Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heey luitjes,
Hij belde net! Hij wou al gelijk langskomen, dacht het niet he ![]() Heb toen maar gezegd dat we wel een keer afspreken in de stad. Dan neemt hij een vriend mee en ik een vriendin. Heb je altijd iemand om op terug te vallen. Maarja stel hij is niet zo leuk hoe moet ik dat dan op die avond laten merken. Want sms nu wel met hem. Wat zou ik dan moeten zeggen? xxx Shazz |
![]() |
|
Zelfs als je dronken bent ga je een onaantrekkelijke jongen toch niet ineens aantrekkelijk vinden? Al zou ik misschien makkelijker zoenen met jongens die ik tóch al leuk vind, jongens die ik normaal niet leuk zou vinden, vind ik ook met wat drank op niet leuk. Dus het zal vast wel meevallen met hoe erg hij is
![]()
|
'n vriend van me is ooit eens 't meisje waar ie 'n hele avond me had staan houwen, 'n paar dagen later bijna voorbij gereden op de plaats waar ze hadden afgesproken, hij herkende haar helemaal niet meer, 't is dat ze haar hand opstak dat ie wist dat zij 't was...
![]() Was wel lache ![]()
|
Ik heb ook ooit zoiets gehad. Gezoend voor een avondje. Ik met mn zatte kop met hem afgesproken om met valentijnsdag uit eten te gaan (hij trakteerde, zag het helemaal zitten). Maar aangezien ik niet meer precies wat voor typ t nou ook alweer was en ik dr echt heeeeeelemaal geen zin in had (ik bedoel, tis niet voor niks een avondje) heb ik m 2 dagen van tevoren afgezegd
![]() Tja ik ben sowieso niet het typ om zoiets te doen dus kun je het net zo goed heel erg maken als het een keer voorkomt he ![]() O ja, en voor jou, als je dr niet zeker van bent kun je het gewoon proberen en daarna alnog nee zeggen. Maar ik ben daar nogal simpel (eerlijk) in tegen andere mensen. Anders moet je m duidelijk maken dat t gewoon voor een keer was. Je moet er niet tegenop gaan zien. |
![]() |
|
![]() |
Oh dus jij kijkt alleen maar naar innerlijk. Jij gaat met een meisje praten en bepaalt aan de hand daarvan of je ermee gaat zoenen. Ik bedoel er moet wel aantrekkingskracht zijn. Niet dat als ik m dalijk zie dat ik hem nix vind. Want aantrekkingskracht vind ik belangrijk. Dat heeft nix te maken met knap en lelijk want de ene vind hem knap de ander niet als ik me maar tot hem aangetrokken voel. En das juist het probleem, ik kan hem niet zo goed meer herinneren.
Als je er problemen mee hebt ga je toch lekker ander vragen of wat dan ook bekijken! xxx Shazz |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe leg jij dan contact, als je niet met meisjes praat?
![]() En tis gewoon zo dat als je eenmaal met een jongen aan t praten bent en je opeens zoent. Meen je dat ik het van te voren plan!? Het gebeurde gewoon, en veel relaties komen uit zoiets voort. Je moet toch ergens beginnen? xxx Shazz |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoen ook niet vaak voor een avondje hoor. Meestal hoop ik op meer en wil die jongen niet, en is het achteraf gezien voor een avondje geweest. Maar t gebeurt echt dat je zo staat te zoenen. Je kijkt elkaar zo aan en WHAPPA t gebeurt meestal gewoon.
Maja kijk je hoeft het ook niet met me eens te zijn, vroeg gewoon wat advies. xxx Shazz |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed. Ontopic. Ik zou gewoon toch iets afspreken, want als 't niets is kun je altijd zeggen dat je 't dan maar bij één afspraak laat. Als je het niet leuk vindt, dan zeg je 'Hee, ik ga maar weer eens', en dan komt het wel goed, want als jij het niet leuk vindt, vindt hij dat ook niet (tenzij hij vrij achterlijk is). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Als je iemand aantrekkelijk vindt en zij kijkt jou in je ogen en jij kijkt in haar ogen dan ben je ergens anders met je gedachten. Zij geeft jou een zoen op je mond en je doet automatisch je mond open. Teminste bij mij! |
![]() |
||
Citaat:
Als je niks doet gebeurt er ook niks! |
![]() |
||
Citaat:
En het ligt er maar net aan hoe dronken je bent. Je kan met te veel alcohol juist met jongens zoenen die je absoluut niet leuk vindt. Ik heb het bijna een keer gehad. Over iemand die ik echt niet leuk vond. Gelukkig was ik nog sterk genoeg. Maar ik heb een ding ondekt ik drink niet meer teveel. Ik heb grensen nu! |
![]() |
|
![]() |
Als jullie dit zo'n dom topic vinden hoeven jullie toch ook niet te reageren? Blijkbaar zijn er mensen die dit wel het reageren waard vinden.
En met dat 'het zoenen gebeurt zomaar'. Bedoel ik gewoon dat je er meestal niet bij na hoeft te denken, dat het echt op het gevoel gaat. nouja..ik zal maar nix meer zeggen want tis toch niet goed xxx Shazz |
![]() |
|
Was hij wel knap..?
![]() pfhhh waar maak je je druk om..? Als je nu al zo aan het twijfelen bent enzo, spreek dan gewoon niks af ofzo.. en laat het gewoon lekker zitten allemaal.. En als je een keer afspreekt dat betekent toch niet dat je gelijk een jarenlange relatie aangaat?? Je kunt toch gewoon gezellig wat afspreken, beetje kletsen, dan merk je snel genoeg of je hem leuk vindt of niet.. Zo niet zeg je gewoon eerlijk dat je geen zin hebt om nog een keer wat af te spreken en vind je hem wel leuk (en hij jou ook) dan kun je toch gewoon nog een keer iets afspreken.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |