![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() meisjes zijn altijd eerder met dingen.. daarom willen ze ook altijd een ouder vriendje (uhhh schijnt, mijzelf boeit het eigelijk niet.. maar ik moet wel zeggen dat ik het beter kan vinden op het gebied van relatie met oudere jongens)
|
Verwijderd
|
Toen mensen uit mijn klas vorig jaar een weddenschap hadden of ik nog maagd was en ze dus aan mij gingen vragen of dat zo was en ik zei van niet, waren ze heftig geschokt. Maar ik was toch zo'n braaf en netjes meisje? Mjah, ben ik ook, ik hou me aan alle regels en wetten (behalve dan wat betreft het downloaden van mp3's
![]() ![]() |
![]() |
|
ghehe hulde 2 sarah
![]() wrom weet ik oowk niet ![]() Bij mij is het nogal andersom... Dit jaar valt het erug mee, maar vorig jaar werd er heel erg op me neer gekeken omdat ik nog maagd ben. De lol is er denk vanaf omdat ik ze altijd uitlul ![]() sorry voor mijn vaagheid nu... Moet zow naar schoowl... En dan ga ik vaag doen... Laten we het daar tenminste maar ff op houwden ![]()
||
Citaat:
![]() Verder heb ik het nog niet echt meegemaakt kwa dat respect gebeuren. Bijna al mijn vriendinnen hebben het allemaal al gedaan. En als mijn ouders horen hoe mijn eerste keer verliep, oke.. dan zullen ze mayb een beetje teleurgesteld zijn.. maar verder!
|
Het maakt je wel populairder als jongen als je niet met iedereen speelt terwijl je er wel het uiterlijk voor hebt. Maar respect voor het maagd zijn... vanuit de vrouwelijke kant is er wel enige uitgesproken bewondering, maar de jongens verklaren me voor gek. Die noemen het "verraad" dat ik met mijn lichaam nog steeds maagd ben. Dus dat is een beetje omgekeerd respect (of jaloezie). Maar het gaat natuurlijk niet om respect, het gaat erom of je het ziet zitten om met iemand naar bed te gaan, en tot vier weken geleden was er niemand waarbij ik die behoefte had.
|
Verwijderd
|
Ik krijg sowieso nooit echt respect van mensen, dus ook niet ineens omdat ik maagd ben ofzo.
![]() Ik vind het zelf wel heel erg vervelend dat ik zoveel emotionele waarde aan sex hecht. Ik zou graag willen dat ik er makkelijker over kon doen. Ik kan echt een paar weken overstuur zijn als ik wat met iemand heb gedaan wat ik eigenlijk nog niet wou, of als hij te afwezig was en geen rekening met mij hield, enz. Dus kun je nagaan als ik "het" met iemand zou doen en hij zou me een paar weken later dumpen.. ouch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op welk gebied zou ik dan minder respect kunnen krijgen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() uhmmm ok lekker iedereen op 1 grote hoop gooien. Ik heb dus duidelijk wel respect voor je.
|
tjah... ik denk dat meisjes het wel bijzonder vinden zo'n stuntelende jongen... en het feit dat hij nooit wat gedaan heeft doet je speciaal voelen... maarja... ik kan daar niet echt over meepraten... toen ik 2 weken verkering had met mijn huidige vriendin ben ik meteen met haar het bed in gedoken
![]() en toen was ik dus nog een maagg (een maagd met een gebroken arm dus dat was helemaal een ervaring apart) maarja....de ene groep mensen vind het juist heel stoer als je op je 15e al 10 meiden hebt geneukt en de andere groep vind het juist leuk als je 25 mebt en nog maagd bent... pm het maar ff duidelijk uit te drukken ![]() ennuh alicia je bent een schat van een meid kan me niet voorstellen dat iemand met jou zou vrijen en je dan zou laten staan....maargoed das mijn mening ![]()
||
Citaat:
misschien het idee dat zijn ding nog nooit 'in' iemand anders is geweest??? dan maakt dat gestuntel nie meer uit, komt vanzelluf goed tog.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarjah ik ben al vaker gedumpt, dat alles de ene week nog goed was en hij was zogenaamd helemaal gek op me, en de andere week was ie weg.. ![]() Dus ik ben gewoon bang dat ik dan nix doorheb en alles goed lijkt en dat ik 'm dan op een gegeven moment zoveel vertrouw dat ik meer wil doen en dat ie dan ineens weer weg is.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, mijn vriend was helemaal geen stuntel, integendeel... ![]() En het is natuurlijk zo dat je dan niet de enige bent die stuntelt... Als je tenminste zelf nog maagd bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() want IK zou zoiets nooit kunnen... ik ben nu een jaar samen met mijn vriendin we hadden na 2 weken al sex (best snel) toen was zij ook bang dat het mij daar om ging... maar dat was dus niet zo en we zijn nog steeds samen... en zo kan het ook lopen...ligt net aan de jongen die je uitkiest en hoe goed je bijdraagt aan de relatie.. ![]() jouw tijd komt nog wel.. echt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
respect voor iedereen? Verwijderd | 74 | 21-01-2006 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Respect 2 all, met hun mooie oranje kleur… Verwijderd | 0 | 03-06-2005 16:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect Hannibal | 7 | 02-05-2002 18:50 | |
Psychologie |
Respect Verwijderd | 8 | 23-01-2002 22:38 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
een gedicht over respect | 12 | 03-09-2001 22:18 |