![]() |
|
Iets leuks gaan doen,gedachten ergens anders!
Is heel vervelend,ik heb ook 3 jaar verschrikkelijke hoofdpijn gehad en toen ibrofen (of zoiets) geslikt,da zijn van die rose pillen. Helpt wel even,maar komt toch weer terug ![]() Gewoon jezelf beetje rustig houden en even iets anders gaan doen dan leren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dank je! Ik heb die ibuprofen gekocht en gebruikt en het gaat nu ietsje beter.. Maar is het echt waar dat je daar verslaafd aan kan raken?? Vind ik niet zo'n heel fijn idee eerlijk gezegd. Kvond de bijwerkingen die ze in de bijsluiter hebben gezet alleen iets minder.. Stond namelijk ook weer hoofdpijn en duizeligheid bij
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De enige ernstige bijwerking door overmatig gebruik van ibuprofen zijn maagklachten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde! Ik denk dat het bij mij komt door de examens.. ik moet ook over ongeveer 1,5 week examen doen. Ik heb bijna elke dag wel even hoofdpijn, terwijl ik hier "vroeger" nooit last van had!! Meestal ga ik even slapen ofzo als ik echt hele erge last heb.. daarna is het wel over.. maar na een kwartier/half uur begint het gewoon weer. Ik heb ook geen id wat je er aan kunt doen eigenlijk.. paracetamol werkt idd niet super.. Nouja volgens mij heb je niets aan mij reactie, maar je bent niet de enige in ieder geval!! ![]() ![]() Groetjes, Appel |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook spanningshoofdpijn alleen dan wat erger dan jij
vandaag was ik in de stad met een vriendin en ik kreeg het al omdat mn rug zeer deed heb dus de hele dag koppijn gehouden ook nog uren nadat ik weer kon gaan zitten.. pijnstillers helpen bij mij niet.. alleen ontspannen en zelfs dat werkt niet altijd ik krijg het als mn spieren gespannen zijn, als ik me neit lekker voel, als ik me druk maak, als ik gewoon flink bezig ben, als ik verkeerd zit.. het is vrij moeilijk de hele dag je spieren ontspannen te houden mrja |
![]() |
|
brufen is niet zo super goed voor je maag nee.
ik heb wel vaak hoofdpijn maar vaak niet af te leiden tot spanning, maar relaxen is het beste, slapen masseren en niet te veel op bed liggen, of juist wel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |