Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
c1000 chips zijn veel en veel lekkerder dan Lay's (sowieso is het c1000 merk kwalitatief goed en niet te duur)
Bullit en Golden power zijn precies hetzelfde spul als Red Bull, maar dan stukken goedkoper. met pindakaas moet ik trouwens wel altijd per se calvé met nootjes hebben, de rest vind ik gewoon echt niet lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat veel mensen trouwens niet weten is dat veel b-producten gefabriceerd worden in fabrieken van de a fabrikanten.
Dit wordt niet bij alle concerns gedaan (zoals het belangrijskte voedingsmiddelenconcern die in nl opereert) ivm patent. Als er een uitvinding wordt gedaan dan wilen de b-merken er ook van profiteren. Maar bij bijvoorbeeld vele merken beschuit wordt dit wel gedaan. |
![]() |
|
![]() |
Aldi heeft inderdaad veel goede "nepartikelen" alleen de sinas daar is dus echt niet lekker. Mars-achtige dingen wel, en crackers en zo. Nep-baileys (aldi of lidl, dat weet ik niet) is ook goed te drinken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Chips van de c1000 zijn idd erg lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt heel veel discman´s, walkman´s etc van een andere merknaam maar die zijn dan gewoon een soort ´dochterbedrijf´ van een grotere fabrikant en maakt ook in dezelfde fabrieken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
als ik blikjes drinken haal haal ik altijd 3es, die zijn erg lekker, alleen de cola vind ik daar weer wat minder van dus haal ik originele coca cola
![]() en ehm gremlin (ofzo) ipv red bull, een beetje slijter heeft wel een 1,5 literfles voor 2 euro en euhm ja van die vruchtensappies en spa roodjes in 6-packs bij de aldi of lidl ofcourse ![]()
|
al die nepsinassen en cola's ed zijn niet te zuipen. nouja, behalve riversinas dan
en vaak kan de chips ook al niet aan lays tippen... maar chocola ofzo boeit me dan weer niet. en broodbeleg ook niet. cheapy pindakaas is btw lekkerder dan die van calvé imho. en verder weet ik niks dus!
|
- nep 7-up van de plus
- chips (naturel of paprika) van de plus (mijn merk geloof ik dat het heet) - kano's, gevulde koeken van de plus (oef die zijn echt heeeel lekker) verder weet ik het niet zo. Probeer wel altijd zo goedkoop mogelijk te kopen.
|
![]() |
mja ik haal altijd mn boodschappen bij de Edah omdat dat maar een halve minuut lopen is
![]() verder ligt het er meestal maar net aan waar ik zin in heb.. meestal let ik er niet eens op van welk merk het is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat komt gewoon omdat ze uit dezelfde fabriek komen, de Olé s worden gemaakt van de sjokolade die vb al eens gesmolten geweest is en dus niet meer in de leejos gedaan wordt.... Ik geloof dat er op de streepjescode van een product wel te vinden is of een product van dezelfde fabriek komt.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|