Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
MTV is niet meer wat het geweest is vind ik..
The Box doe maar. Maarja, dat ligt eigenlijk ook wel aan wat voor soort avond het is.
|
The Box is soms nog wel aardig, maar als je het aanzet zie je 9 van de 10 keer een schreeuwende Ja Rule in een Bentley ofzo. Over TMF zwijg ik maar helemaal...
Dan is MTV nog wel het beste. ![]()
|
Geef mij maar MTV.
Kent een van jullie het programma Wet 'n' Wild? Het werd altijd op de 'oude' TMF uitgezonden, op maandag van 23:00 tot 00:00. Daar draaiden ze hun hand niet om voor een stevig potje metal ![]() EDIT: En nee, niet alleen nu-metal shit maar ook steviger werk, denk aan Morbid Angel etc. Kwam het maar weer terug op tv... ik mis het ![]()
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 18:11. |
![]() |
|
Wij hebben alleen TMF, en dat is zo ontieglijk kut
![]() De hele dag dezelfde klote clips met van die zogenaamde "interactieve" programma's, om van te janken zo slecht. Vroeger was TMF nog wel ok maar nu is het echt verneukt. Ik had trouwens ergens gelezen dat het de programmabazen van MTV en TMf verbaasd waren dat TMF nog zo goed liep, dat geeft het niveau wel een beetje aan denk ik. |
![]() |
|
![]() |
Ik kijk zelden muziek zender (af en toe word ik wel gebeld dat er de clip van bijvoorbeeld The White Stripes er op is, helaas mis ik het net steeds. Heb hem nog steeds niet gezien). Nu ik er over na denk luister ik sowieso niet veel muziek zender. Soms KINK FM en soms radio 2 (spijkers met koppen/kopspijkers whatever)
|
![]() |
|
MTV!
omdat ze op tmf alleen maar van die commerciele shit muziek draaien(nog nooit een goed rocknummer gehoord). bij mtv heb je welleens weekend specials (the80's)! en jackass natuurlijk.
||
Citaat:
Ik ga voor de oude (Engelstalige) MTV. Of soms voor the Box vanwege die concertregistraties/specials. Oja en TMF voor Jeroen Post en de smsjes. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ENQUETE] mtv Verwijderd | 17 | 04-10-2004 19:55 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over JOU! Donnie | 151 | 13-01-2004 16:57 | |
Lifestyle |
bloot op TMF Tulpje6 | 106 | 01-12-2003 14:44 | |
Films, TV & Radio |
MTV,TMF of The BOX #JumpDaFuckUp!# | 50 | 21-09-2002 20:04 | |
Muziek |
Wat is beter? MTV-THE BOX-TMF? Stephanus | 56 | 10-08-2002 08:46 | |
Lifestyle |
nieuwe lifestyle: SMS'en naar TMF en de BOX Ik ben de Walrus! | 24 | 08-07-2002 20:09 |