Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 16:37
Fly-girl
Fly-girl is offline
heey, hier even een omschrijvong van de situatie:
Mijn vriend praat niet veel met andere meisjes op een manier om jaloers van te worden en ik vertrouw hem ook wel. Ik vind het alleen vaak heel vervelend dat hij iets anders gaat doen dan met mij afspreken. Op zich vind ik het niet zo erg dat hij met andere mensen afspreekt maar wel als ik op dat moment ook graag met hem had willen afspreken. Dit is natuurlijk heel erg stom en bovendien kan hij dit vervelend gaan vinden. Ik wil hier dan dus ook van af! Hebben jullie hier ook last van? en wat doe je er aan?
Oud 31-05-2003, 17:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
je kan em nou eenmaal niet op de momenten dat jou het uitkomt op eisen

Op zulke dagen ga je zelf ook gewoon wat leuks doen met je vrienden. Krijgen die tenminste ook nog is een keer aandacht van je
Oud 31-05-2003, 17:27
Fly-girl
Fly-girl is offline
ik ga ook wel leuke dingen doen met mijn vrienden hoor, en meestal zorg ik er voor dat ik iets anders leuks te doen heb. alleen soms zijn die dingen dan niet meer zo leuk omdat het ípv bij mn vriend zijn is. Tiz meer dat ik gewoon me kut kan voelen dat ie geen tijd voor me heeft (wil hem altijd wel ) ookal spreken we 2x per week af. wat ik niet super veel vind..maar ik kan em niet op eisen dus ik moet iets veranderen. maar hoe en wat?
Oud 31-05-2003, 18:37
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Fly-girl schreef op 31-05-2003 @ 17:37:
heey, hier even een omschrijvong van de situatie:
Mijn vriend praat niet veel met andere meisjes op een manier om jaloers van te worden en ik vertrouw hem ook wel. Ik vind het alleen vaak heel vervelend dat hij iets anders gaat doen dan met mij afspreken. Op zich vind ik het niet zo erg dat hij met andere mensen afspreekt maar wel als ik op dat moment ook graag met hem had willen afspreken. Dit is natuurlijk heel erg stom en bovendien kan hij dit vervelend gaan vinden. Ik wil hier dan dus ook van af! Hebben jullie hier ook last van? en wat doe je er aan?
Ik heb hier ook best wel veel last van...
bijvoorbeeld als ik zin heb om naar het strand te gaan en hij zit voor de komende 2 dagen helemaal volgepland..
Dan kan ik best wel heel erg balen en meestal slaat mn stemming ook gelijk heel erg om.. van stuiter naar bagger
Oud 31-05-2003, 18:41
Loezzel
Loezzel is offline
Het klinkt nogal egoïstisch vind ik.
Je moet je tijd verdelen tussen je partner, je hobbies en je vrienden. Dan is het vanzelfsprekend dat je elkaar niet altijd kunt wanneer je dat wilt. Dat weet je al voordat je een relatie begint.
Je moet niet gaan mokken als je vriend iets anders te doen heeft. Dan maak je het voor je zelf alleen maar erger.
Ga dus iets leuks doen en ga niet denken: dit is lang niet zo leuk, ik wou dat ik bij mijn vriend was... dat heeft geen zin...
Reageren

Regels voor berichten