Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 16:09
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
heel vaak hoor je van een meisje dat ze 'afknapte omdat hij witte sokken droeg,ieuw jakkes,wat afschuwelijk!!!' maar mijn vraag is nu waarom het eigenlijk zo is dat jongens 'geen witte sokken mogen dragen' en wat ze daar nou net zooooooo extreem afstotend aan vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 16:11
oeski
oeski is offline
Ik weet niet waarom het zo is, maar ik vind het ook niet echt wat. Het valt iig zo op, want meestal heb je niet een witte broek aan.
Jongens met lage sokjes vind ik het ook niks.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:12
Gwinnie
Gwinnie is offline
het schijnt tog dat jongens met witte sokken een slecht sexleven hebben????

enne.. mogen meisjes wel witte sokken dan????
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:12
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 07-05-2003 @ 17:09:
heel vaak hoor je van een meisje dat ze 'afknapte omdat hij witte sokken droeg,ieuw jakkes,wat afschuwelijk!!!' maar mijn vraag is nu waarom het eigenlijk zo is dat jongens 'geen witte sokken mogen dragen' en wat ze daar nou net zooooooo extreem afstotend aan vinden
witte sokken horen alleen thuis in witte (sport) schoenen..

nooit bv. witte sokken en zwarte nette schoenen dragen..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:13
Verwijderd
afknappen op iemand vanwege zijn witte sokken is natuurlijk wel erg oppervlakkig, maar ik vind het nogal lelijk. Vooral in combinatie met een te korte spijkerbroek van Cars (of een soortgelijk merk) en foute schoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:14
vixen
vixen is offline
Ik zeg dat ook altijd, dat dat heel lelijk is. Gewoon omdat het zo opvalt, en het staat gewoon raar. Misschien heb ik wel een gymtrauma ofzo.
Oud 07-05-2003, 16:14
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Hermione schreef op 07-05-2003 @ 17:13:
afknappen op iemand vanwege zijn witte sokken is natuurlijk wel erg oppervlakkig, maar ik vind het nogal lelijk. Vooral in combinatie met een te korte spijkerbroek van Cars (of een soortgelijk merk) en foute schoenen.
ik draag in mijn witte sportschoenen witte sokken.. heel normaal hier..en ik vind t ook t mooieste.. heb ik geen witte schoenen aan, dan is t een ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:19
Ireentje
Ireentje is offline
ik vind het eigenlijk niet zo erg??
kan me geen reet schelen welke kleur sokken hij aan heeft, en als het er echt vreselijk uitziet zeg ik er wel wat van.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
otherside schreef op 07-05-2003 @ 17:14:
Ik zeg dat ook altijd, dat dat heel lelijk is. Gewoon omdat het zo opvalt, en het staat gewoon raar. Misschien heb ik wel een gymtrauma ofzo.
of een paddotrauma
Oud 07-05-2003, 16:23
debieltje nr 1
als ik hem echt leuk vind dan kan het me idd geen reet schelen wat voor sokken hij aanheeft,voor mijn part zijn ze dan roze met strikjes,geen reden om af te knappen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:27
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 07-05-2003 @ 17:23:
als ik hem echt leuk vind dan kan het me idd geen reet schelen wat voor sokken hij aanheeft,voor mijn part zijn ze dan roze met strikjes,geen reden om af te knappen.
Roze met strikjes gaat me iets te ver maar verder ben ik het helemaal met je eens.
Oud 07-05-2003, 16:29
Verwijderd
boeiend
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:31
Laïs
Laïs is offline
Mijn leraar frans moest altijd piesen van witte kousen.
Oud 07-05-2003, 16:36
ijsbergsla
ijsbergsla is offline
Witte sokken, ook wel SPORTsokken genoemd, daar tennis je dus mee of je voetbalt desnoods, sport je als je over straat loopt??
NEEN
daarom....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:38
Firefly
Firefly is offline
Witte-Sokken-Front
Oud 07-05-2003, 16:40
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Zolang je ze niet ziet kan het me geen fuk schelen. Maar als je bij een jongen die gaat zitten echt die hele WITTE sok tevoorschijn ziet komen... vind ik dat echt heel erg lelijk.
Oud 07-05-2003, 16:41
Verwijderd
Het antwoord is al gegeven. Witte sokken zijn not done behalve op de tennisbaan. Vreemd dat je niemand hoort over meisjes die afknappen op trainingsbroeken, maar wel over afknappen op sportsokken. Terwijl trainingsbroek en sportsokken precies hetzelfde zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:57
maysa
maysa is offline
ik vind witte sokken best sexy
het contrasteert mooi met bruine benen
het enige nadeel is dan dat de sokken er dan wel in bruinen
Oud 07-05-2003, 17:00
DarkRaven
DarkRaven is offline
Waar je je wel niet druk over kunt maken

Maar oke, ik zag een keer een jongen van een jaar of 17/18 met winnie-de-pooh sokken...vinden jullie dat ook raar?

Witte sokken zijn opzich niet zo erg, maar je moet ze niet onder nette kleding dragen of met nette schoenen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:04
debieltje nr 1
Citaat:
M|ST schreef op 07-05-2003 @ 17:27:
Roze met strikjes gaat me iets te ver maar verder ben ik het helemaal met je eens.
hahah mja mij eigenlijk ook,zou ik toch effe er wat van zeggen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:07
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2003 @ 17:41:
Het antwoord is al gegeven. Witte sokken zijn not done behalve op de tennisbaan. Vreemd dat je niemand hoort over meisjes die afknappen op trainingsbroeken, maar wel over afknappen op sportsokken. Terwijl trainingsbroek en sportsokken precies hetzelfde zijn.
en wat voor sokken heb jij dan aan als je witte sportschoenen draagt.. niet op de tennisbaan
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:24
Qamra
Qamra is offline
Omdat het gewoon DEBIEL staat om bij zwarte schoenen en een zwarte broek WITTE sokken aan te doen.. Kleine moeite om zwarte aan te doen right?

Ik heb z'n hekel aan witte sokken, dat ik niet eens witte sokken heb
Oud 07-05-2003, 17:25
Upke
Upke is offline
Ik draag zwarte sokken. Is dat wel mooi dan???
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
idd
ik vind het mooiste gewoon zwarte sokken met niks of burlingtons ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:27
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Witte sokken kan idd alleens tijdens het sporten en je hebt witte sportschoenen aan.

Daarbuiten draag ik nooit witte sokken.

Vandaag een foto gezien van een kerel die het gewoon presteerde om onder een 3delig zwart pak witte sokken aan te trekken.......en dat zit dan in 6 gymnasium......
Oud 07-05-2003, 18:24
Psychedelic
Psychedelic is offline
pfffft.. sokken
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:29
blacky
blacky is offline
Weet je het boeit me echt geen hol of iemand witte sokken draagt of wat voor sokken dan ook. Echt redelijk onbelangrijk.
Oud 07-05-2003, 18:45
Verwijderd
Wat boeien sokken nou. "Ja, ik vind je geweldig, en ja, ik moet toegeven dat ik heimelijk al jaren verliefd op je ben.. Maar ik ben bang dat het niets tussen ons zal worden. Je draagt witte sokken, en daarmee heb je mijn hart gebroken. "

Pff.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 07-05-2003 @ 18:27:
Vandaag een foto gezien van een kerel die het gewoon presteerde om onder een 3delig zwart pak witte sokken aan te trekken.......en dat zit dan in 6 gymnasium......
Wat heeft het opleidingsniveau er mee te maken?

Volgens mij helemaal niets...
Met citaat reageren
rodina
rodina is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Terwijl trainingsbroek en sportsokken precies hetzelfde zijn.
Uh.. ik ben je ff kwijt. Sokken en een broek precies hetzelfde??

En ik wordt een beetje gek van het argument 'not done'. Eigenlijk het non-argument 'not done'. Want het is geen argument. Wie bepaalt wat er allemaal 'done' is en niet?

*sluit zich bij Blacky aan*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Witte sokken kan idd alleens tijdens het sporten en je hebt witte sportschoenen aan.

Daarbuiten draag ik nooit witte sokken.

Wauw.. waar je al niet druk om kan maken. Btw.. 6 gym en dan een 3 delig pak aantrekken.???
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:03
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 07-05-2003 @ 17:09:
ik heb daar geen problemen mee hoor, wat moet daar lelijk aan zijn dan??
Oud 07-05-2003, 19:05
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:

ok daar had hij dan andere sokken onder moeten aantrekken maar voor de rest

Citaat:
Psychedelic pfffft.. sokken
Oud 07-05-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-05-2003 @ 19:45:
Wat boeien sokken nou. "Ja, ik vind je geweldig, en ja, ik moet toegeven dat ik heimelijk al jaren verliefd op je ben.. Maar ik ben bang dat het niets tussen ons zal worden. Je draagt witte sokken, en daarmee heb je mijn hart gebroken. "

Pff.

Het gaat volgens mij meer om de eerste indruk, witte sokken onder een zwarte broek of zo staat gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:12
Jules
Jules is offline
Als het maar niet van die cartoonsokken zijn die vind ik echt té erg.. En bij sk8erboyzzz *hoest* staan witte sokken wel leuk, beetje afgezakt enzo. Niet helemaal naar omhoog opgetrokken dan
Oud 07-05-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 07-05-2003 @ 18:07:
en wat voor sokken heb jij dan aan als je witte sportschoenen draagt.. niet op de tennisbaan
sportschoenen draag je alleen bij het sporten... en anders niet.. hoe dom kun je zijn
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Als het maar niet van die cartoonsokken zijn die vind ik echt té erg.. En bij sk8erboyzzz *hoest* staan witte sokken wel leuk, beetje afgezakt enzo. Niet helemaal naar omhoog opgetrokken dan
Ja, met zo'n rood of blauw streepje :-)

Ik heb zelf ook vaan sportsokken aan, maar dan van die voetbal kousen met groenwitte of paarswitte strepen die tot mn knieen komen, best wel hip en zo. Ik geef niet zo veel om sokken, meer om schoenen. Maar ik zou er nooit op af knappen. dus.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 07-05-2003 @ 18:24:
Omdat het gewoon DEBIEL staat om bij zwarte schoenen en een zwarte broek WITTE sokken aan te doen.. Kleine moeite om zwarte aan te doen right?

Ik heb z'n hekel aan witte sokken, dat ik niet eens witte sokken heb
Volledig mee eens, alleen heb ik wel witte sokken met Woodstock erop (vogeltje van Snoopy).
Het is gewoon geen zicht en zeker niet als die broek ook nog net iets te kort blijkt te zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:24
Verwijderd
ik heb zelf ook bijna alleen maar witte sokken, maar ik heb nog nooit commentaar gehad.

tis maar waar je je druk voer maakt..
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 07-05-2003 @ 20:18:
sportschoenen draag je alleen bij het sporten... en anders niet.. hoe dom kun je zijn
Uh bert bart, je hoeft niet alleen sport schoenen te dragen als je sport hoor.
Met citaat reageren
Infaustus
Infaustus is offline
Ja man, DaMnz.

HoE ErG ZiJn WiTtUhH SoKjUhS!!!

Oud 07-05-2003, 19:25
Verwijderd
Vind het ook niet altijd even mooi. Maar ach, ik draag ze ook wel eens. Maakt weinig uit aangezien m'n broeken toch altijd wel over m'n schoenen heenvallen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:27
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-05-2003 @ 19:45:

Pff.

*sluit zich ook aan bij blacky*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2003 @ 20:24:
Uh bert bart, je hoeft niet alleen sport schoenen te dragen als je sport hoor.

Citaat:

Al ziet u er boven de enkels nog zo onberispelijk uit, draagt u onverzorgd schoeisel dan kunt het wel vergeten. Dames beoordelen een man vaak volkomen terecht op zijn schoeisel. Heren vergeten dit vaak. De spekzolen waarmee men in ons land wordt doodgegooid resulteren al snel in een 'jammer, maar helaas'. Wanneer dient u welk schoeisel te dragen? Gelukkig is nagenoeg elk soort schoenen vernoemd naar zijn functie. Nomen est omen. Sportschoenen zijn bedoeld om mee te sporten en dus buiten het veld of de baan taboe. Bootschoenen draagt men op de boot, en paardrijlaarzen om paard te rijden. Onder formele kleding draagt u lage schoenen, zoals een Plain Oxford of een Cap Toe Oxford.

Een, bij voorkeur handgemaakte, schoen dient nauw om de voet te sluiten. Voor het genot van de perfect aansluitende schoen die de juiste mate van ondersteuning biedt moet men eerste pijn lijden. De schoen sluit immers zo nauw aan dat hij ingelopen moet worden. Een schoen die direct prettig zit is te ruim, zal onvoldoende steun bieden en krijgt onherroepelijk plooien op de bovenzijde en een opstaande neus. Voor schoenen geldt nog altijd: goedkoop is duurkoop. De meest verfijnde komen uit hun Good Old England. Zo maakt schoenmaker John Lobb sinds mensenheugenis schoenen op maat. Laat uw voeten opmeten, kies model, leer en laat uw houten schoenleesten opslaan tussen de leesten van de Royal Family en andere hoogvliegers. U zult wellicht even terugdeinzen voor de investering van minimaal ƒ 3.500,- (exclusief schoenspanners), maar een mooiere schoen zult u niet snel meer vinden.

Brogues lijken het nationale schoeisel te zijn, in vele varianten te zien, met dikke spekzolen, kleine gaatjes, grote gaten, buitenissige patronen. Oorspronkelijk bedoeld om water af te voeren in Schotse hooglanden, nu misbruikt om overtollig bier af te vloeien in de studentikoze laaglanden. In het weekend kunt u uit de voeten met brogues, maar op werkdagen mogen ze genieten van hun welverdiende rust in de schoenenkast. Met bruine brogues laat u zien dat er met u niet te spotten valt. Met andere kleuren heeft u veel uit te leggen. De zwarte pump met een hak van vier centimeter geldt voor dames als de meest formele schoen. Dames kunnen meer met model en kleuren spelen dan de heren. Dat zijn ze zelfs verplicht. Aan dames de taak om zowel met kleding als met de schoen het leven een prettige wending te geven.

Uw schoenen dient u zo mogelijk na elk gebruik te poetsen met een zachte katoenen doek met een bescheiden hoeveelheid crème. Overvloedig crèmegebruik leidt tot barsten in het delicate leer. In noodgevallen kunt u toe met wat spuug. Het dagelijks afwisselen met andere paren komt de levensduur ten goede. Gebruik cederhouten schoenenspanners, die de schoen in vorm houden en vocht en zweet absorberen. Zijn uw schoenen erg nat geworden door sneeuw of regen, prop dan wat kranten in de schoen, maar zet ze niet bij de verwarming.
voor meer kledingetiquette kijk hier http://www.newtailor.nl/etiquette.htm
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 07-05-2003 @ 20:36:

voor meer kledingetiquette kijk hier http://www.newtailor.nl/etiquette.htm
Haha

en:

HAHAHAHAHAHA

en:

BWHAHAHAHAHAAAHAHAHAAA *snik* HAHAHAAHAAAHAAA *rolls on the floor, laughing hysterically pounding hands and feet on the floor*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:40
Verwijderd
en over de sokken wordt er dit verteld:

Citaat:
Een heer draagt geen sokken. Een heer gaat ook niet met blote voeten in de schoen lopen. Een waar heer draagt immer kousen die tot de knie reiken. Zo wordt nooit een stuk bloot mannenbeen onthuld. De kousen zijn zwart, antraciet of blauw en stemmen in kleur overeen met de schoenen dan wel met de broek die u draagt.
De kousen zijn gemaakt van wol, katoen, zijde (voorbehouden aan avondkleding) of kasjmier. Bij alle materialen is een katoenen voetbed aan te raden, in verband met een onnodige aanslag op de zweetopnemende schoenspanners.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 07-05-2003 @ 20:40:
en over de sokken wordt er dit verteld:

STOP!! Stop hiermee, you're killing me
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2003 @ 20:40:
BWHAHAHAHAHAAAHAHAHAAA *snik* HAHAHAAHAAAHAAA *rolls on the floor, laughing hysterically pounding hands and feet on the floor*
doe normaal man ... alleen homo's lachen hysterisch
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2003 @ 20:41:
STOP!! Stop hiermee, you're killing me
in dat geval wil ik wel eventjes doorgaan hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten