Advertentie | |
|
![]() |
|
*pakt koffers in*
*kijkt op* Ow je biedt het niet eens echt aan ![]() Nou goed ik zou het per direct doen, de mazzel Nederland! [edit]typo
Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 08:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De baan van m'n leven, een nieuwe omgeving etc.. allemaal mooie dingen, zou het absoluut niet voorbij laten gaan. Eerst maar eens alleen daar naartoe en als m'n vriend daar dan ook goed werk kan vinden, komt hij ook maar over... Baan van m'n leven met een mooi huis, auto en alles laat ik niet vliegen, zo'n kans krijg je maar 1 keer.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
nee, vriendschappen en familiebanden gaan boven geld/goede baan.
als t minder ver weg geweest zou zijn, had ik t nog wel geaccepteerd, maar ik weet van mezelf dat ik dit nooit lang vol zou kunnen houden
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 10:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt er aan. Ik zou sowieso niet iedereen hier opgeven, daarvoor zijn iig m'n vriend en katten (en ook m'n ouders wel) veel te belangrijk.
Een meisje dat ik ken is in Australie blijven wonen toen ze daar een baan aangeboden kreeg, haar baas zou dan ook haar opleiding betalen en volgens mij heeft ze ook via haar werk een huisje gekregen, maar dan moest ze wel in Australië blijven wonen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Cybernations - Verover de wereld met een stel Nederlanders MrCyber | 6 | 01-03-2008 12:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
meerder gedichten de mooiste ooit graag een mening helping hand | 9 | 13-03-2002 22:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |