
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ken er maar 2 of zo in het echt, geloof ik ![]()
|
Denk da'k bij forummers die goed
posten, aardig lijken ed aardiger doe dan tegen een n00b die overal onzinnige topics maakt. Een paar forummers spreek ik wel via mail/pm ed, (of staan in m'n msn te verpieteren ![]() dus die ken ik dan wel beter.. Mja, het enige verschil is dat ik sneller offtopic ga, en wat aardiger doe.. Ken iig geen forummers irl voor zover ik weet.
||
Citaat:
![]()
|
uhm, ik ken 1 iemand op dit forum van school, en de rest ken ik niet irl (maar blueeyez03 binnenkort wel). met sommige forummers mail / chat ik.
maarreh, niet op alle fora's wordt nergens tegen in gegaan hoor. naar mijn mening wordt op psych altijd (meestal) heel begripvol gereageerd.... maar op A&N kunnen nog wel eens hele discussies ontstaan. -xxx-
|
ik ken er een aantal IRL (door hen ben ik lid geworden
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ken meerdere forummers IRL, maar geen van allen via het forum, en de meesten posten bijna nooit, behalve Andijvie en DutchECK. Andijvie ken ik vrij goed, DutchECK begin ik steeds beter te kennen.
Verder ben ik lid sinds november 2001, dus ik ken al vrij veel forummers van forumnaam, zeg maar dat als ik de forumnaam zie, ik weet wat voor persoon het zo'n beetje is. Ik ben zelf sinds oktober ofzo ook echt actief met posten, daarvóór las ik vooral. |
![]() |
|
Ik heb alleen Scimmia een keer IRL gezien en daar kwam ik pas achter via het forum
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kwam, voordat ik hier kwam, op een klein rottig forumpje, daar kraakte echt iedereen elkaar af, was niet leuk meer... Toen kwam ik dus hier, en ik keek echt m'n ogen uit. Hier werd echt goed naar elkaar geluisterd en vrijwel iedereen reageerde leuk! Mensen die vervelend deden werden niet oneindig uitgescholden etc.. en je kon toch een beetje van het onderwerp afwijken en zo dieper ingaan op het onderwerp en bijzaken. Ik vond het echt fantastisch
![]() ![]() Als je hier wat langer komt en post ontdek je vanzelf de structuur wel, en die is meestal toch erg fijn, maar dan komt het niet langer zo over dat iedereen elkaar kent... ![]() Ik ken sarahbressers in het echt, en Papier, Vlekje en Fluffy Puff... maar die laatste drie komen niet zo vaak. Verder ben ik hier beland dankzij Black Sugar, maar met haar heb ik geen contact meer. Mja, dat zijn dus vijf mensen die ik irl ken/ gekend heb. En dan niet eens allemaal even goed.. (Papier heb ik bv nog maar een paar keer echt gezien, wel bij in de klas gezeten enzo.. maar ja, 't is de vriend van sarahbressers dus moet ik hem eigenlijk wel wat vaker zien, en haar trouwens ook!!!). Maar goed, vijf mensen zijn niet veel mensen op dit forum ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:27. |
![]() |
|
Ik ken niemand van 't forum echt... er is er welgeteld één die in m'n MSN-lijst staat, daar praat ik wel 'es mee, maar verder...
|
Verwijderd
|
ik ken de meeste forummers wel bij naam en begin undercover forummers ook beter te herkennen..
ik ken een boel van msn, een aantall heb ik een keer gezien tijdens een meeting ik probeer op iedereen leuk te reageren maar als je wat vaker post leer je de mesnen ook kennen en reageer je persoonlijker |
![]() |
|
Ik ken sommige mensen van hun posteds omdat ik bijvoorbeeld vaak niet met ze eens ben over onderwerpen en dan zijn er nog mensen die ik in IRL ken, zoals pardonme, knutselsmurfie, loezzel, mommen, gizmo, nina_ninja
|
Ik ken te veel mensen hier op de site en daarom heb ik nu een naam genomen waardoor ik 'onherkenbaar' ben voor vrienden, klasgenoten en andere bekenden
Door deze onbekendheid heb ik het idee dat ik 'vrijer' kan antwoorden zonder bang te hoeven zijn voor commentaar achteraf of zonder dat ik bang hoef te zijn dat bekenden bepaalde details over me te weten komen die niet echt voor iedereen bedoeld zijn (en die dingen zijn dus wel bedoeld voor een veel groter en onbekend publiek)
|
![]() |
Ehm, wie ik irl ken
![]() Eris, post niet zo veel, is 1 van mijn beste vriendinnen. EternalDarkness is mn beste vriendje, post ook niet zo heel veel. Mainsupreme (muziek) is een vriend van mijn vriend Wickedelsje (ofzoiets) is de zus van een vriend RPGFANATIC is mn broertje ![]()
||
Citaat:
![]() Tegenwoordig alleen maar mini-meetings, met tweëen of drieën, tenminste das wat ik hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vraag je een meisje (11) verkering? leonalmelo | 13 | 26-06-2014 18:12 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik verliefd? AutistBoy | 42 | 24-04-2013 17:05 | |
Liefde & Relatie |
ketting graveerd eerste date. deadlytown | 30 | 26-11-2010 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
Hoe goed ken jij jezelf? Verwijderd | 36 | 29-05-2005 00:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |