![]() |
|
't was puik!
CoB en Shadows Fall waren bijden zeer goed bezig, ook fijn geluid. Dat vond ik bij Soilwork een stuk minder, ik had toch wat meer van ze verwacht live. Wel irritant, die lasers bij CoB die in je oog staan te laseren ![]() iemand nog interesse in interviewtje? http://www.metalrage.com/articles/?type=2&articleid=28
|
![]() |
|
Twas zeer vet. Ik ben alleen niet naar 013 geweest maar naar hardenberg. De pit wou alleen nie zo opgang komen. Bij soilwork wel een beetje. 1 iemand met gebroken knie. Children of bodom was echt superz vet. Khoop dat ze een keer trug komen.
|
Shadows Fall kende ik nog niet echt goed, maar die hebben me weten te verassen, kvond et best bruut
![]() Soilwork, geweldige band en idem muziek, optreden viel alleen beetje tegen.. kweeniet psies waarom, bij In Flames was et aangenamer. Maar et was verder ook een genot. CoB speelde erg goed, leuke show en meezingers ![]()
||
Citaat:
![]() /me heeft jou ook niet gezien...
|
Alexi is echt OERLELIJK van dichtbij, echt uitpuilende oogjes, en super witte rare kop. Maar goed.
Ik vond Shadows Fall heel goed spelen, gave drummer ook, qua drumwerk toch wel de top van de avond ![]()
||
Citaat:
"hij is geblondeerd!" ik ben chronologisch alexi \m/
|
Verwijderd
|
Het was heel erg goed vond ik.
Shadows Fall kende ik niet zo goed, ze speelden wel heel vet, met een heel vet geluid, ik vond het alleen wat eentonig. Soilwork was een gave show vond ik, coole frontman, ik was blij dat ze 'As we speak..' speelden. Children of bodom.... Tjah alles was PERFECT aan de show vond ik... goeie Setlist, Downfall als laatste nummer, super strak gespeeld, supervet geluid... ze waren nog beter dan op Dynamo vorig jaar.. Geslaagde avond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gotgotgot Soilwork viel tegen!! De vorige keer dat ik ze zag waren ze VEEL beter...
CoB daarentegen was errug vet.. Maar het was allemaal wel een beetje agressief, heb een paar flinke klappen gevangen *showt oorlogswonden* ![]()
|
![]() |
|
|