Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou nee...dat vind ik echt zo iets afschuwelijks..kzie dat altijd bij die bejaarde stelletjes, hetzelfde joggingspak (je weet wel zon mooie "sjonnie" uitvoering)
ik heb wel shitrtjes van dezelfde band bijv. maar ook al lijken die niet precies op mekaar (alleen dezelfde bandnaam erop, ander plaatjes ofzo) die doe ik ook liever niet tegelijk aan... |
![]() |
|
![]() |
Hmm..nee ik hoef niet in dezelfde kleertjes te lopen als mijn vriendje,maar als je gewoon van dezelfde kleding houd..wat boeit het dan als je een keer dezelfde broek of shirt aantrekt,gewoon dezelfde kleding aantrekken omdat het leuk is er hetzelfde uit te zien,vind ik een beetje vreemd..maarja als andere mensen dat leuk vinden moeten ze dat gewoon doen offcourze.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
zelfde kleren is (een beetje) triest...zelfde fiesten vind ik niet zo erg raar..
je staat in de fietsenhandel..je wil allebei een nieuwe fiets...waarom dan als vrouw/man een ander merk/model fiets uitzoeken dan je partner...zie er het nut niet van in .. maarjha dat brengt inderdaad wel met zich mee dat je dan hetzelfde model fiets heb...boeie ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Neej dat heb ik nou nog nooit gedaan ![]() ![]() ![]()
|
haha nee ik moet er niet aan denken, dat ik later in dezelfde kleding loop als mijn man enzo.. en dan ook op allebei dezelfde batavus fiets enzo..
![]() ![]() Je bent allebei een individu en uniek mens en dan moet je niet allebei zo het zelfde gaan dragen omdat je toevallig vriendje en vriendinnetje bent.. IMO.. Kijk soms kan zoiets natuurlijk toeval zijn, voorbeel allebei een tshirt van dezelfde band ofzo, maar niet helemaal zelfde outfitje enzo.. *brrRRR* dan lijk je gelijk alweer zo quasygelukkig stelletje enzo.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |