Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 17:56
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Ik heb met koninginnenacht met een jongen gezoend. Toen leek hij me wel leuk. Maar had me veel moed ingedronken. Nu ik eraan terugdenk vraag ik me af...was hij wel zo leuk?? Ik heb hem mijn telefoonnummer gegeven, en hij heeft gesmst. Heb nu ook zijn emailadres.

Wat doen jullie met zoiets? Iets afspreken of toch maar niet? En wat als hij achteraf hartstikke tegen blijkt te vallen wat dan te doen??? Wie weet is hij wel harstikke leuk, dus daarom wil ik het niet bij voorbaat al laten lopen, maarja wat zal ik doen? En wat zal ik doen/ zeggen als ik m dalijk echt niet leuk vind??

xxx Shazz

p.s. jongens kunnen ook reageren, ff omdraaien mannetje=vrouwtje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 18:02
je zuster
je zuster is offline
ik zou gewoon afspreken en kijken hoe ie is. als het nix is zeg je gewoon dat je nix met em wil weetikveel
waarschijnlijk valtie wel mee, als hij echt helemaal niet leuk zou zijn geweest zou je toch niet met em gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:05
Verwijderd
Ja ach... als hij toen leuk was, zou ik de kans wagen. Je kan hem snel genoeg dumpen als hij een ongelooflijke zeur blijkt...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:23
freakje
freakje is offline
Ah, heb vorig jaar bijna net hetzelfde mee gemaakt, op het einde van het schooljaar. Achteraf hebben we nog meerdere keren afgesproken, maar nooit echt iets begonnen en nu zijn we gewoon goede vrienden. We spreken elkaar wel eens en ik weet dat als ik iemand nodig heb om te praten dat hij er dan is.

Dus gewoon nog eens afspreken, je weet toch nooit hoe dat zal uitdraaien!
Oud 03-05-2003, 18:38
Verwijderd
foto vragen, msn nemen, eerst gesprekken voeren etc
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:51
Verwijderd
Als je toen zat was en met hem zoende, dan ga je hem toch gewoon weer zat ontmoeten? Weet je tenminste zeker dat-ie niet tegenvalt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:10
Orion16
Orion16 is offline
Afspreken, gewoon doen! Wie weet komt er wel wat leuks uit
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:17
Gandalf
Gandalf is offline
ik heb laatst ook zoiets gehad maar ik vind juist het mooie eraan dat je hem/haar tch nooit meer ziet , maarjah ik zou idd eerst foto vragen..
Oud 03-05-2003, 19:20
Esmée
Esmée is offline
Niet meteen iets afspreken, gewoon zorgen dat je m weer een keertje tegenkomt met uitgaan, dan is het makkelijker om hem af te schudden als ie niet leuk blijkt te zijn. En zit je niet zo aan hem vast.
Oud 03-05-2003, 20:54
king112
king112 is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 03-05-2003 @ 18:56:
Heey,

Ik heb met koninginnenacht met een jongen gezoend. Toen leek hij me wel leuk. Maar had me veel moed ingedronken. Nu ik eraan terugdenk vraag ik me af...was hij wel zo leuk?? Ik heb hem mijn telefoonnummer gegeven, en hij heeft gesmst. Heb nu ook zijn emailadres.

Wat doen jullie met zoiets? Iets afspreken of toch maar niet? En wat als hij achteraf hartstikke tegen blijkt te vallen wat dan te doen??? Wie weet is hij wel harstikke leuk, dus daarom wil ik het niet bij voorbaat al laten lopen, maarja wat zal ik doen? En wat zal ik doen/ zeggen als ik m dalijk echt niet leuk vind??

xxx Shazz

Ik heb mij ook een keer in de moed gedronken en toen had ik met een meisje gezoend.
Toen ik haar voor de tweede keer tegenkwam was ze heel erg leuk!
Toen had ik het helemaal vekloot!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:01
hopefully
hopefully is offline
je kunt toch gewoon wat afspreken en als het klikt dan is het mooi, en klikt het niet dan is het jammer maar weet je dat ook...lijkt me simpel toch?!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:05
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey luitjes,

Hij belde net! Hij wou al gelijk langskomen, dacht het niet he. Ik zo ja we spreken volgende week wel wat af. Hij wou dan wel langskomen met een vriend en vroeg of ik mijn vriendin wou bellen (die toen met koninginnenacht ook erbij was).

Heb toen maar gezegd dat we wel een keer afspreken in de stad. Dan neemt hij een vriend mee en ik een vriendin. Heb je altijd iemand om op terug te vallen. Maarja stel hij is niet zo leuk hoe moet ik dat dan op die avond laten merken. Want sms nu wel met hem. Wat zou ik dan moeten zeggen?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:01
Verwijderd
vraag of hij msn oid heeft, en vraag dan om foto's!

als hij dat niet heeft, is het maar afwachten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 13:27
stout!
stout! is offline
Zelfs als je dronken bent ga je een onaantrekkelijke jongen toch niet ineens aantrekkelijk vinden? Al zou ik misschien makkelijker zoenen met jongens die ik tóch al leuk vind, jongens die ik normaal niet leuk zou vinden, vind ik ook met wat drank op niet leuk. Dus het zal vast wel meevallen met hoe erg hij is.
Oud 04-05-2003, 14:34
Verwijderd
Ach vraag je toch zoiets als zie ik je tijdens het uitgaan? ik ga vanavond naar die en die discotheek... dan zie je hem vanzelf wel.... bevalt hij niet dan zeg je dat je met vrienden bent en ze niet in de steek wil laten..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:53
Methuselah
Methuselah is offline
'n vriend van me is ooit eens 't meisje waar ie 'n hele avond me had staan houwen, 'n paar dagen later bijna voorbij gereden op de plaats waar ze hadden afgesproken, hij herkende haar helemaal niet meer, 't is dat ze haar hand opstak dat ie wist dat zij 't was...

Was wel lache
Oud 04-05-2003, 15:06
Thomas
Thomas is offline
Spreek gewoon af, meid. Dan weet je direct waar je aan toe bent. En als je toen met hem gezoend hebt dan moet het toch wel een leuke jongen zijn, anders had je waarschijnlijk nooit met hem gezoend.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:24
miro
miro is offline
Ik heb ook ooit zoiets gehad. Gezoend voor een avondje. Ik met mn zatte kop met hem afgesproken om met valentijnsdag uit eten te gaan (hij trakteerde, zag het helemaal zitten). Maar aangezien ik niet meer precies wat voor typ t nou ook alweer was en ik dr echt heeeeeelemaal geen zin in had (ik bedoel, tis niet voor niks een avondje) heb ik m 2 dagen van tevoren afgezegd

Tja ik ben sowieso niet het typ om zoiets te doen dus kun je het net zo goed heel erg maken als het een keer voorkomt he

O ja, en voor jou, als je dr niet zeker van bent kun je het gewoon proberen en daarna alnog nee zeggen. Maar ik ben daar nogal simpel (eerlijk) in tegen andere mensen.

Anders moet je m duidelijk maken dat t gewoon voor een keer was. Je moet er niet tegenop gaan zien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:23
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
gwoon afspreken! ik bedoel als ie keeei leuk is, dan mis je dus duidelijk een grote kans. en als ie niet leuk is, zeg je gewoon DOEIIII
Oud 04-05-2003, 18:41
Evito
Evito is offline
Weer moed in drinken. In the right state of mind vind je hem vast weer leuk.

Toe zeg, even serieus. Gewoon niet aan beginnen, eerst even naar een Boeddhisch klooster, dichter bij jezelf komen. Uiterlijk boeit geen ene ruk. Optypen met je gelul dus.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:40
SHAZZ
SHAZZ is offline
Oh dus jij kijkt alleen maar naar innerlijk. Jij gaat met een meisje praten en bepaalt aan de hand daarvan of je ermee gaat zoenen. Ik bedoel er moet wel aantrekkingskracht zijn. Niet dat als ik m dalijk zie dat ik hem nix vind. Want aantrekkingskracht vind ik belangrijk. Dat heeft nix te maken met knap en lelijk want de ene vind hem knap de ander niet als ik me maar tot hem aangetrokken voel. En das juist het probleem, ik kan hem niet zo goed meer herinneren.

Als je er problemen mee hebt ga je toch lekker ander vragen of wat dan ook bekijken!

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:42
Evito
Evito is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 04-05-2003 @ 20:40:
Oh dus jij kijkt alleen maar naar innerlijk. Jij gaat met een meisje praten en bepaalt aan de hand daarvan of je ermee gaat zoenen. Ik bedoel er moet wel aantrekkingskracht zijn. Niet dat als ik m dalijk zie dat ik hem nix vind. Want aantrekkingskracht vind ik belangrijk. Dat heeft nix te maken met knap en lelijk want de ene vind hem knap de ander niet als ik me maar tot hem aangetrokken voel. En das juist het probleem, ik kan hem niet zo goed meer herinneren.

Als je er problemen mee hebt ga je toch lekker ander vragen of wat dan ook bekijken!

xxx Shazz
Ja!! En nee, ik ga niet met meisjes praten, en ik zoen niet met ze, want ik vind uiterlijk niet belangrijk, en dus ook die lichamelijke ervaring niet. Waarom zou ik met iemand willen zoenen als het geen toekomst heeft?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:54
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hoe leg jij dan contact, als je niet met meisjes praat?

En tis gewoon zo dat als je eenmaal met een jongen aan t praten bent en je opeens zoent. Meen je dat ik het van te voren plan!?

Het gebeurde gewoon, en veel relaties komen uit zoiets voort. Je moet toch ergens beginnen?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:56
Evito
Evito is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 04-05-2003 @ 20:54:

En tis gewoon zo dat als je eenmaal met een jongen aan t praten bent en je opeens zoent. Meen je dat ik het van te voren plan!?

Het gebeurde gewoon, en veel relaties komen uit zoiets voort. Je moet toch ergens beginnen?

xxx Shazz
Ik leg geen contact. Daar heb ik geen behoefte aan. En op school, tsja daar praat ik gewoon met ze. Sta jij daar opeens te zoenen? Je moet wel weten dat ik nooit uitga. Ik hoef ook geen relatie, frankly.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:00
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik zoen ook niet vaak voor een avondje hoor. Meestal hoop ik op meer en wil die jongen niet, en is het achteraf gezien voor een avondje geweest. Maar t gebeurt echt dat je zo staat te zoenen. Je kijkt elkaar zo aan en WHAPPA t gebeurt meestal gewoon.

Maja kijk je hoeft het ook niet met me eens te zijn, vroeg gewoon wat advies.

xxx Shazz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef op 04-05-2003 @ 21:00:
Ik zoen ook niet vaak voor een avondje hoor. Meestal hoop ik op meer en wil die jongen niet, en is het achteraf gezien voor een avondje geweest. Maar t gebeurt echt dat je zo staat te zoenen. Je kijkt elkaar zo aan en WHAPPA t gebeurt meestal gewoon.

Maja kijk je hoeft het ook niet met me eens te zijn, vroeg gewoon wat advies.

xxx Shazz
Het gebeurt ineens gewoon? Goh... mijns inziens moet je nog altijd eerst dicht bij diegene gaan staan, je gezicht naar iemand te brengen, zorgen dat jullie lippen elkaar raken, je mond openen, en dán pas kun je gaan zoenen. Niet dat je het ene moment nog aan het praten bent, en dan midden in een zin maken jullie opeens een beweging die er uit ziet alsof er dertig beeldjes uit een film zijn verwijderd en hoppa, je zoent... zo werkt 't toch niet? Dat is natuurkundig onmogelijk...

Maargoed. Ontopic. Ik zou gewoon toch iets afspreken, want als 't niets is kun je altijd zeggen dat je 't dan maar bij één afspraak laat. Als je het niet leuk vindt, dan zeg je 'Hee, ik ga maar weer eens', en dan komt het wel goed, want als jij het niet leuk vindt, vindt hij dat ook niet (tenzij hij vrij achterlijk is).
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:43
stout!
stout! is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-05-2003 @ 21:41:
Het gebeurt ineens gewoon? Goh... mijns inziens moet je nog altijd eerst dicht bij diegene gaan staan, je gezicht naar iemand te brengen, zorgen dat jullie lippen elkaar raken, je mond openen, en dán pas kun je gaan zoenen. Niet dat je het ene moment nog aan het praten bent, en dan midden in een zin maken jullie opeens een beweging die er uit ziet alsof er dertig beeldjes uit een film zijn verwijderd en hoppa, je zoent...
*zucht*.. was het maar zo, dan liep ik niet zo moeilijk te doen
Oud 05-05-2003, 00:02
king112
king112 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-05-2003 @ 21:41:
Het gebeurt ineens gewoon? Goh... mijns inziens moet je nog altijd eerst dicht bij diegene gaan staan, je gezicht naar iemand te brengen, zorgen dat jullie lippen elkaar raken, je mond openen, en dán pas kun je gaan zoenen. Niet dat je het ene moment nog aan het praten bent, en dan midden in een zin maken jullie opeens een beweging die er uit ziet alsof er dertig beeldjes uit een film zijn verwijderd en hoppa, je zoent... zo werkt 't toch niet? Dat is natuurkundig onmogelijk...
Het kan wel zomaar gebeuren.
Als je iemand aantrekkelijk vindt en zij kijkt jou in je ogen en jij kijkt in haar ogen dan ben je ergens anders met je gedachten.
Zij geeft jou een zoen op je mond en je doet automatisch je mond open.
Teminste bij mij!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 00:05
king112
king112 is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 04-05-2003 @ 20:54:

xxx Shazz
Je moet inderdaad ergens mee beginnen.
Als je niks doet gebeurt er ook niks!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 00:11
king112
king112 is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-05-2003 @ 14:27:
Zelfs als je dronken bent ga je een onaantrekkelijke jongen toch niet ineens aantrekkelijk vinden? Al zou ik misschien makkelijker zoenen met jongens die ik tóch al leuk vind, jongens die ik normaal niet leuk zou vinden, vind ik ook met wat drank op niet leuk. Dus het zal vast wel meevallen met hoe erg hij is.
Dat verschilt natuurlijk per persoon.
En het ligt er maar net aan hoe dronken je bent.
Je kan met te veel alcohol juist met jongens zoenen die je absoluut niet leuk vindt.
Ik heb het bijna een keer gehad.
Over iemand die ik echt niet leuk vond.
Gelukkig was ik nog sterk genoeg.
Maar ik heb een ding ondekt ik drink niet meer teveel.
Ik heb grensen nu!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 01:54
empyrian
empyrian is offline
laat je zwanger maken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 02:33
Verwijderd
Ik raad je aan je niet zo op te winden over zulk soort zaken. Zoek 'n hobby ofzo!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 04:19
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 05-05-2003 @ 03:33:
Ik raad je aan je niet zo op te winden over zulk soort zaken. Zoek 'n hobby ofzo!
En drink niet zoveel dat je topics moet aan gaan maken met oppervlakkige titels

Ontopic: Vraag foto, casually.

sorry het moest er uit
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:54
SHAZZ
SHAZZ is offline
Als jullie dit zo'n dom topic vinden hoeven jullie toch ook niet te reageren? Blijkbaar zijn er mensen die dit wel het reageren waard vinden.

En met dat 'het zoenen gebeurt zomaar'. Bedoel ik gewoon dat je er meestal niet bij na hoeft te denken, dat het echt op het gevoel gaat.

nouja..ik zal maar nix meer zeggen want tis toch niet goed

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:52
PardonMe
PardonMe is offline
Was hij wel knap..?
pfhhh waar maak je je druk om..?
Als je nu al zo aan het twijfelen bent enzo, spreek dan gewoon niks af ofzo.. en laat het gewoon lekker zitten allemaal..

En als je een keer afspreekt dat betekent toch niet dat je gelijk een jarenlange relatie aangaat??
Je kunt toch gewoon gezellig wat afspreken, beetje kletsen, dan merk je snel genoeg of je hem leuk vindt of niet.. Zo niet zeg je gewoon eerlijk dat je geen zin hebt om nog een keer wat af te spreken en vind je hem wel leuk (en hij jou ook) dan kun je toch gewoon nog een keer iets afspreken.
Oud 05-05-2003, 12:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
en zoende ie wel lekker?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:26
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
en zoende ie wel lekker?
Hahaha, ja hij zoende wel lekker

Denk wel dat ik wat afspreek, kijk wel wat ik doe. Als hij nog wil
xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 00:16
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 05-05-2003 @ 20:26:
Hahaha, ja hij zoende wel lekker

Denk wel dat ik wat afspreek, kijk wel wat ik doe. Als hij nog wil
xxx Shazz
bedankt voor dit FASCINERENDE topic en veel succes!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:26
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 03-05-2003 @ 18:56:
Hmmz, als je wil dat ik niet reageer, moet je het zo aanpakken inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:52
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Niet geschoten is altijd mis.

Spreek wat met hem af. Dat is geen verplichting om ook gelijk een relatie te krijgen met hem. Blijkt dat je hem niet leuk vind. So be it. Maar misschien is het ook wel de liefde van je leven. Je weet maar nooit.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:48
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
Hmmz, als je wil dat ik niet reageer, moet je het zo aanpakken inderdaad.
Sorry, mannetje blijft mannetje dan?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:16
Unexplained
Unexplained is offline
Als het licht uit is, zie je toch niet of hij knap is.

Wat is het probleem?
Oud 08-05-2003, 14:43
pietermx
pietermx is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-05-2003 @ 19:51:
Als je toen zat was en met hem zoende, dan ga je hem toch gewoon weer zat ontmoeten? Weet je tenminste zeker dat-ie niet tegenvalt.
Maar dan stel je je de volgende morgen vast weer dezelfde vraag, haha Alcohol doet (soms) wonderen
Reageren

Regels voor berichten