Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 11:30
Spray rebel
Spray rebel is offline
Jongens ik heb Age of Empires 2: age of kings en ik wilde die graag een keer online spelen.. Via lan lukt het wel, maar als ik tegen iemand over het internet wil spelen lukt het niet. En we hebben allebei de orginele cd-rom dus daar ligt het niet aan.. Wat we ook allebei hebben is een router kan het daar niet aan liggen?! We hebben het al via zone.com geprobeerd, maar ook gewoon via aoe 2 en via msn maar dat lukt allemaal niet.. Via msn zegt ie unable to join, terwijl de ander die je uitgenodigt heeft er wel op komt en via zone.com zegt ie dat gaan aoe 2 kan vinden op harde schijf maar dat is ****.. En via aoe 2 zelf zoekt ie niet naar het ip adres, maar als ik een ip adres van een ander computer van ons eigen netwerk intypt vind ie het wel..

Kan iemand me helpen?!

Alvast heel veel bedankt voor de mogelijk reacties..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 11:47
Obi Wan
Obi Wan is offline
Voor zover ik het kan volgen ligt het aan je router verbinding, misschien toch maar ergens kijken of er voor AoE 2 niet speciale poorten moeten worden opengezet
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 12:09
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ja volgens mij had ik dat al een keer gevonden, maar beetje rare vraag misschien, maar zoveel weet ik er eerlijk gezegd niet van , maar hoe zet je die poorten dan open.. Ik heb dit gevonden zo zou het eruit moeten zien:

80
443
6667
28000-29100

Maar ik heb geen firewall en heeft dit dus met een "poort" te maken?!

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 22:39
Hellracer
Hellracer is offline
In een beetje router zit een harware matige firewall in. Als het goed is staat in de handleiding van router hoe je bepaalde poorten open kunt zetten.
Reageren

Regels voor berichten