Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 10:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm... ik denk dat de theorie over afweersystemen vrij goed klopt. Houdt dus in dat je (onbewust) kunt ruiken of iemand een afweersysteem heeft dat erg verschilt van het jouwe. Hoe meer het verschilt, hoe beter voor de nakomelingen, en je wordt dus ook verliefd op iemand met een erg van jou verschillend afweersysteem. En volgens die theorie kan hij dus ook net zo gemakkelijk verliefd op jou worden.
Praktijk klopt bij mij alleen niet helemaal geloof ik :\ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, ik ben al 5 jaar niet meer ziek geweest, dus volgens die theorie zou ik ook al een vrienden gehad hebben als hij zou kloppen ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou... Ik denk niet dat je hem direct verliefd kan maken maar wel indirect. Je gaat onbewust opletten op wat hij leuk vind en gaat je er dus ook naar gedragen. Ook kleed je jezelf sexier (tenminste....
![]() ![]()
||
Citaat:
En dat er bij programma's als Temptation Island zomaar allemaal stelletjes ontstaan ie elkaar toevallig leuk vinden.. volgens mij kun je het wel een beetje sturen als je er maar genoeg moeite voor doet.. en anders groeit het wel als je intensief met die persoon optrekt.
|
nee,
je kan hooguit heel erg amoureus gaan doen, hem vleien cadeaus kopen veel aandach geven etc. Dit zal die persoon wel leuk vinden, maar als deze ook maar iets op liefdesgbeid onderneetm, is dat meer uit medelijden dan oprechte gevoelens.
||
Citaat:
Je hebt echter ook eenzijdige aantrekkingskracht en ik denk dat als die aantrekkingskracht er bij de andere partij al niet is, dat je hem of haar dan ook niet 'verliefd kunt maken'.
|
Ik ga me meestal een beetjuh gedragen naar zijn stijl als ik een jongen leuk vidn die bezet is..
Ik ga bijv zijn muziek luistere zodat we wat hebben om over te praten etc.. Maar jah nu geldt dat ook totaal niet dus.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl de abt van sion | 27 | 10-10-2003 12:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |