Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Van mijn lotje blijf je af hoor! Kan het niet over m'n hart verkrijgen als iemand mijn schattig konijntje slacht. ![]() Over operaties, ja die kijk ik wel, leuk om te zien. Incissie beetje eng, maar daardoor juist cool. M'n zusje vind het wel eng beetje, maar ze kijkt het wel, soms met handen voor haar ogen. ![]() Ik moest een keer hard lachen toen ik een chirurg met een hamer hard op een pin zag slaan die een knie inging. Hij moest echt kracht zetten! haha ![]() Maarja ik vind het niet echt eng, als het medisch is dan. Juist wel benieuwd naar hoe alles werkt van binnen enzo, en hoe slim chirurgen zijn bij het oplossen van problemen.
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 01:43. |
![]() |
|
Ik heb geen operatie gekeken en zie het ook niet snel gebeuren, want volgens mij zou ik flauwvallen. Ik heb een keer op de TV een programma gezien, waar ze bij een hond een verdraaide bekken goed moesten zetten, en het was zeer ... naturalistisch ... was alleen daarvan niet goed geworden, laat staan als ik er echt aanwezig zou zijn.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainomi #1900 Trimm Trabb | 500 | 12-01-2014 10:08 | |
Flora & Fauna |
Jaarlijkse kosten huisdier (kat) Choke | 14 | 19-09-2009 10:46 | |