Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 13:51
neotrinity
neotrinity is offline
ik ben bezig met een portfolio site en ik heb een splash ervoor gemaakt. ik vind m eigenlijk slecht maar hij's bruikbaar. jullie meningen graag?graag opbouwende kritiek in plaats van het afzeiken. dus wat kan beter enz. tnx

Oud 06-05-2003, 13:57
GroteOneindig
GroteOneindig is offline
wat grotere letters gebruiken misschien

waar maak je zo'n splada dan?
Oud 06-05-2003, 14:23
neotrinity
neotrinity is offline
Citaat:
GroteOneindig schreef op 06-05-2003 @ 14:57:
wat grotere letters gebruiken misschien

waar maak je zo'n splada dan?
splada? wat is dat?

als je bedoelt in welk programma ik deze splash heb gemaakt, hij's gemaakt in photoshop 6.

grotere letters...hmmmm k
Oud 06-05-2003, 18:49
Verwijderd
he! ben jij nou gewoon tarona / dreadlockz?
Urm, de randen zijn niet mooi, alsof het in een eclipse zit en persoonlijk ben ik niet zo'n fan van het groene flare achtige ding dat uit elkaar lijkt te spatten. (zeg maar het groene wat geen tekentjes zijn). De achtergrond is wel heel mooi en de tekst is goed (functioneel, mooie compositie etc)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:28
Naz
Naz is offline
kzou persoonlijk niet iets van een tut in een portfolio pagina zetten (matrix achtergrond)

maar als je daaromheen kijkt je typography is niet echt bijpassend bij het thema, daarnaast is het meeste ook behoorlijk "onleesbaar" (niet makkelijk te lezen) misschien stroken? En.. maak hem ietsje complexer zou ik zeggen.
Oud 06-05-2003, 19:38
-niels-
-niels- is offline
ik vind de zwarte letters niet echt duidelijk...
Oud 06-05-2003, 19:56
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
-niels- schreef op 06-05-2003 @ 20:38:
ik vind de zwarte letters niet echt duidelijk...
ik de witte niet (+ wie ben jij dan?)

verder vind ik m wel mooi.
Oud 06-05-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 06-05-2003 @ 20:28:
kzou persoonlijk niet iets van een tut in een portfolio pagina zetten (matrix achtergrond)

maar als je daaromheen kijkt je typography is niet echt bijpassend bij het thema, daarnaast is het meeste ook behoorlijk "onleesbaar" (niet makkelijk te lezen) misschien stroken? En.. maak hem ietsje complexer zou ik zeggen.
volgens mij is dat geen tut hoor.. gewoon rechtstreeks gejat ergens vandaan maar correct me if i'm wrong

maar ik zou idd wel met iets originelers op de proppen komen. maar aan de andere kant als zo'n matrix ding veel over jouw persoonlijkheid zegt, laten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:38
neotrinity
neotrinity is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-05-2003 @ 21:00:
volgens mij is dat geen tut hoor.. gewoon rechtstreeks gejat ergens vandaan maar correct me if i'm wrong

maar ik zou idd wel met iets originelers op de proppen komen. maar aan de andere kant als zo'n matrix ding veel over jouw persoonlijkheid zegt, laten.
hey ja ik ben Tarona het is niet rechtstreeks gejat *slaps eXo*. Maar ik heb besloten om het niet te gebruiken. Ik ga voor wat iets neutralers zeg maar. Dat prettig op de ogen ligt en niet zo springt. Ik laat t nog wel zien.
Oud 07-05-2003, 01:14
Verwijderd
die achtergrond matrix achtige shit heb je met grain gemaakt en neon glow right ?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 09:11
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Avelon schreef op 06-05-2003 @ 20:56:
ik de witte niet (+ wie ben jij dan?)
Oud 07-05-2003, 09:20
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
zou ut niej doen! ......vin uhm een nie zo heel spannend en ook niet errug origineel ofzow.....een splash screen is leuk...maar deze nie zow!
Oud 12-05-2003, 14:30
Cupcake
Cupcake is offline
Ik vind 'm mooi! Maar ik denk dat 'ie beter past met flash (dus bewegend).
Oud 18-05-2003, 23:27
empyrian
empyrian is offline
te druk, lelijk...ik zou overnieuw beginnen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 23:28
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 07-05-2003 @ 10:20:
zou ut niej doen! ......vin uhm een nie zo heel spannend en ook niet errug origineel ofzow.....een splash screen is leuk...maar deze nie zow!
jezus, ben jij niet iets te oud om zoveel breezers te drinken?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 08:43
TAFKAB
TAFKAB is offline
ik vind de sfeer niet goed, vooral als je een portfolio maakt. Komt dit te onvolwassen over.
Gebruik is lichtere kleuren..en doe eens wat meer met die radial blur..

overall:
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:06
Ostard
Ostard is offline
Eerlijk gezegt het is een beetje matrix (gejat) stijl een show wat meer ..... het moet gewoon je eigenstijl zijn ...... verder ziet het er wel Ownage uit .....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten