Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 22:29
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
MAar das niet erg.

Ik ben heel close met haar, heb haar leren kennen toen we begin dit jaar bij elkaar in de klas kwamen.
We gingen meteen met elkaar om, en al gauw was het een gewoontje.
Heb altijd geweten dat ze op meisjes valt, en ik kan er niet meezitten.
We zijn echt heel close, en we zijn net zoals andere 'beste' vriendinnen. Zeggen alles tegen elkaar, Kruipen voor de lol welleens bij elkaar op schoot, Hebben lol samen, Noem maar op of we doen het.
Nu komt ze binnekort hier logeren en iedereen die bij mij komt logeren slaapt gewoon bij mij in bed, gewone vrienden van mij ool. Ik heb nou eenmaal geen grnote kamer maar wel een groot bed.
Voor mij maakt het eigenlijk geen verschil.
Maar 2 hele goeie vrienden van mij reageren er nogal vreemd op dat ik zo close ben met haar, Ze vinden mij ineens biseksueel, ze zeggen het wel met een geintje en ze menen het misschien ook niet van alle kanten.
Maar ik snap niet waarom zulke gedachten dan bij iemand kunnen opkomen.
Want als een van hun bij mij logeert, dan ben ik toch ook niet meteen verliefd op hun ofzow iets.

Ligt het aan mij of ben ik nou raar?

Hoe dan ook ze is me beste maatje, no matter what
Oud 28-04-2003, 00:07
Verwijderd
Nix van aantrekken, zolang jij je op je gemak voelt bij je vriendin, is er toch nix aan de hand? Slaap ook wel es met jongens en meisjes is een bed (ben zelf bi) en zij hebben geen prob met mij en ik niet met hun dus... en wat de rest zegt moet de rest weten!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 00:11
GRRR
GRRR is offline
je bent raar. ik zou allang wat begonnen hebben met dat meisje als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 00:18
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
GRRR schreef op 28-04-2003 @ 01:11:
je bent raar. ik zou allang wat begonnen hebben met dat meisje als ik jou was.
Ha Ha

Nee hoor meis, zoals ik jou verhaal lees zijn jullie hele goede vriendinnen houden zo niks van aantrekken wat die anderen zeggen, jullie weten immers dat jullie goede vriendinnen zijn punt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 06:46
Verwijderd
Waarom zou dat raar zijn? Net als dat je als je hetero bent niet op elke man valt, val je als lesbi niet op elke vrouw...en waarom zou je geen vriendin kunnen/mogen hebben die toevallig lesbisch is? Mensen vinden homosexuele vaak toch nog een beetje 'raar', ze weten niet hoe ze moeten reageren, dus reageren ze maar zo raar, ze moeten toch iets, toch? (ik vind het onzin, maar goed)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Waarom zou dat raar zijn Het is een vriendin van je dus, ksnap niet wat die 2 moeilijk doen die slapen toch ook bij je in bed als ze bij je slapen. Nix van aantrekken jij weet hoe het zit en daar gaat het nou eenmaal om.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:54
Big Brother
Big Brother is offline
die vrienden zijn meisjes zeker, normale jongens zouden er geen probleem mee hebben, ook niet áls het zo is
Oud 28-04-2003, 11:30
sinsere
sinsere is offline
Heerlijk toch, dat jullie er allebei geen problemen mee hebben dat je vriendin lesbisch is? Het had ook wel anders kunnen gaan. En gewoon doorgaan zoals jullie nu doen, trek je toch niks van die anderen aan. Zolang jullie je maar prettig voelen bij jullie vriendschap, kan het toch niet beter?
Oud 28-04-2003, 13:04
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Denyse schreef op 27-04-2003 @ 23:29:
We zijn echt heel close, en we zijn net zoals andere 'beste' vriendinnen.
So what...er zijn toch genoeg vriendschappen tussen mannen en vrouwen waar beide personen ook geen verliefde gevoelens hebben, is precies hetzelfde als deze situatie lijkt mij...
Dus dat je vriendinnen vreemd reageren, is juist vreemd.
Oud 28-04-2003, 15:58
Thomas
Thomas is offline
Het maakt toch niets uit, wat is het probleem dan?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:09
blacky
blacky is offline
Tja lijkt mij ook dat je close bent met goeie vriendinnen. Ik ook hoor en bij mij slapen ze ook wel eens in bed. Meisjes en jongens. Hoef je toch idd niet gelijk wat te hebben ofzo. En lekker blijven met je beste vriendin zoals je nu bent.
Oud 28-04-2003, 16:11
Kleintjeyakult
Het zijn 2 vrienden van me

Citaat:
GRRR je bent raar. ik zou allang wat begonnen hebben met dat meisje als ik jou was.
NEt zo'n opmerking als die 2 ook maken
Oud 28-04-2003, 16:11
Daphne16
Daphne16 is offline
vind het egt goed van je...dat je haar gewoon haar vriendin bent gebleven....dat doet egt niet iedereen....maar je moet gewoon scheit hebben aan wat die andere 2 vriendinnen zeggen...je moet gewoon doen wat je zelf wilt...KuSs
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:23
Verwijderd
ach, wat maakt het uit wat anderen van je denken, het is jóúw beste vriendin en ik zou me er nix van aantrekken hoor, ik vind je helemaal niet raar ofzo..
als een van mijn beste vriendinnen zou vertellen dat ze lesbisch is zou ik dat ook niet erg vinden hoor.. en iig gwoon hetzelfde blijven doen, net zoals je al zegt... wat maakt het uit op wie je valt.. zolang je maar gelukkig bent.. ja tog??
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:29
Loezzel
Loezzel is offline
Jep, trek je dus niets van die andere twee aan. Maak je niet te druk om hun mening, zij is ten slotte jouw beste vriendin. Daarnaast is het ook onzin wat ze zeggen. Bij bijvoorbeeld lesbische meisjes denkt men altijd dat ze op ieder meisje vallen die ze tegen komen, dat is bij hetero's toch ook niet?
Dus ga maar gewoon lekker bij elkaar in één bed liggen. Nix aan de hand, toch?
Oud 28-04-2003, 19:21
barbara.inc
barbara.inc is offline
Niks van aan trekken...gewoon zoiets hebben van: denk maar wat je wilt, wij weten wel beter
Oud 28-04-2003, 19:41
Verwijderd
denyse: "Ik heb geen probleem"
iedereen: "Mooi zo"
Oke, allen tevreden?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:29
Kleintjeyakult
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-04-2003 @ 20:41:
Oke, allen tevreden?
ehm?
Oud 28-04-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 28-04-2003 @ 21:29:
ehm?
Dat zeg je toch? Dat je geen probleem hebt En dan zegt iedereen dat ze heel blij voor je zijn en dat het goed van je is.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:35
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-04-2003 @ 20:41:
Oke, allen tevreden?

Wat maakt het uit dat je bij elkaar in bed slaapt?
Bij elkaar in 1 bed slapen zegt niks.
Ik heb zelfs bij mijn 2 broertjes in 1 bed geslapen, no big deal.
Oud 28-04-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Semyaz schreef op 28-04-2003 @ 21:35:

Wat maakt het uit dat je bij elkaar in bed slaapt?
Bij elkaar in 1 bed slapen zegt niks.
Ik heb zelfs bij mijn 2 broertjes in 1 bed geslapen, no big deal.
broertjes?!?Ik mag dan kleiner zijn, maar ben altijd nog ouder..(waar is die tijd gebleven dat men de oudere broer nog met U aansprak...)
met zijn 3en in mijn big bed, en die uk van 8 nam meer dan de helft van het bed in beslag, leuk is anders...
maar ontopic: who gives a damn, als zou je er toch mee liggen fozen, als jou dat gelukkig maakt moet je het vooral doen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:19
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
Bij mij is het ook zo. Mijn beste vriendin is ook lesbisch.
In school zijn we altijd 'close' bezig. Ik bedoel daarmee, we knuffelen vaak, als we elkaar tegenkomen geeft ze mij wel eens een kus op de wang, en als we gaan stappen heeft ze haar arm rond men middel.
Nouja, ik zoek er niet meer achter hoor, we hebben er al genoeg over gepraat. Maar onze vriendschap is zo speciaal en sterk dat ik dat best vinden kan.
Mijn andere vriendinnen doen dat ook wel (zo knuffelen en eens een kus geven *op de wang*) maar als zij dat doet, zie je wel dat er vele ogen van de speelplaats op ons gericht zijn. Trek het me niet aan...
En als jou andere vriendinnen er zo hun bedenkingen mee hebben, dat jij en je vriendin in 1 bed slapen, nouja, je moet een bed niet zo direct met sex associëren (of dergelijke)
Maak er gewoon een leuke avond van (of moest die al over zijn -> hopelijk heb je je goed geamuseerd)
En, laat mensen zeggen wat ze willen zeggen, het is jou leven

Kizz Noedeltje
Oud 01-05-2003, 19:31
Kleintjeyakult
Mensen het zijn niet vriendinnen die er zo over denken, 2 hele goeie vrienden.
Ikm aak me er ook niet druk om, de tijd zal die 2 laten zien dat ik harstikke hetero ben
Oud 01-05-2003, 20:58
** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
...eeey
Wat maakt het eigelijk uit wat je bent....homoseksueel....biseksueel...of hetroseksueel....we leven in het jaar 2003 en nog wel in Nederland....wa maakt het dan tog uit....Zolang jij weet wat je bent....en hoe je je er bij voelt....zelf heb ik ook een goede vriendin die biseksueel iz....en er gaan ook roddelz door de school da we wat met elkaar hebben gehad.....maar da iz nie zo en zolang we da zelf weten.....wa de rest denkt....boeien....
Ik en me beste vriend slapen ook wel uz zo....en doen van dat soort dingen....we hebben nix....egt nix...duzzz,.....ik vind et heel normaal....

kuzzie
Lieve
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:12
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, dan hebben die vrienden toch wat tegen de sexuele geaardheid van die meid en daar kunnen zij niet mee omgaan, maar jij wel. ik zou er eerlijk gezegd ook niet mee om kunnen gaan ookal is het toch iets heel normaals...
Oud 02-05-2003, 09:53
Kleintjeyakult
Citaat:
sas_andrea schreef op 01-05-2003 @ 23:12:
nou, dan hebben die vrienden toch wat tegen de sexuele geaardheid van die meid en daar kunnen zij niet mee omgaan, maar jij wel. ik zou er eerlijk gezegd ook niet mee om kunnen gaan ookal is het toch iets heel normaals...
waaromzou je dat niet kunnen dan?
Oud 02-05-2003, 09:55
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Denyse schreef op 27-04-2003 @ 23:29:
MAar das niet erg.

Ik ben heel close met haar, heb haar leren kennen toen we begin dit jaar bij elkaar in de klas kwamen.
We gingen meteen met elkaar om, en al gauw was het een gewoontje.
Heb altijd geweten dat ze op meisjes valt, en ik kan er niet meezitten.
We zijn echt heel close, en we zijn net zoals andere 'beste' vriendinnen. Zeggen alles tegen elkaar, Kruipen voor de lol welleens bij elkaar op schoot, Hebben lol samen, Noem maar op of we doen het.
Nu komt ze binnekort hier logeren en iedereen die bij mij komt logeren slaapt gewoon bij mij in bed, gewone vrienden van mij ool. Ik heb nou eenmaal geen grnote kamer maar wel een groot bed.
Voor mij maakt het eigenlijk geen verschil.
Maar 2 hele goeie vrienden van mij reageren er nogal vreemd op dat ik zo close ben met haar, Ze vinden mij ineens biseksueel, ze zeggen het wel met een geintje en ze menen het misschien ook niet van alle kanten.
Maar ik snap niet waarom zulke gedachten dan bij iemand kunnen opkomen.
Want als een van hun bij mij logeert, dan ben ik toch ook niet meteen verliefd op hun ofzow iets.

Ligt het aan mij of ben ik nou raar?

Hoe dan ook ze is me beste maatje, no matter what
Is net leuk en goed dat je zo reageert, waarom zou jij je plots anders moeten gedragen... kan best begrijpen dat andere vrienden er plots verwarde gedachten of gevoelens bij hebben maar zo moeilijk is het toch niet.. als je niet lesbisch bent of voelt dan is t niet zo. Als je vroeger samen sliep waarom zou dat nu niet meer kunnen..
Oud 02-05-2003, 09:57
Kleintjeyakult
Citaat:
BELLEKE schreef op 02-05-2003 @ 10:55:
Is net leuk en goed dat je zo reageert, waarom zou jij je plots anders moeten gedragen... kan best begrijpen dat andere vrienden er plots verwarde gedachten of gevoelens bij hebben maar zo moeilijk is het toch niet.. als je niet lesbisch bent of voelt dan is t niet zo. Als je vroeger samen sliep waarom zou dat nu niet meer kunnen..
Ik wist altijd al dat ze lesbisch was, dus isn iet plots ofzo
Oud 02-05-2003, 09:59
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Denyse schreef op 02-05-2003 @ 10:57:
Ik wist altijd al dat ze lesbisch was, dus isn iet plots ofzo
oei sorry, maar dat verandert niks aan de zaak

hoef je niet mee in te zitten volgens mij
Oud 02-05-2003, 10:00
Kleintjeyakult
Citaat:
BELLEKE schreef op 02-05-2003 @ 10:59:
oei sorry, maar dat verandert niks aan de zaak

hoef je niet mee in te zitten volgens mij
Neej doe ik ook niet, maar die 2 zijn gewoon harstikke irritant, maarja ik heb nu sinds kort weer een vriend dus de tijd zal die 2 laten zien dat het toch echt niet zo is
Oud 02-05-2003, 10:02
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Een van m'n beste vriendinnen is bi en ze is een lange tijd verliefd geweest op mij, heeft ze onlangs gezegd. Ik heb er eens goed mee gelachen omdat ik het echt niet doorhad; ze was wel heel aanhankelijk en aanrakerig maar dat deed ze altijd dacht ik. In ieder geval, toen ze het vertelde, ging ik me niet anders tegen haar gedragen, en ik bekeek haar ook niet anders.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:03
Kleintjeyakult
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 02-05-2003 @ 11:02:
Een van m'n beste vriendinnen is bi en ze is een lange tijd verliefd geweest op mij, heeft ze onlangs gezegd. Ik heb er eens goed mee gelachen omdat ik het echt niet doorhad; ze was wel heel aanhankelijk en aanrakerig maar dat deed ze altijd dacht ik. In ieder geval, toen ze het vertelde, ging ik me niet anders tegen haar gedragen, en ik bekeek haar ook niet anders.
Dat zou ik ook niet doen nee, als een vriend van mij verliefd op me zou worden en ik niet op hem, dan zou ik me ookn iet anders gedragen
Oud 04-05-2003, 13:05
Fringe
Fringe is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 02-05-2003 @ 11:02:
Een van m'n beste vriendinnen is bi. En ik ook. En ze is verliefd op mij. En ik op haar. Nou, is dat niet fijn.
Oud 04-05-2003, 13:24
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Fringe schreef op 04-05-2003 @ 14:05:
Een van m'n beste vriendinnen is bi. En ik ook. En ze is verliefd op mij. En ik op haar. Nou, is dat niet fijn.
das helemaal mooi
Oud 04-05-2003, 18:58
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
wel ontzettend lief dat ze nogsteeds je maatje is. ik heb ook andere verhalen gehoord dat mensen bang werden en inderdaad dachten dat hun beste vriendin dan ook verliefd zou worden op hun, en daarom niet meer met haar om gingen.
je moet je er maar niets van aantrekken denk ik, want de rest doet gewoon moeilijk. je hebt gewoon gelijk..
Reageren

Regels voor berichten