Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 21:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik heb soms het idee dat je meer respect krijgt van sommige mensen als je (zegt dat je) nog maagd bent. heeft iemand hier dat misschien ook weleens?
Oud 20-05-2003, 21:17
Qimm
Qimm is offline
Ik krijg wel veel te horend dat ze het 'goed' van mij vinden. Weet ook niet waarom
Oud 20-05-2003, 21:24
R-J-N
R-J-N is offline
iemand heeft mij wel eens proberen wijs te maken dat meisjes het leuker vinden als je nog maagd bent...maar kan dat niet geloven...zo'n stuntelende jongen, wat kan een meisje daar nou leuk aan vinden
Oud 20-05-2003, 21:32
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 20-05-2003 @ 22:24:
iemand heeft mij wel eens proberen wijs te maken dat meisjes het leuker vinden als je nog maagd bent...maar kan dat niet geloven...zo'n stuntelende jongen, wat kan een meisje daar nou leuk aan vinden
hmz jah kweet het ook niet. ik merk het ook vooral bijmeisjes hoor, dat ze dan meer respect krijgen. maar aan de andere kant zou ik best wel n jongen meer kunnen waarderen als hij nog maagd is omdat je dn weet dat ie nie alleen op sex uit is. ofzo.
Oud 20-05-2003, 21:32
Thomas
Thomas is offline
Nee, daar herken ik helemaal niets in. Tenminste niet in de zin zoals jij die bedoeld, maar mensen kijken natuurlijk wel tegen je op in de zin van dat je dan volwassen en/of volgroeider zou zijn.

Mijns inziens is er niets veranderd als je geen maagd meer bent.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:36
KiMZz
KiMZz is offline
't Lijkt mij juist dat jongens meer respect krijgen als ze nog maagd zijn op redelijk 'oude' (lees jaar of 20) leeftijd, want die staan er meer om bekend vroeg ontmaagd te zijn, en meisjes niet... Toch? (Lijkt mij...)
Oud 20-05-2003, 21:39
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 22:36:
't Lijkt mij juist dat jongens meer respect krijgen als ze nog maagd zijn op redelijk 'oude' (lees jaar of 20) leeftijd, want die staan er meer om bekend vroeg ontmaagd te zijn, en meisjes niet... Toch? (Lijkt mij...)
meisjes schijnen juist ongeveer 2 jaar eerder te worden ontmaagd dan jongens maarja ik weet het ook niet hoor.. heb ik gelezen
Oud 20-05-2003, 21:41
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 20-05-2003 @ 22:39:
meisjes schijnen juist ongeveer 2 jaar eerder te worden ontmaagd dan jongens maarja ik weet het ook niet hoor.. heb ik gelezen
Dat zou ook wel weer kunnen, want meiden zijn eerder in de puberteit en krijgen eerder groeispurt, en eerder volwassen hormonen dan jongens. Maar jongens halen je dan altijd zo snel in Als je als meisje op je 11e borsten krijgt en op je 17e bent uitgegroeid beginnen de jongens pas op hun 13e en zijn ook op hun 17e klaar ofzo Vaag gezwam, ben er nie helemaal bij met mijn hoofd
Oud 20-05-2003, 21:45
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 22:41:
Dat zou ook wel weer kunnen, want meiden zijn eerder in de puberteit en krijgen eerder groeispurt, en eerder volwassen hormonen dan jongens. Maar jongens halen je dan altijd zo snel in Als je als meisje op je 11e borsten krijgt en op je 17e bent uitgegroeid beginnen de jongens pas op hun 13e en zijn ook op hun 17e klaar ofzo Vaag gezwam, ben er nie helemaal bij met mijn hoofd
maar het klopt wel wat je zegt
meisjes zijn altijd eerder met dingen.. daarom willen ze ook altijd een ouder vriendje (uhhh schijnt, mijzelf boeit het eigelijk niet.. maar ik moet wel zeggen dat ik het beter kan vinden op het gebied van relatie met oudere jongens)
Oud 20-05-2003, 23:13
Somebody Special
Somebody Special is offline
Het is idd bijzonder in deze tijd
Oud 20-05-2003, 23:49
jeffo
jeffo is offline
ik vind het wel een eer om een meisje te ontmaagden
Oud 22-05-2003, 08:59
Verwijderd
Toen mensen uit mijn klas vorig jaar een weddenschap hadden of ik nog maagd was en ze dus aan mij gingen vragen of dat zo was en ik zei van niet, waren ze heftig geschokt. Maar ik was toch zo'n braaf en netjes meisje? Mjah, ben ik ook, ik hou me aan alle regels en wetten (behalve dan wat betreft het downloaden van mp3's) en ik kan niet tegen rotzooi... maar wat heeft dat in vredesnaam met sex te maken? Ik ben gewoon een braaf, netjes, geil meisje
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 09:11
knijtert!
knijtert! is offline
ghehe hulde 2 sarah
wrom weet ik oowk niet

Bij mij is het nogal andersom... Dit jaar valt het erug mee, maar vorig jaar werd er heel erg op me neer gekeken omdat ik nog maagd ben. De lol is er denk vanaf omdat ik ze altijd uitlul

sorry voor mijn vaagheid nu... Moet zow naar schoowl... En dan ga ik vaag doen... Laten we het daar tenminste maar ff op houwden
Oud 22-05-2003, 10:00
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-05-2003 @ 09:59:
Ik ben gewoon een braaf, netjes, geil meisje
hihi

Verder heb ik het nog niet echt meegemaakt kwa dat respect gebeuren. Bijna al mijn vriendinnen hebben het allemaal al gedaan.
En als mijn ouders horen hoe mijn eerste keer verliep, oke.. dan zullen ze mayb een beetje teleurgesteld zijn.. maar verder!
Oud 22-05-2003, 10:04
hajo
hajo is offline
Het maakt je wel populairder als jongen als je niet met iedereen speelt terwijl je er wel het uiterlijk voor hebt. Maar respect voor het maagd zijn... vanuit de vrouwelijke kant is er wel enige uitgesproken bewondering, maar de jongens verklaren me voor gek. Die noemen het "verraad" dat ik met mijn lichaam nog steeds maagd ben. Dus dat is een beetje omgekeerd respect (of jaloezie). Maar het gaat natuurlijk niet om respect, het gaat erom of je het ziet zitten om met iemand naar bed te gaan, en tot vier weken geleden was er niemand waarbij ik die behoefte had.
Oud 22-05-2003, 10:16
Verwijderd
Ik krijg sowieso nooit echt respect van mensen, dus ook niet ineens omdat ik maagd ben ofzo.

Ik vind het zelf wel heel erg vervelend dat ik zoveel emotionele waarde aan sex hecht. Ik zou graag willen dat ik er makkelijker over kon doen. Ik kan echt een paar weken overstuur zijn als ik wat met iemand heb gedaan wat ik eigenlijk nog niet wou, of als hij te afwezig was en geen rekening met mij hield, enz.
Dus kun je nagaan als ik "het" met iemand zou doen en hij zou me een paar weken later dumpen.. ouch
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-05-2003 @ 11:16:

Dus kun je nagaan als ik "het" met iemand zou doen en hij zou me een paar weken later dumpen.. ouch
ohh daar was ik ook altijd vet bang voor.. maar na een jaartje vertrouwden we er toch wel op dat het niet uit ging dus toen hadde we het gedaan en 't is nog steeds aan dus het kan wel hoor.. maar wel geduld hebben..

op welk gebied zou ik dan minder respect kunnen krijgen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:52
Verwijderd
ik denk niet dat er verschil in is hoor.

misschien is dat leeftijd gebonden?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:41
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-05-2003 @ 11:16:
Ik krijg sowieso nooit echt respect van mensen

uhmmm ok lekker iedereen op 1 grote hoop gooien. Ik heb dus duidelijk wel respect voor je.
Oud 22-05-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 22-05-2003 @ 12:41:

uhmmm ok lekker iedereen op 1 grote hoop gooien. Ik heb dus duidelijk wel respect voor je.
je bent lief
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:27
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
tjah... ik denk dat meisjes het wel bijzonder vinden zo'n stuntelende jongen... en het feit dat hij nooit wat gedaan heeft doet je speciaal voelen... maarja... ik kan daar niet echt over meepraten... toen ik 2 weken verkering had met mijn huidige vriendin ben ik meteen met haar het bed in gedoken
en toen was ik dus nog een maagg (een maagd met een gebroken arm dus dat was helemaal een ervaring apart)

maarja....de ene groep mensen vind het juist heel stoer als je op je 15e al 10 meiden hebt geneukt en de andere groep vind het juist leuk als je 25 mebt en nog maagd bent...
pm het maar ff duidelijk uit te drukken

ennuh alicia je bent een schat van een meid kan me niet voorstellen dat iemand met jou zou vrijen en je dan zou laten staan....maargoed das mijn mening
Oud 22-05-2003, 14:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:

misschien het idee dat zijn ding nog nooit 'in' iemand anders is geweest??? dan maakt dat gestuntel nie meer uit, komt vanzelluf goed tog..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 22-05-2003 @ 15:27:

ennuh alicia je bent een schat van een meid kan me niet voorstellen dat iemand met jou zou vrijen en je dan zou laten staan....maargoed das mijn mening
dank je

Maarjah ik ben al vaker gedumpt, dat alles de ene week nog goed was en hij was zogenaamd helemaal gek op me, en de andere week was ie weg..
Dus ik ben gewoon bang dat ik dan nix doorheb en alles goed lijkt en dat ik 'm dan op een gegeven moment zoveel vertrouw dat ik meer wil doen en dat ie dan ineens weer weg is..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Het is waarschijnlijk, net als bij de jongens, gewoon het 'speciale' van dat je de eerste voor hem bent... Bovendien hoef je je niet druk te maken over SOA en dergelijke...
Trouwens, mijn vriend was helemaal geen stuntel, integendeel...

En het is natuurlijk zo dat je dan niet de enige bent die stuntelt... Als je tenminste zelf nog maagd bent.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-05-2003 @ 15:47:
dank je

Maarjah ik ben al vaker gedumpt, dat alles de ene week nog goed was en hij was zogenaamd helemaal gek op me, en de andere week was ie weg..
Dus ik ben gewoon bang dat ik dan nix doorheb en alles goed lijkt en dat ik 'm dan op een gegeven moment zoveel vertrouw dat ik meer wil doen en dat ie dan ineens weer weg is..
Als je daarom maar nooit zo wantrouwig wordt dat JIJ opeens de dumper gaat worden om hem maar voor te zijn, of zelf het dumpen uit gaat lokken. Er zijn zat goeie jongens in de wereld, dus laat die ene waar je mee bent daar niet het slachtoffer van worden. En stel hem niet op de proef, hij hoeft je vertrouwen niet te bewijzen, hij hoeft zich niet waardig te betonen. Als iemand dol op je is, dan voel je dat best, en dan moet je in het diepe springen en hem in vredesnaam dat vertrouwen maar schenken. Zijn goede wil is genoeg. Bewijs krijg je toch nooit. Iedere dag is er een.
Oud 22-05-2003, 15:42
Verwijderd
Respect weet ik niet maar iedereen vond het altijd zo goed dat ik nog maagd was op mijn 17e. Sommige jongens geloofden het niet eens, ach ja nu ben ik geen maagd meer en ik heb 17 jaar langs heel leuks gemist
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:46
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-05-2003 @ 15:47:
dank je

dan kies je toch de verkeerde uit....
want IK zou zoiets nooit kunnen... ik ben nu een jaar samen met mijn vriendin we hadden na 2 weken al sex (best snel) toen was zij ook bang dat het mij daar om ging... maar dat was dus niet zo en we zijn nog steeds samen...
en zo kan het ook lopen...ligt net aan de jongen die je uitkiest en hoe goed je bijdraagt aan de relatie..
jouw tijd komt nog wel.. echt
Oud 22-05-2003, 18:01
Optima
Optima is offline
tis geen prestatie ofzo, moet iedereen die als maagd sterft maar een erelintje krijgen? Maagdelijkheid vind ik geen onderwerp voor status, maar het extreme daarvan wel....
Oud 25-05-2003, 21:09
sopsgloss
sopsgloss is offline
ik denk dat je als meisje veel respect vna jongens kan krijgen aangezien ik heb gehoord dat het veel lekkerder is voor een jongen om sex te hebben met een maagd omdat die nog zo lekker strak zijn ------> en tjaaaaaaa dat dwingt respect af natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:28
LM
LM is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 20-05-2003 @ 22:15:
ik heb soms het idee dat je meer respect krijgt van sommige mensen als je (zegt dat je) nog maagd bent. heeft iemand hier dat misschien ook weleens?
Is ook zo. Maar het lijkt er op dat ze niet meer bestaan ofzow.
Oud 25-05-2003, 21:30
LM
LM is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 25-05-2003 @ 22:09:
maagd omdat die nog zo lekker strak zijn ------> en tjaaaaaaa dat dwingt respect af natuurlijk
Newbies

Dat heb je misschien als ze 60 zijn
Gelul Maar vele zeggen het idd
Oud 25-05-2003, 21:32
LM
LM is offline
maar of respect het juiste woord is......

Regels voor berichten