Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 20:22
zozze
zozze is offline

be kind please
Oud 15-04-2003, 21:12
Verwijderd
Wel schattig, maar imho geen manga. En ook niet bepaald mooi. Stiekem. Maar da's mijn mening, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:35
Rocksaan
Rocksaan is offline
[no offence] Die manga's en elfjes en LotR toch altijd [/ no offence]
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:37
zozze
zozze is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 15-04-2003 @ 22:35:
[no offence] Die manga's en elfjes en LotR toch altijd [/ no offence]
stiekem verveelde ik me gewoon, en normaal tekenen is een ramp
Oud 16-04-2003, 10:56
SuperSanne
SuperSanne is offline
dat hoofd... alsof iemand haar als baby heeft laten vallen... maar verder wel geinig
Oud 16-04-2003, 12:10
MangaGirL
MangaGirL is offline
polykarbon
how to draw manga
baka neko

niet negatief bedoeld heur
Oud 16-04-2003, 13:05
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
MangaGirL schreef op 16-04-2003 @ 13:10:
polykarbon
how to draw manga
baka neko

niet negatief bedoeld heur
offtopic: OMFG wat een mooie avatar! Alucaaaaard!

ontopic: sorry, k vind m ook niet mooi, veel te standaard, simpel..tis duidelijk dat je pas begint, dus blijf er aan werken
Oud 25-04-2003, 17:15
musc
musc is offline
is er een site waar je kan leren tekenen in flash of een ander goed programma
Oud 26-04-2003, 17:31
Verwijderd
tekenen in programma's zuigt, het gevoel is kompleet weg, kleuren e.d. is gaat heel goed in programma's, maar dan gebruik ik altijd een scanner. en dan adobe illustrator, en photoshop
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:16
\/ince
\/ince is offline
gefeliciteerd met je verjaardag en de tekening is ehm.. niet mijn stijl..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:22
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
ehm tsjah... mijn advies: ga geen manga tekenen, later krijg je er spijt van. Ik probeer er nu van af te stappen omdat het zo commercieel wordt, maar dat is damn lastig... Dus probeer je eigen stijl te ontwikkelen in plaats van manga...
Oud 28-04-2003, 16:30
Verwijderd
juist! dat heb ik ook! ik ben er nu al bijna vanaf maar kan het vaak niet laten of nog ff een gezichie te tekenen, maar ik concentreer me op t moment meer op achtergronden dus das geen groot probleem, maar wat hierboven gezegd is, ben ik het zeker mee eens!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:12
nogmaals
nogmaals is offline
ach... ik had het wel grappig gevonden...
als in het linker oog het witte glimpje ook aan de linker kant had gezeten... net als in het rechter oog...
het kijkt nu een beetje scheel...

voor de rest... vind ik het .. nog niet.. af... leluk
Oud 04-05-2003, 21:41
Celebithil
Celebithil is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef op 26-04-2003 @ 21:22:
Ik probeer er nu van af te stappen omdat het zo commercieel wordt,
Whaha! waarom zou je ermee stoppen omdat het zo commercieel wordt? ik ben gek op Manga, maar zeker niet op alle magastijlen. en ik blijf het ook tekenen zolang ik 't leuk vind. tussendoor maak ik nog wel eens iets in een (heel) andere stijl.

nou weer ontopic; sorry, maar ik vind 'm niet mooi (is eerlijk zijn aardig? of liegen?). ik denk dat je wel iets beters kan tekenen, en dat lukt je heus wel door oefenen. de basis van de ogen heb je al goed door! voor het haar kan je naar andere mangaplaatjes kijken hoe dat is gedaan (leer je veel van). verder is de tekening heel erg gewoon.
Oud 04-05-2003, 21:54
alpha
alpha is offline
Ehm, dit is toch geen manga?
Maar als het je eerste is, dan vind ik het toch nog best knap hoor! Leren doe je door te oefenen... en te oefenen... en te oefenen...
Oud 05-05-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
!Fa!Ke schreef op 26-04-2003 @ 21:22:
ehm tsjah... mijn advies: ga geen manga tekenen, later krijg je er spijt van. Ik probeer er nu van af te stappen omdat het zo commercieel wordt, maar dat is damn lastig... Dus probeer je eigen stijl te ontwikkelen in plaats van manga...
*schudt hoofd* Animanga is juist een goede stijl om dingen in te leren, omdat er vrij realistisch in getekend wordt (de lichamen, kleding, omgeving dan *grijns* Gezichten niet erg, natuurlijk). Je MOET eerst beginnen met leren hoe lichamen echt in elkaar zitten, anders kun je nooit overdrevener werken. Je kunt gauw genoeg overstappen naar een wat westerse stijl *wijst naar eigen tekeningen*. Bovendien kun je ook binnen animanga prima je eigen stijl hebben - er zijn massa's animanga artiesten op het net waarvan je de tekeningen in een oogopslag herkent.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:58
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2003 @ 11:15:
*schudt hoofd* Animanga is juist een goede stijl om dingen in te leren, omdat er vrij realistisch in getekend wordt (de lichamen, kleding, omgeving dan *grijns* Gezichten niet erg, natuurlijk). Je MOET eerst beginnen met leren hoe lichamen echt in elkaar zitten, anders kun je nooit overdrevener werken. Je kunt gauw genoeg overstappen naar een wat westerse stijl *wijst naar eigen tekeningen*. Bovendien kun je ook binnen animanga prima je eigen stijl hebben - er zijn massa's animanga artiesten op het net waarvan je de tekeningen in een oogopslag herkent.
*knuffelt morgan* juist!^_^ (kom dat ook ff tegen mn tekenlerares op school zeggen, kee? )
Oud 06-05-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef op 06-05-2003 @ 11:58:
*knuffelt morgan* juist!^_^ (kom dat ook ff tegen mn tekenlerares op school zeggen, kee? )
Print het maar uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten