Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 11:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… • De nieuwste muziek krijg je door… • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… |
![]() |
|
Zou fijn zijn als je er ook nog een categorie 'anders' in stopt.
• In mijn vrije tijd… internet meest waarschijnlijke van de 4. • Spelletjes doe ik … spelbord meest waarschijnlijk • Ik besteed veel geld aan…. cd's besteed ik het meest aan, maar niet veel • Mijn geld komt van… overheid ![]() • Mijn kleding komt van… geen van drieën • Ik drink graag… geen van drieën • Op t.v. kijk ik graag naar… idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… RTL 4 meest waarschijnlijke zender • Op de radio luister ik naar…. luister geen radio • Als ik de krant lees, lees ik… regionale krant • Jouw muziekzender op t.v. is… The Box • De nieuwste muziek krijg je door… internet • Voor snelle berichten… • De sport die ik doe, of zou willen doen is… skaten • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… Groenlinks. Wat een brakke vragenlijst...
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 10:58. |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… -- H&M • Ik drink graag… (fris) • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
• In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - niet • Ik besteed veel geld aan…. - geen van de antwoorden die er bij staan • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever - studiefinanciering • Mijn kleding komt van… - niet van één specifieke winkel • Ik drink graag… - cola light en water • Op t.v. kijk ik graag naar… - politie- en ziekenhuisseries • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - niks, voor muziek is de radio • De nieuwste muziek krijg je door… - de radio • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen (waterpolo om precies te zijn) • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - D66 of GroenLinks |
![]() |
|
[• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport Om eens goed uit te blazen en niet weer op die stoel t zitten ga ik meestal iets kopen om mezelf en of mensen om me heen te verwennen, ook fitnesse en volleybal... • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten Af en toe op pc... • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever Aan kledij en gsmen, dat gsmen is nu noodgedwongen wat minder maar kleren kan ik blijven kopen... • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat Te kiezen uit deze mogelijkheden uit de H&M maar ik ga ook graag naar de WE en de Zara • Ik drink graag… - bier - baco - wijn Geen enkele, waterke is simpel maar voldoende ![]() • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols Idool in België • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin Ken ik niet in België.. • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 Ken ik niet.. Donna • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf Metro en algemeen dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV TMF en JIM • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel Radio... • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren volleybal - fitness - dans.. • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD ... |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Donnie schreef op 15-12-2003 @ 11:34:
[B]Beste scholieren, in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen. • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M merkwinkels en andere modewinkels • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - goede films • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Noordzee FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV (geen) • De nieuwste muziek krijg je door… - internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Paardrijden • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - D66 Ik denk niet dat je van deze enquete goede resultaten zult krijgen. Vaak te weinig opties (winkels? politieke voorkeur, dr stond er geen bij die bij mij hoort enz) of juist te veel (meerdere antwoorden mogelijk) Maar goed, graag gedaan. Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 11:40. |
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP
|
moet ik trouwens uit deze opties kiezen? daar ga ik maar van uit..
• In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… geen van allen • Op t.v. kijk ik graag naar… geen van allen • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 (maar kijk zelden tv) • Op de radio luister ik naar…. ik luister nooit naar de radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… ik heb een hekel aan muziekzenders • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP en ja, vrij lang. vooral als post.
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… Geen van allen ![]() • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA Asjeblieft (sorry voor de vele dubbele antwoorden, maar dat paste het beste ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Beste scholieren,
in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen. • In mijn vrije tijd… - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. -- (uitgaan en) winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - baco-> lijkt der het meest op ![]() • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 ->allebei ![]() - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA ? Duurde het te lang? Ik zal het niet meer doen. Mijn dank, Donnie |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - Ik besteed geen geld, behalve aan studeren • Mijn geld komt van… - Studiefinanciering • Mijn kleding komt van… - Ligt eraan • Ik drink graag… - water • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols - As The World Turns • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Ik luister geen radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant (ik lees geen krant maar dat is de krant die we thuis hebben) • Jouw muziekzender op t.v. is… - Ik kijk niet naar muziekzenders • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Wielrennen lijkt me wel leuk • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
![]() |
|
![]() |
Om even te reageren op bepaalde personen....
