Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nee, dat zou ik niet doen. Een beetje rotzooien met elkaar zou wel kunnen, maar een relatie zonder dat je verliefd bent niet. Daar komt gewoon veel bij kijken en gevoel is daarin erg belangrijk. Als je niet verliefd bent, is "het" gevoel er ook niet en dus is een relatie zinloos. Daarnaast zou je misschien de persoon kunnen kwetsen met wie je een relatie aangaat. Hij of zij kan wel verliefd zijn en diegene zul je alleen maar pijn doen als jij niet verliefd bent...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb namelijk echt enorme spijt van de keer dat ik dat heb gedaan, 3 maanden iets met hem gehad.. En achteraf heb ik hem zo'n pijn gedaan terwijl dat eigenlijk onnodig was.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik klink weer ontzettend egoïstisch...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich mensen in eerdere reacties ook wel gelijk, het is maar een chemische reactie die toch weer over gaat. Mja, kweetniet.. Wel verliefd zijn vind ik toch een stuk leuker (alhoewel ook een stuk enger) |
![]() |
|
Ik heb het ook gehad...echt ontzettende spijt van nu... Bij hem was het liefde op het eerste gezicht zo ongeveer (daar geloof ik sowieso al niet in), ik was eigenlijk alleen maar gevleid dat hij me leuk vond (1e vriendje, laag zelfvertrouwen etc.) dus ik dacht, ik kan het toch proberen. Nou, ik werd gek van mijn gepieker en het feit dat ik mezelf voor de gek aan het houden was. Ik was mezelf als het ware aan het dwingen
![]() (ik zat op het moment dat dit speelde net 2 weken op kamers, nieuwe stad, nieuwe studie, hij was de enige die ik kende) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Contact met een 13 jarige JVV079 | 55 | 10-06-2013 16:15 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
relatie uit liefde of iemand leuk vinden? mira_love | 35 | 04-10-2005 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Liefde je leven? Verwijderd | 89 | 12-11-2003 08:25 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |