Advertentie | |
|
![]() |
|
t is afgelopen
m. scumacher heeft een goede race gereden en alonso heeft het tempo goed bij kunnen houden kimmi lette bij de start niet echt lekker op en zat op de achterkant van pizzonia, gelijk eruit dus uitslag: 1. m. schumacher 2. alonso 3. barichello 4. montoya 5. r. schumacher 6. da matta 7. webber 8. firman 9. button 10. hiedfeld 11. wilson 12. verstappen rest uitgevallen
||
Citaat:
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 14:59. |
![]() |
|
Niet echt een spectaculaire wedstrijd, maar de start was wel mooi met dat ongeluk tussen Raikkonen en Pizzonia. Het uitvallen van Coulthard heb ik niet gezien, na de start heb ik ff iets anders een half uurtje gedaan.
Grote verliezer is dit weekend McLaren, maar de strijd om het wereldkampioenschap wordt wel leuker na de overwinningen van M. Schumi, die weer foutloos reed. Ook leuk voor Alonso, nu al de revalidatie van dit seizoen. Laatste race Pizzonia? Of zouden ze hem nog een kans geven in Oostenrijk omdat hij hier niets zelf aan kon doen? En last but not least: Jos. Weer de twee Minardi's als laatste. Het zal waarschijnlijk het hele seizoen zo blijven. Hopen maar dat eens veel auto's uitvallen. Wat kun je erop zeggen he.... tja...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
pizzonia mag echt nog wel ff blijven |
![]() |
|
![]() |
revalidatie, LOL
Hmz hoop dat de uitslag niet een voorbode is van de rest van het seizoen. Ben nou niet echt een shumi-liefhebber "L'oreal, because im worzt iet" BAH..... probs voor alonzo, hoop dat ie vaker top 3 is ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar goed, ik d8 ff terug aan Brazilië, daarna moest-ie ff revalideren van zijn voet ![]()
|
Ik vond ut een beetje saaie race... Raikkonen kon er nix aan doen.. hij zag opeens Pizzonia staan omdat Wilson opeens uit zn beeld verdween.. Raikkonen moest wel naar rechts anders had hij Wilson geraakt... naja.. ik vond Alonso egt
![]() Ja en vet balen van Villeneuve dat ie uitviel... ![]()
|
![]() |
|
|