Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb de mp3tjes al een maand of twee, bevalt erg goed dus ik zal hem een dezer dagen eens gaan aanschaffen. Is er trouwens iemand die weet of ze nog in Nederland op komen treden? Ik weet dat ze in Brussel komen en er waren geruchten over Pinkpop maar ik wil gewoon naar een "normaal" optreden in Nederland...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De eerste cd vind ik beter hooks en melodieen hebben. Het refrein is ook enorm belangrijk. Op b.v. Black Market Music vind ik die niet echt verassend meer, blijft niet hangen.
||
Citaat:
![]() wat me trouwens wel opvalt is dat de cds van placebo allemaal zulke mooie voorkantjes hebben > alleen black market music niet.. (maar dit terzijde ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tis een hele lekker cd.
Ze komen op pinkpop,verder niet in de buurt. MAAR er zijn geruchten dat ze in september weer een Europese tour gaan makan. dit omdat er een paar dagen geleden bekent werd gemaakt dat ze een Frans concert geven (in september) (xaller ff bijzeggen voor eventuele fans, Pearl Jam komt waarschijnlijk ook in September in Europa. ![]() Mijn zakgeld is voor September ook alweer vastgelegd waaraan ik het ga besteden ![]() |
![]() |
|
ik had hem eind vorige maand gekocht. Hij lag op donderdag bij de Waterput (20 maart geloof ik). En hij is gewoon fenomenaal!! Ik was al helemaal lyrisch over "Without You I'm Nothing" maar dit album is gewoon prachtig. Er zit meer afwisseling in het gehele album. Dat maakt het zeer varierend! Mega plaat. En dan die single...Bitter End!
Super plaat, vooral kopen!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb 'm gekocht. Iig beter dan BMM. Maar ze moeten nu wel echt met iets nieuwes komen straks.
Something Rotten blijft een loos nummer.
|
![]() This Picture, Sleeping With Ghosts, Second Sight... een paar van mn favo's van de nieuwe CD. Oh, en ik vind ze wel vernieuwend hoor, luister maar naar English Summer Rain...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste nummers van Placebo QT | 42 | 07-07-2004 11:08 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
hoeveel CD's hebben jullie b-z | 154 | 26-03-2004 21:58 | |
De Kantine |