Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon het spel met de orginele cd op beide computers installeren en dan ff hier de no-cd patch downloaden
|
Volgensmij deden wij altijd eerst bij AoE2 met de ene comp het helemaal goed opstarten, alles instellen enz.
Dan cd naar andere comp en dan de game joinen. Als het goed is moet dat werken. Of ik haal het door de war met een andere game.
||
Citaat:
![]() Hij wil op twee computers (of meer) AoE II spelen, terwijl hij maar 1 orginele cd heeft. Dit is eigenlijk al verboden (als je het kinderachtig bekijkt). De oplossing voor dit probleem is toch echt het downloaden van een No-cd patch. Er is niets verkeerds aan het downloaden van een No-cd patch. Ik heb zelf de orginele cd van AoE II en de orginele cd van de Expansion, maar toch gebruik ik de no-cd patch omdat het opstarten van het spel dan sneller gaat en ik niet steeds van cd hoef te wisselen. btw: de link die ik in mijn vorige post gaf, is een link van een volledig legale site. Downloaden van no-cd patches is niet verboden. Wat wel verboden is, is de no-cd patches gebruiken op gekopieerde spellen.
||
Citaat:
![]() De oplossing is idd een no-CD crack, daar ben ik het ook mee eens.. dus no complaint from me |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
instaleren AoE 2 Nee_nee | 12 | 24-07-2007 13:09 | |
Games |
Age of empires drs smith | 3 | 26-03-2005 12:45 | |
Games |
AoC [Age Of Conquers] __ArjunRampal__ | 4 | 18-02-2004 13:00 | |
Games |
Age of Empires 2 multiplayer game.. Werkt niet.. Spray rebel | 3 | 26-12-2003 22:39 | |
Games |
Age of Empires 2 Vraagje QT | 5 | 22-09-2001 13:31 | |
Games |
Age off Empires II The Sentinal | 15 | 05-09-2001 08:52 |