Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wij hebben een open haard en een hond...Dus de handschoen om die gloeiend hete deurtjes open te doen, wordt kapot gevreten door dat beest..Dus zal eens een goed (lees van de Xenos...
![]() Offe, sigaren, als tie die rookt dan..Of idd een cadeaubon.. |
![]() |
|
mn vader doet aan wielrennen en mountainbiken, dus meestal kan ik daar wel iets voor kopen.
En hij heeft sinds kort een digitale videorecorder, dus kan ik altijd nog bandjes daarvoor kopen.. En anders maar gewoon aftershave of een of ander pakket..
|
Ik zou het echt nog niet weten, maar ik heb nog 2 weken de tijd. Aangezien ik vanaf 14 juni vakantie heb en dan waarschijnlijk wel iets weet, ga ik het pas op die dag kopen. Maar wat weet ik nog niet. Meestal leg ik wat geld met mijn zusje en mijn moeder bij elkaar.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vaderdag Missy | 44 | 22-06-2009 07:41 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
red een boom eet een bever, wie heb jij vandaag geholpen? fizzle-fluffy | 89 | 04-07-2005 01:19 | |
Psychologie |
broertje deel 2, ik zit nu echt aan mn max.... a girl like me | 21 | 27-06-2002 11:37 | |
De Kantine |
VADERDAG (zeer nutteloos) ZHAzha | 45 | 09-06-2002 17:01 |