ten eerste: je hoeft niets in te vullen als je het geen leuke post vindt.. Ten tweede: mijn vragen komen niet uit het onderzoek, maar zijn daaraan verbonden, ze zijn dus niet klakkeloos overgnomen Ten derde: ik zei al eerder als er geen antwoord bij zit naar jouw goesting, dan geef je een ander Tevreden? Doe er je voordeel mee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport * ben ik bij vrienden • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat * en andere winkels • Ik drink graag… - bier - baco - wijn *warme chocolademelk en sinasappelsap • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols ![]() • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 *Freeze fm! te heerlijk niet commercieel! om de 2 uur reclames ofzo ![]() • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD *geen idee.. ![]() ik hoop dat je er iets aan hebt..... ![]()
||
Ben gek op vragenlijsten
![]() Citaat:
|
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… ....................... • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - MTV • Op de radio luister ik altijd naar... - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… .............. • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Taekwondo • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen (oa) • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - water • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols (als ik uit die 3 moet kiezen dan) • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Ik luister nooit radio, maar anders 3fm • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - NRC • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - Groenlinks Eh, aparte enquete. |
![]() |
|
[B]Beste scholieren, in verband met een onderzoekje, wat vraagjes voor je. Als je zou willen ondersteunen met antwoorden, zou ik dat zeer waarderen. • In mijn vrije tijd… - zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. geen van allen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M • Ik drink graag… - Geen alcohol iig. • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… geen antwoord • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… geen van allen • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Volkskrant • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
Advertentie |
|
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - buiten • Ik besteed veel geld aan…. • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… • Ik drink graag… • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - SBS 6 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… ik vind het persoonlijk erg slechte vragen...of eerder, slechte antwoorden. |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport - doe ik aan andere hobbies - luister ik muziek en kijk ik tv enz enz • Spelletjes doe ik … - niet • Ik besteed veel geld aan…. - (uitgaan en) winkelen (niet aan uitgaan dus, wel aan winkelen. Maar wanneer is iets 'veel'?) • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever - de IB groep • Mijn kleding komt van… - C&A - V&D - Steps - Andere winkels • Ik drink graag… Geen van allen: - frisdrank - en als het alcoholisch moet: pasoa • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols - en nog vele andere programma's • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - geen • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - man, d'r zijn veel meer sporten dan dat. Ik kies voor dansen. • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA Wat een slechte vragenlijst. Maak óf een enquete met open antwoorden óf een enquete waarbij je uit een paar antwoorden moet kiezen wat het meest bij je mening in de buurt komt. Maar niet er tussen in. Je vragen zijn onduidelijk en er zijn erg weinig keuzemogelijkheden, waardoor ik meer zelf moest verzinnen dan dat ik jouw antwoorden kon gebruiken. Geef dan gewoon geen keuze mogelijkheden!
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A • Ik drink graag… - cola (sorry hoor) • Op t.v. kijk ik graag naar… - ER (sorry) • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Nederland 1 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - ik sport niet ![]() • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - GroenLinks ![]() je moet de vragen open maken want ik lust toch echt geen bier,wijn of baco. ![]() |
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD Alsjeblieft |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever - IB-Groep (tegemoetkoming Scholieren) • Mijn kleding komt van… - Anders, nl plaatselijke winkels • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Anders, nl Kopspijkers, BvD • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Anders, nl Arrow Classic Rock • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Anders, nl regionaal dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen (waterpolo) • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP (eigenlijk anders, nl GroenLinks)
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - met een automatisch pistool. • Ik besteed veel geld aan…. - mijn verzekering... (65 eypo, en die klerelijers dekken niks) • Mijn geld komt van… - het rijk. • Mijn kleding komt van… - dumpzaak - winkels. • Ik drink graag… - Wodka - Frisdrank • Op t.v. kijk ik graag naar… - alles wat met militaire stuff te maken heeft - actie/thriller/oorlogsfilms • Ik ben vooral te vinden op de zender… - ....waar ze de hardste por..... actiefilms draaien. • Op de radio luister ik naar…. - ik luister geen radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - waarom zou ik muziek op tv kijken? • De nieuwste muziek krijg je door… - muziek? • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik - postduif. • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Hardlopen/opdrukken/zelf bezig zijn - taijutsu • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA |
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport tja, sporten doe ik al 12 uur in de week en dat is niet mijn vrije tijd. winkelen doe ik ook niet iedere dag en spelletjes hou ik niet zo van. ff msnen doe ik iedere dag wel • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten leuker en indrukwekkender vind ik • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren geen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat geen ![]() • Ik drink graag… - bier - baco - wijn t is eigenlijk vaker bacardi of eventueel wodka, maar dit past meer in t rijtje thuis ![]() • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols yeah, dat vind ik nou echt leuk ![]() • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin geweldige series ![]() • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 geen, hou niet van radio. draai liever mn eigen gekozen nummers • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf de krant die mn ouders lezen • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV we hebben niets anders • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel wel zo goedkoop • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even net zo makkelijk en snel • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren geen van deze mogelijkheden • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - Anders • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - Anders • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen (omdat ik een keuze uit deze moet halen) waarom niet algemener? Bijv. een balsport, denksport etc • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD ps. Ik weet niet waarvoor deze enquęte is, maar ik vind het een (zeer) slechte enquęte/vragenlijst
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 16:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. Geen van allen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… Verschilt heel erg • Ik drink graag… Geen van allen • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols (Beetje weinig keus) • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad • Jouw muziekzender op t.v. is… Geen enkele • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… Geen van allen, waarschijnlijk D'66 |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… GEEN • Ik drink graag… GEEN • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… GEEN • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD Opmerking: slecht onderzoek, zoals bij de kledingwinkels, jeetje, er zijn zoveel verschillende en jij kiest er 3 (goedkope) uit! ![]()
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport [[ weet ik het!! Verveel ik me, werk ik aan school..??, nooit van gehoord zeker (a) ]] • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten [[ Ja ik ga buiten tikkertje spelen of sow (a) ]] • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren [[ Mag je trouwes meer antwoorden kiezen?? Zo ja, dan ist uitgaan en winkelen EN mobiel telefoneren.. Want cd's brand ik zelf, omdat veel van mn favo bands niet es zeer bekend zijn hier ]] • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat • Ik drink graag… - bier - baco - wijn [[ Wodka Red Bull of sow?? Nooit gehoord van slippertjes en andere mixen?? ]] • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols [[ Jackass & Idols mayb? ]] • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin [[ Mn uitleg: ER komt daar (a) ]] • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD [[ Sorry ik heb haast, ben al laat (a) ]] *kusje* karen
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - Cool Cat • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM Liever Gotham Radio via www.shoutcast.com maar ja • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD Liever "D'66, maar anders VVD
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - Cool Cat • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - Yorin • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM Liever Gotham Radio via www.shoutcast.com maar ja • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - VVD Liever "D'66, maar anders VVD
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - (c.d.’s) - (uitgaan en winkelen) - (mobiel telefoneren) eigenlijk allemaal niet • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… geen van allen • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden en inernet • Voor snelle berichten… stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - anders • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een e-mail • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - (eerder D66 of de PvdD
||
Citaat:
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - C&A - Cool Cat • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf NRC Handelsblad • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Skaten/skeeleren • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… ...... |
![]() |
|
![]() |
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - ga ik winkelen • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders • Mijn kleding komt van… - H&M Ja, als ik daaruit moet gaan kiezen.. • Ik drink graag… - bier • Op t.v. kijk ik graag naar… - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - Internet • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Voetbal • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - d66
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer • Ik besteed veel geld aan…. - uitgaan en winkelen • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - H&M • Ik drink graag… - baco • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 • Op de radio luister ik naar…. - 3 fm (sorry, maar uit die andere kon ik niet kiezen..) • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro • Jouw muziekzender op t.v. is… - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP |
![]() |
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M • Ik drink graag… - baco (ook andere mixen) - wijn (soms) • Op t.v. kijk ik graag naar… - ben meer een ER of medicopter 117 kijker ![]() - Jackass • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 • Op de radio luister ik naar…. - trl fm ![]() - Sky Radio • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - leids dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - The Box • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - SP
|
• In mijn vrije tijd…
- zit ik achter Internet - doe ik spelletjes op de p.c. - ga ik winkelen - doe ik aan sport • Spelletjes doe ik … - op de p.c. of een spelcomputer - op een spelbord - buiten • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - uitgaan en winkelen - mobiel telefoneren • Mijn geld komt van… - mijn ouders - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - C&A - H&M - Cool Cat - Andere • Ik drink graag… - bier - baco - wijn • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST - Jackass - Idols • Ik ben vooral te vinden op de zender… - Net 5 - RTL 4 - SBS 6 - Yorin - TV1, Canvas, VT4 (ben Belg ![]() • Op de radio luister ik naar…. - Yorin FM - Sky Radio - Radio 538 • Als ik de krant lees, lees ik… - Spits of Metro - Algemeen Dagblad - Volkskrant - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - TMF - The Box - MTV • De nieuwste muziek krijg je door… - je vrienden - Internet - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - stuur ik een MMS - stuur ik een e-mail - bel ik even • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen - Voetbal - Skaten/skeeleren - Rugby • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA - CDA - SP - VVD - VLD (Belg ![]() |
![]() |
|
[B] • In mijn vrije tijd… zit ik 8ter de compu • Spelletjes doe ik … - op een spelbord • Ik besteed veel geld aan…. - c.d.’s - winkelen - • Mijn geld komt van… - mijn werkgever • Mijn kleding komt van… - verschillende winkels. vooral London • Ik drink graag… - water • Op t.v. kijk ik graag naar… - GTST • Ik ben vooral te vinden op de zender… - elke zender • Op de radio luister ik naar…. - 3FM • Als ik de krant lees, lees ik… - De Telegraaf • Jouw muziekzender op t.v. is… - geen 1 van allen. • De nieuwste muziek krijg je door… - de winkel • Voor snelle berichten… - stuur ik een SMS - • De sport die ik doe, of zou willen doen is… - Zwemmen • Als er morgen verkiezingen waren, dan stemde ik… - PvdA
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit zijn mooie dromen #3 - Over Dom Type | 17 | 19-01-2005 16:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |