Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 12:14
guess what
guess what is offline
Ik lees af en toe eens dit forum, en ik vind het altijd heel leuk om te lezen hoe jullie op elkaar reageren. Begripvol en toch helemaal je eigen mening, zonder dat er gezeik over komt. Komt dat doordat jullie elkaar al langer kennen (bijv. van school ofzo) of hebben jullie dat allemaal via dit forum gedaan????
Oud 01-06-2003, 12:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
guess what schreef op 01-06-2003 @ 13:14:
Begripvol en toch helemaal je eigen mening, zonder dat er gezeik over komt.
óf je bent niets gewend, óf je leest niet goed, maar mijns inziens is dat écht niet zo..

Misschien op DK, maar dat is dan ook meer een spam-hok waar niet echt gediscussieerd wordt, maar op de fora waar je kan discussieren wordt er niet altijd even begripvol gereageert op een andere mening..

En ja zo ben ik ook

Ow en trouwens; ik ken niemand van het forum irl, een aantal spreek ik heel vaak via msn/PM, waardoor ik ze redelijk ken...
Oud 01-06-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 01-06-2003 @ 13:20:
Misschien op DK, maar dat is dan ook meer een spam-hok waar niet echt gediscussieerd wordt, maar op de fora waar je kan discussieren wordt er niet altijd even begripvol gereageert op een andere mening..
idd

Om op je andere vraag te reageren, op een paar na, ken ik hier amper iemand (iig niet goed oid) en waarom zou ik 'ruzie' maken met iemand die ik amper ken?

Als je btw 'wat' langer op het forum rondloopt, dan leer je vanzelf wel wat mensen 'kennen' ed. En mensen leren jou kennen en weten dan vaak waarom je reageert zoals je reageert.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:24
Nona
Nona is offline
Ik ken (voor zover ik weet) helemaal niemand hier op het forum IRL. Maar door middel van persoonlijke posts kan je iemand redelijk leren kennen.

Ach ja, we zijn allemaal best lief voor elkaar. Maar waarom zouden we allemaal trollen en flamen? Dan zou ik hier nou niet echt voor mijn plezier komen...
Oud 01-06-2003, 12:30
guess what
guess what is offline
ja, de rest weet ik dus niet, omdat ik niet zo vaak hier ben, maar ik dacht het iig
Oud 01-06-2003, 12:49
Repsaj
Repsaj is offline
Ik ken eigenlijk niemand hier goed. Maar sommige ken ik al wel een tijdje van het forum en wat is nu wil zeggen is me niet helemaal duidelijk.
Oud 01-06-2003, 12:59
Qimm
Qimm is offline
Ik heb best veel RL vrienden hier op het forum *telt* zo al 6, dat zijn mensen die ik IRL ken. Ach ja, je reageert toch net wat anders op posts van mensen die je kent. Soms wat gemener (ik ben nou eenmaal gemeen) of wat begrijpender. Tis net waar het overgaat
Oud 01-06-2003, 13:25
Niemande
Niemande is offline
Citaat:
Qimm schreef op 01-06-2003 @ 13:59:
Ach ja, je reageert toch net wat anders op posts van mensen die je kent. Soms wat gemener (ik ben nou eenmaal gemeen) of wat begrijpender. Tis net waar het overgaat
Ja, en na een tijdje ken je ook wel wat forummensjes, gewoon van naam en zo. Dan weet je toch wel ongeveer wat voor iemand het is, toch?
Ik ken er maar 2 of zo in het echt, geloof ik
Oud 01-06-2003, 13:31
Quiana
Quiana is offline
Denk da'k bij forummers die goed
posten, aardig lijken ed aardiger
doe dan tegen een n00b die overal
onzinnige topics maakt.

Een paar forummers spreek ik wel via mail/pm ed,
(of staan in m'n msn te verpieteren ),
dus die ken ik dan wel beter..
Mja, het enige verschil is dat ik sneller offtopic
ga, en wat aardiger doe..

Ken iig geen forummers irl voor zover ik weet.
Oud 01-06-2003, 13:51
Miracle
Miracle is offline
Ik ken een aantal mensen irl die hier op het forum komen, maar die weten niet dat ik het ben
(en die spreek ik ook nooit via het forum)
Oud 01-06-2003, 14:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dreen schreef op 01-06-2003 @ 13:51:
Ik ken een aantal mensen irl die hier op het forum komen, maar die weten niet dat ik het ben
(en die spreek ik ook nooit via het forum)
Dat lijkt me ook wel cool
Oud 01-06-2003, 14:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Allemaal via dit forum, ik ben nog nooit naar meetings geweest, hoeft voor mij ook niet.
Oud 01-06-2003, 17:06
Fantôme
Fantôme is offline
uhm, ik ken 1 iemand op dit forum van school, en de rest ken ik niet irl (maar blueeyez03 binnenkort wel). met sommige forummers mail / chat ik.

maarreh, niet op alle fora's wordt nergens tegen in gegaan hoor.
naar mijn mening wordt op psych altijd (meestal) heel begripvol gereageerd.... maar op A&N kunnen nog wel eens hele discussies ontstaan.

-xxx-
Oud 01-06-2003, 17:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2003 @ 15:49:
Allemaal via dit forum, ik ben nog nooit naar meetings geweest, hoeft voor mij ook niet.
worden er wel eens meetings georganiseerd dan?!
Oud 01-06-2003, 17:09
Verwijderd
Toen ik hier pas kwam leerde ik best redelijk veel mensen kennen. Na een tijdje weg te zijn geweest is het 180 graden andersom.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wes schreef op 01-06-2003 @ 18:09:
Toen ik hier pas kwam leerde ik best redelijk veel mensen kennen. Na een tijdje weg te zijn geweest is het 180 graden andersom.
*steekt hand uit* aangenaam! ik ben wendy
Oud 01-06-2003, 19:24
Thomas
Thomas is offline
Achja, voor sommige mensen heb je nu eenmaal meer respect dan voor anderen. Ik daarentegen probeer altijd aardig en correct over te komen.

Zoiets bereik je al snel door achter elke post een smilie te zetten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:27
Verwijderd
Begripvol? Muhahaha
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 01-06-2003 @ 18:55:
*steekt hand uit* aangenaam! ik ben wendy
Jij was me al wel es opgevallen Ik bedoelde er niet mee te zeggen dat het een negatief feit is. Ligt grotendeels denk ik aan mezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:31
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Wawl schreef op 01-06-2003 @ 20:24:
Zoiets bereik je al snel door achter elke post een smilie te zetten.
Wat ook heel irritant kan zijn.

()
Oud 01-06-2003, 19:33
the tourist
the tourist is offline
Ik ken 2 forummers IRL, maar niet via het forum (ze zijn door mij lid geworden, en posten erg weinig).
Ik heb een aantal forummers, die ik dus niet IRL ken, in mijn msn-lijst staan.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:33
WolterB
WolterB is offline
ik ken er een aantal IRL (door hen ben ik lid geworden ), sommige heb ik een x gezien tijdens de scheveningenmeeting van een jaar terug, anderen heb ik via hun manier van posten leren te warderen (of niet )
Oud 01-06-2003, 19:37
Verwijderd
Ik ken meerdere forummers IRL, maar geen van allen via het forum, en de meesten posten bijna nooit, behalve Andijvie en DutchECK. Andijvie ken ik vrij goed, DutchECK begin ik steeds beter te kennen.
Verder ben ik lid sinds november 2001, dus ik ken al vrij veel forummers van forumnaam, zeg maar dat als ik de forumnaam zie, ik weet wat voor persoon het zo'n beetje is. Ik ben zelf sinds oktober ofzo ook echt actief met posten, daarvóór las ik vooral.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:05
Verwijderd
ik ken geen forummers persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:11
neeltje
neeltje is offline
Hmz ik post niet zo veel, lees wel veel maar ben ook al lang lid, vanaf 2000 volgens mij...

Ken paar wel IRL, zoals six4eight, de rest die ik irl ken post nooit meer.
Oud 01-06-2003, 21:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb alleen Scimmia een keer IRL gezien en daar kwam ik pas achter via het forum dus toen ik haar zag wist ik niet dat zij het was. Verder msn ik met een paar mensen maar verder ken ik niemand.
Oud 01-06-2003, 21:24
Verwijderd
Ik kwam, voordat ik hier kwam, op een klein rottig forumpje, daar kraakte echt iedereen elkaar af, was niet leuk meer... Toen kwam ik dus hier, en ik keek echt m'n ogen uit. Hier werd echt goed naar elkaar geluisterd en vrijwel iedereen reageerde leuk! Mensen die vervelend deden werden niet oneindig uitgescholden etc.. en je kon toch een beetje van het onderwerp afwijken en zo dieper ingaan op het onderwerp en bijzaken. Ik vond het echt fantastisch In het begin dat ik dan ook dat mensen elkaar kenden, dat ze hier al eeuwen kwamen etc... zo kwam het over

Als je hier wat langer komt en post ontdek je vanzelf de structuur wel, en die is meestal toch erg fijn, maar dan komt het niet langer zo over dat iedereen elkaar kent...

Ik ken sarahbressers in het echt, en Papier, Vlekje en Fluffy Puff... maar die laatste drie komen niet zo vaak. Verder ben ik hier beland dankzij Black Sugar, maar met haar heb ik geen contact meer.

Mja, dat zijn dus vijf mensen die ik irl ken/ gekend heb. En dan niet eens allemaal even goed.. (Papier heb ik bv nog maar een paar keer echt gezien, wel bij in de klas gezeten enzo.. maar ja, 't is de vriend van sarahbressers dus moet ik hem eigenlijk wel wat vaker zien, en haar trouwens ook!!!). Maar goed, vijf mensen zijn niet veel mensen op dit forum

Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:24
M@rco
M@rco is offline
Ik ken niemand van 't forum echt... er is er welgeteld één die in m'n MSN-lijst staat, daar praat ik wel 'es mee, maar verder...
Oud 01-06-2003, 21:27
Verwijderd
ik ken de meeste forummers wel bij naam en begin undercover forummers ook beter te herkennen..

ik ken een boel van msn, een aantall heb ik een keer gezien tijdens een meeting

ik probeer op iedereen leuk te reageren maar als je wat vaker post leer je de mesnen ook kennen en reageer je persoonlijker
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 22:09
Vice
Vice is offline
Ik ken niemand van dit forum IRL. (dat denk ik)
Oud 02-06-2003, 09:21
Tox
Tox is offline
Ik ken sommige mensen van hun posteds omdat ik bijvoorbeeld vaak niet met ze eens ben over onderwerpen en dan zijn er nog mensen die ik in IRL ken, zoals pardonme, knutselsmurfie, loezzel, mommen, gizmo, nina_ninja
Oud 02-06-2003, 10:41
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ken er een paar in het echt
maar die posten nauwelijks.
ik ken niemand via het forum..
Oud 02-06-2003, 20:35
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik ken te veel mensen hier op de site en daarom heb ik nu een naam genomen waardoor ik 'onherkenbaar' ben voor vrienden, klasgenoten en andere bekenden
Door deze onbekendheid heb ik het idee dat ik 'vrijer' kan antwoorden zonder bang te hoeven zijn voor commentaar achteraf of zonder dat ik bang hoef te zijn dat bekenden bepaalde details over me te weten komen die niet echt voor iedereen bedoeld zijn (en die dingen zijn dus wel bedoeld voor een veel groter en onbekend publiek)
Oud 02-06-2003, 20:47
BBEM
BBEM is offline
ik ken niemand persoonlijk en heb ook maar 1 persoon van dit forum op me lijst ik ken dus iedereen gewoon alleen maar van posts die mensen hier doen.
Oud 02-06-2003, 20:52
Mindfields
Mindfields is offline
Ehm, wie ik irl ken
Eris, post niet zo veel, is 1 van mijn beste vriendinnen. EternalDarkness is mn beste vriendje, post ook niet zo heel veel. Mainsupreme (muziek) is een vriend van mijn vriend
Wickedelsje (ofzoiets) is de zus van een vriend
RPGFANATIC is mn broertje
Oud 02-06-2003, 20:55
Veenbes
Veenbes is offline
Ken er een paar irl, geen mensen die ik via het forum heb ontmoet... heb ook niemand van het forum in m'n MSN staan en PM ook met niemand.
Oud 03-06-2003, 11:30
Verwijderd
Alleen Qimm en Semyaz, irl, verder niemand
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 12:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik praat via msn wel is met M@rco, city2000 en checko.

checko is mn vriend en die andere 2 zijn gewoon leuke jongens.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
... schreef op 01-06-2003 @ 18:07:
worden er wel eens meetings georganiseerd dan?!
Vroeger wel, toen was er een echte harde kern, toen dit forum nog niet bestond, toen was er De Klaagmuur en Algemeen Gebabbel
Tegenwoordig alleen maar mini-meetings, met tweëen of drieën, tenminste das wat ik hoor.
Oud 04-06-2003, 08:55
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-06-2003 @ 21:57:
Vroeger wel, toen was er een echte harde kern, toen dit forum nog niet bestond, toen was er De Klaagmuur en Algemeen Gebabbel
Tegenwoordig alleen maar mini-meetings, met tweëen of drieën, tenminste das wat ik hoor.
Meetings, jah, daar ben ik ook nog 1 keer geweest, liep iedereen met ballonnen door de stad..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:10
checko
checko is offline
ken bijna niemand....wel bikkelvrouw..das wel genoeg eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten