Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou dat raar zijn? Net als dat je als je hetero bent niet op elke man valt, val je als lesbi niet op elke vrouw...en waarom zou je geen vriendin kunnen/mogen hebben die toevallig lesbisch is? Mensen vinden homosexuele vaak toch nog een beetje 'raar', ze weten niet hoe ze moeten reageren, dus reageren ze maar zo raar, ze moeten toch iets, toch? (ik vind het onzin, maar goed)
|
![]() |
|
Heerlijk toch, dat jullie er allebei geen problemen mee hebben dat je vriendin lesbisch is? Het had ook wel anders kunnen gaan. En gewoon doorgaan zoals jullie nu doen, trek je toch niks van die anderen aan. Zolang jullie je maar prettig voelen bij jullie vriendschap, kan het toch niet beter?
||
![]() |
Citaat:
Dus dat je vriendinnen vreemd reageren, is juist vreemd.
|
Tja lijkt mij ook dat je close bent met goeie vriendinnen. Ik ook hoor en bij mij slapen ze ook wel eens in bed. Meisjes en jongens. Hoef je toch idd niet gelijk wat te hebben ofzo. En lekker blijven met je beste vriendin zoals je nu bent.
|
Verwijderd
|
ach, wat maakt het uit wat anderen van je denken, het is jóúw beste vriendin en ik zou me er nix van aantrekken hoor, ik vind je helemaal niet raar ofzo..
als een van mijn beste vriendinnen zou vertellen dat ze lesbisch is zou ik dat ook niet erg vinden hoor.. en iig gwoon hetzelfde blijven doen, net zoals je al zegt... wat maakt het uit op wie je valt.. zolang je maar gelukkig bent.. ja tog?? |
![]() |
|
Jep, trek je dus niets van die andere twee aan. Maak je niet te druk om hun mening, zij is ten slotte jouw beste vriendin. Daarnaast is het ook onzin wat ze zeggen. Bij bijvoorbeeld lesbische meisjes denkt men altijd dat ze op ieder meisje vallen die ze tegen komen, dat is bij hetero's toch ook niet?
Dus ga maar gewoon lekker bij elkaar in één bed liggen. Nix aan de hand, toch?
||
Citaat:
![]() Wat maakt het uit dat je bij elkaar in bed slaapt? Bij elkaar in 1 bed slapen zegt niks. Ik heb zelfs bij mijn 2 broertjes in 1 bed geslapen, no big deal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
met zijn 3en in mijn big bed, en die uk van 8 nam meer dan de helft van het bed in beslag, leuk is anders... maar ontopic: who gives a damn, als zou je er toch mee liggen fozen, als jou dat gelukkig maakt moet je het vooral doen ![]() |
![]() |
|
Bij mij is het ook zo. Mijn beste vriendin is ook lesbisch.
In school zijn we altijd 'close' bezig. Ik bedoel daarmee, we knuffelen vaak, als we elkaar tegenkomen geeft ze mij wel eens een kus op de wang, en als we gaan stappen heeft ze haar arm rond men middel. Nouja, ik zoek er niet meer achter hoor, we hebben er al genoeg over gepraat. Maar onze vriendschap is zo speciaal en sterk dat ik dat best vinden kan. Mijn andere vriendinnen doen dat ook wel (zo knuffelen en eens een kus geven *op de wang*) maar als zij dat doet, zie je wel dat er vele ogen van de speelplaats op ons gericht zijn. Trek het me niet aan... En als jou andere vriendinnen er zo hun bedenkingen mee hebben, dat jij en je vriendin in 1 bed slapen, nouja, je moet een bed niet zo direct met sex associëren (of dergelijke) Maak er gewoon een leuke avond van (of moest die al over zijn -> hopelijk heb je je goed geamuseerd) En, laat mensen zeggen wat ze willen zeggen, het is jou leven ![]() Kizz Noedeltje
|
...eeey
Wat maakt het eigelijk uit wat je bent....homoseksueel....biseksueel...of hetroseksueel....we leven in het jaar 2003 en nog wel in Nederland....wa maakt het dan tog uit....Zolang jij weet wat je bent....en hoe je je er bij voelt....zelf heb ik ook een goede vriendin die biseksueel iz....en er gaan ook roddelz door de school da we wat met elkaar hebben gehad.....maar da iz nie zo en zolang we da zelf weten.....wa de rest denkt....boeien.... Ik en me beste vriend slapen ook wel uz zo....en doen van dat soort dingen....we hebben nix....egt nix...duzzz,.....ik vind et heel normaal.... kuzzie Lieve |
![]() |
|
nou, dan hebben die vrienden toch wat tegen de sexuele geaardheid van die meid en daar kunnen zij niet mee omgaan, maar jij wel. ik zou er eerlijk gezegd ook niet mee om kunnen gaan ookal is het toch iets heel normaals...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Een van m'n beste vriendinnen is bi en ze is een lange tijd verliefd geweest op mij, heeft ze onlangs gezegd. Ik heb er eens goed mee gelachen omdat ik het echt niet doorhad; ze was wel heel aanhankelijk en aanrakerig maar dat deed ze altijd dacht ik. In ieder geval, toen ze het vertelde, ging ik me niet anders tegen haar gedragen, en ik bekeek haar ook niet anders.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
wel ontzettend lief dat ze nogsteeds je maatje is. ik heb ook andere verhalen gehoord dat mensen bang werden en inderdaad dachten dat hun beste vriendin dan ook verliefd zou worden op hun, en daarom niet meer met haar om gingen.
je moet je er maar niets van aantrekken denk ik, want de rest doet gewoon moeilijk. je hebt gewoon gelijk..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd beste vriendin MegaKind | 9 | 24-08-2011 01:17 | |
De Kantine |
Het grote homo-topic! Verwijderd | 139 | 08-11-2008 09:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dit moet je lezen, ongelovigen Hernuel Fan | 219 | 05-10-2005 07:56 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 |