Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 09:57
Verwijderd
Zie topictitel, welke b (of c ) merk artikelen waar je echt fors minder voor betaald dan het 'bekende' merk zijn goed te eten?

Ik ben nogal kieskeurig Zo vond ik eigenlijk alleen Heinz tomaten ketchup lekker, maar -gelukkig- smaakt dat merk van de Aldi eigenlijk net zo goed, iets minder geconcentreerd misschien, maar toch stukken beter dan bijv. Remia ketchup..

Zo smaakt golden power nog wel het meest naar de echte Red Bull van alle goedkopere look alike producten..

Nog meer van dit soort dingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 10:01
Verwijderd
Mja, zelf drink ik altijd Bullit ipv Red Bull, 't lijkt niet echt op elkaar volgens mij, maar 't is erg goed te drinken

Verder..... tja, ik gebruik eigenlijk vooral Edah-eigenmerk spulletjes, lekker en goed genoeg...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De Super-crackers van de konmar zijn echt tien keer beter dan het wasa knackebrod! En veel goedkoper.
Oud 17-04-2003, 12:49
Verwijderd
[ik zoek eigenlijk nog een cola die echt even goed smaakt als coca.. , meeste cheape merken smaken nml he-le-maal nergens naar ]
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:03
Verwijderd
Uhm, euroshopper cola misschien? Wij hebbe altijd euroshopper sinas, en die vind ik persoonlijk lekkerder dan fanta. Minder zoet, meer prik en meer smaak.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:13
NERD
NERD is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-04-2003 @ 14:03:
Wij hebbe altijd euroshopper sinas, en die vind ik persoonlijk lekkerder dan fanta. Minder zoet, meer prik en meer smaak.
Oftewel bitter, nog chemischer en teveel kleur-, geur- en smaakstoffen...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
whahahaha de cheap ass cola van de c1000 kost per blikje maar 13 cent geloof ik maar dat is denk ik echt slootwater. Weet het niet zeker want ik drink het zelf niet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:13
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
De meeste producten van de Aldi zijn zeer goed eetbaar voor weinig geld
Oud 17-04-2003, 19:33
Quiana
Quiana is offline
Ben een verwend nest; 'nep' dingen
vind ik gewoon niet lekker.
Oud 17-04-2003, 19:36
Verwijderd
De 'nep' sinas en (vooral) de 'nep' 7-up van de AH zijn erg goed te drinken. M'n vriend drinkt altijd 'Highway' sinas en 7-up, schijnt ook erg goed te drinken te zijn. Veel van die marsachtige dingen (volgens mij ook bij de AH) zijn ook prima te eten. En kauwgom van de AH ook best wel... Ik koop eigenlijk nooit bij AH (m'n vader wel ). Chips van huismerken zijn btw ook prima te eten en vaak veel goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Glow schreef op 17-04-2003 @ 13:49:
[ik zoek eigenlijk nog een cola die echt even goed smaakt als coca.. , meeste cheape merken smaken nml he-le-maal nergens naar ]
Ik vind zelf Plusmarkt eigen merk wel lekker, maar bij mij maakt het eigenlijk niet zo uit welke Cola je me geeft.
Maar mijn (kieskeurige) broer vind die ook wel te doen.
Oud 17-04-2003, 21:26
NeoFlux
NeoFlux is offline
Citaat:
de cola van de lidl (freeway) ofzo, die is echt lekker. nie zo goed als coca cola, maar hij smaakt echt erg lekker
Oud 17-04-2003, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Edah cola is ook erg goed te doen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 23:14
Boogie
Boogie is offline
Er zijn een hoop Euroshopper dingen best lekker hoor. Als je bijvoorbeeld een feestje hebt met een hoop drank, smaakt Euroshopper chips (vooral paprika) net zo lekker als andere chips en het is wel 2x zo goedkoop.
Oud 18-04-2003, 06:23
antigone
antigone is offline
c1000 chips zijn veel en veel lekkerder dan Lay's (sowieso is het c1000 merk kwalitatief goed en niet te duur)
Bullit en Golden power zijn precies hetzelfde spul als Red Bull, maar dan stukken goedkoper.

met pindakaas moet ik trouwens wel altijd per se calvé met nootjes hebben, de rest vind ik gewoon echt niet lekker.
Oud 19-04-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
loempia addict schreef op 18-04-2003 @ 07:23:
c1000 chips zijn veel en veel lekkerder dan Lay's (sowieso is het c1000 merk kwalitatief goed en niet te duur)
Bullit en Golden power zijn precies hetzelfde spul als Red Bull, maar dan stukken goedkoper.

met pindakaas moet ik trouwens wel altijd per se calvé met nootjes hebben, de rest vind ik gewoon echt niet lekker.
jaaaa C1000 shippies zijn idd veel lekkerder
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:56
Verwijderd
Wat veel mensen trouwens niet weten is dat veel b-producten gefabriceerd worden in fabrieken van de a fabrikanten.

Dit wordt niet bij alle concerns gedaan (zoals het belangrijskte voedingsmiddelenconcern die in nl opereert) ivm patent. Als er een uitvinding wordt gedaan dan wilen de b-merken er ook van profiteren.
Maar bij bijvoorbeeld vele merken beschuit wordt dit wel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:18
Dromer
Dromer is offline
Aldi heeft inderdaad veel goede "nepartikelen" alleen de sinas daar is dus echt niet lekker. Mars-achtige dingen wel, en crackers en zo. Nep-baileys (aldi of lidl, dat weet ik niet) is ook goed te drinken
Oud 19-04-2003, 21:19
Sundae
Sundae is offline
Idd, chocobars enzo zijn heel goed te eten!
En als je cola van een cheap merk inschenkt...dat merken mensen niet als ze de fles niet zien
Oud 19-04-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ramlothiel schreef op 17-04-2003 @ 23:54:
Edah cola is ook erg goed te doen
Ja idd... mijn oma heeft die wel eens in huis; best te goed te drinken die cola. Wij hebben hier alleen geen edah in de buurt, dus wij hebben zelf nooit die cola. We hadden wel eens cola van de lidl die in het begin ook nog wel lekker smaakte, maar de laatste tijd lijkt dat ook op knakecola... de meeste goedkope cola smaakt gewoon niet naar ''echte'' cola...

Chips van de c1000 zijn idd erg lekker En die nep bounty's/ mars/ snickers/ twix zijn ook lekker
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 01:48
Verwijderd
euroshopper pindakaas
c1000 huismerk muesli
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 09:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 17-04-2003 @ 20:33:
Ben een verwend nest; 'nep' dingen
vind ik gewoon niet lekker.
Ow dan ben je half zo erg als mij. Ik ben een verwend nest; en vind psychisch 'nep' dingen niet lekker. (Omdat ik in feite toch niks kan proeven). ..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:27
mR
mR is offline
Lasagne van de Aldi, uber goed te eten
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 18:57
Stepsje
Stepsje is offline
Citaat:
Ik schreef op 19-04-2003 @ 11:56:
Wat veel mensen trouwens niet weten is dat veel b-producten gefabriceerd worden in fabrieken van de a fabrikanten.

Dat ik gloof ik ook zo bij de fritesaus van de Aldi, die is gloof ik in de remia-fabriek gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:35
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:

Dit wordt niet bij alle concerns gedaan (zoals het belangrijskte voedingsmiddelenconcern die in nl opereert) ivm patent. Als er een uitvinding wordt gedaan dan wilen de b-merken er ook van profiteren.
ik dacht dat dat wel algemeen bekend was.
Oud 20-04-2003, 19:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:

Joh zal ik je es vertellen dat alle wasmiddelen van de verschillende merken precies hetzelfde zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:44
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Olé de Leo vervangers van de Aldi zijn best lekker , net als alle snoep en koek van de Aldi eigenlijk
Oud 21-04-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-04-2003 @ 20:38:
Joh zal ik je es vertellen dat alle wasmiddelen van de verschillende merken precies hetzelfde zijn.
Zelfde geld voor audio en video apparatuur etc.
Je hebt heel veel discman´s, walkman´s etc van een andere merknaam maar die zijn dan gewoon een soort ´dochterbedrijf´ van een grotere fabrikant en maakt ook in dezelfde fabrieken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 21-04-2003 @ 10:20:
Zelfde geld voor audio en video apparatuur etc.
Je hebt heel veel discman´s, walkman´s etc van een andere merknaam maar die zijn dan gewoon een soort ´dochterbedrijf´ van een grotere fabrikant en maakt ook in dezelfde fabrieken.
Medion voorop. Geweldig merk, soms kun je gewoon exact hetzeldfe model van een product vinden maar dan van een a-merk. Om diezelfde reden vaak dan ook een erg goede kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 14:33
Vlooienband
Vlooienband is offline
Speculaar van de euroshopper, da's best goed te doen, het maakt haast niets uit in kwaliteitsverschil.
Oud 21-04-2003, 14:41
Iduna
Iduna is offline
Je kunt het best gewoon alle Aldi, Lidl, Euroshopper (AH) en C1000 producten uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Speculaar van de euroshopper, da's best goed te doen, het maakt haast niets uit in kwaliteitsverschil.
De speculaas van c1000 selectie is ook heel erg lekker en spotgoedkoop! (ik eet het altijd als broodbeleg)
Oud 21-04-2003, 21:05
Verwijderd
De nep versie van de Tuc's is echt véél lekkerder. Het heet Snack cracks ofzo, in gele verpakking.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:07
Verwijderd
Nep milky ways van de Albert heijn zijn ook net zo lekker als echte. Ze heten Minibars.
Eigenlijk zijn al die nep repen wel te doen van de supermartken, nep marsen van c1000 zijn ook
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:38
Verwijderd
Golden Power van de Aldi!!

Lekkerder en sterker en (veel) goedkoper dan Red Bull.

Zie ook het Golden Power topic
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 17-04-2003 @ 20:13:
De meeste producten van de Aldi zijn zeer goed eetbaar voor weinig geld
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:12
Big Brother
Big Brother is offline
als ik blikjes drinken haal haal ik altijd 3es, die zijn erg lekker, alleen de cola vind ik daar weer wat minder van dus haal ik originele coca cola

en ehm gremlin (ofzo) ipv red bull, een beetje slijter heeft wel een 1,5 literfles voor 2 euro

en euhm ja van die vruchtensappies en spa roodjes in 6-packs bij de aldi of lidl ofcourse
Oud 28-04-2003, 17:25
Ketjing
Ketjing is offline
River Sinas is goed te drinken.
Oud 28-04-2003, 19:58
Verwijderd
Pannenkoeken van volkorenmeel zijn net zo lekker als die van Authentieke Volgranen Pannenkoekmix van Koopmans. Authentieke volgranen pannenkoeken werden namelijk gemaakt van volkorenmeel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:58
3rd Rock
3rd Rock is offline
al die nepsinassen en cola's ed zijn niet te zuipen. nouja, behalve riversinas dan

en vaak kan de chips ook al niet aan lays tippen... maar chocola ofzo boeit me dan weer niet. en broodbeleg ook niet. cheapy pindakaas is btw lekkerder dan die van calvé imho.

en verder weet ik niks dus!
Oud 28-04-2003, 22:31
Ichonama
Ichonama is offline
Chocola van de aldi
Oud 29-04-2003, 12:49
PrimRose
PrimRose is offline
- nep 7-up van de plus
- chips (naturel of paprika) van de plus (mijn merk geloof ik dat het heet)
- kano's, gevulde koeken van de plus (oef die zijn echt heeeel lekker)

verder weet ik het niet zo. Probeer wel altijd zo goedkoop mogelijk te kopen.
Oud 29-04-2003, 17:11
Verwijderd
de cola vanille van de konmar (super merk) vind ik echt veel lekkerder dan coca cola... en stukken goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:53
battlestar
battlestar is offline
de tomatencreme-soep van de Aldi is echt veeeeel lekkerder dan bijv. een blik van Unox

de houdbare melk van Aldi vind ik lekkerder dan bijv. die van Friesche Vlag

C1000-merk cola is lekkerder dan Coca Cola

doritos chips van Aldi merk zijn ook goed te doen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 07:54
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 28-04-2003 @ 23:31:
Chocola van de aldi
Ja die is echt lekker
Chips van nepmerken zijn idd ook vaak wel te eten. Die nep-TUC dingen zijn ook lekker, wel erg opvallend nagemaakt trouwens qua verpakking. Nep-cola en vooral nep-sinas vind ik gewoon vies.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:04
Ketjing
Ketjing is offline
Ohja Chocolade van de Aldi is ook goed binne te houden.
Oud 02-05-2003, 10:07
Verwijderd
De chocola van de Appie Heijn is ook erg lekker.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:11
PV
PV is offline
mja ik haal altijd mn boodschappen bij de Edah omdat dat maar een halve minuut lopen is van t Edah merk heb ik altijd melk, boter, chocola enzo.. is allemaal best te doen
verder ligt het er meestal maar net aan waar ik zin in heb.. meestal let ik er niet eens op van welk merk het is.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 18:58
DarkRaven
DarkRaven is offline
Lemon van Lidl!!!!!!!

Is een soort 7-up/sprite in die richting, maar dan veeeel lekkerder!!!

Chips van Lidl is zo smaakloos, maar wel te eten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:29
OPEC
OPEC is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 20-04-2003 @ 20:44:
Olé de Leo vervangers van de Aldi zijn best lekker , net als alle snoep en koek van de Aldi eigenlijk

Dat komt gewoon omdat ze uit dezelfde fabriek komen, de Olé s worden gemaakt van de sjokolade die vb al eens gesmolten geweest is en dus niet meer in de leejos gedaan wordt....

Ik geloof dat er op de streepjescode van een product wel te vinden is of een product van dezelfde fabriek komt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten