Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De oplossing is een heeeeeeel grote hoofdtelephoon kopen in plaats van van die dopjes, dan heb je geen ruis in de wind, maar een hele misteriuese suis langs je hoofdetelephoon.. Ik heb hem op de fiets altijd op max staan, en dan fiets ik ook overactief op max. Dan probeer ik te fietsen zonder mijn remmen te gebruiken, dat is erg tof
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hahaha, dat weet ik, ik heb het expres zo gelaten om een extra verstrooid tintje mee te geven ![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 13:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja dit probleem heb ik vaak in de trein. het grootste probleem is dat je de bass niet meer hoort
![]() en ik geloof niet echt dat je oren er snel van achteruit gaan als ik zie hoe hard sommige mensen die muziek zetten... hoewel? zouden ze hem daarom zo hard hebben??? beats me |
![]() |
|
ik fiets dan meestal zonder m'n handen aan het stuur en hou die tegen m'n oren...
maar ik dnek datik het zou laten afhangen van mijn gemoedstoestand en de muziek dus ik zou em soms harder zetten en soms iets hebben van: ach, wat de fuck
|
ik zet em nooit gelijk op max, want dan schrikken men oren zich de tering.
na verloop van tijd denk ik, heej hij kan wel harder en draai ik aan het volumeknopje. zet ik vervolgens mijn koptelefoon af en na een minuut of 10 weer op schrik ik me alsnog de vinketering
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |