Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Ik denk dat de kosten qua voeding al bij al nog wel meevallen. Dat bepaal je voor een deel ook zelf natuurlijk. In sommige winkels kost katteneten 4 keer zo veel als in andere winkels. Geen idee of de kwaliteit daarom ook beter is maar er bestaat zeker een groot prijsverschil.
Hoeveel voeding je exact nodig hebt, kan ik niet zo uit m'n hoofd zeggen maar misschien dat iemand anders hier wel'n idee van heeft. Wat je echter zeker wel in gedachte moet houden, is dat een dier ook ziek kan worden of op één of andere manier gewond kan raken. In mijn ogen moet iemand die een huisdier aankoopt altijd genoeg financiële marge hebben om een ziek/gewond dier te verzorgen. Denk er aan dat een dierenarts (als jij en je kat pech hebben) erg duur kan zijn en de eventuele medicatie kan ook veel geld kosten. Het is natuurlijk mogelijk dat je kat altijd gezond zal zijn maar toch... Dit vond ik nog op internet: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij doen er maar één keer mee. Is de zak die jij koopt zo groot of je kattenbak zo klein? Als de zak zo groot is, ben ik namelijk wel benieuwd welk merk het is/waar je het koopt, want dan is het wel lekker goedkoop. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mbt vaccineren: als je ze ooit naar een pension wil brengen, moet je ze ook tegen bepaalde dingen hebben laten inenten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Een kat houden Verwijderd | 16 | 13-03-2011 09:51 | |
Flora & Fauna |
Kat nemen terwijl je op kamers woont? Suzanne | 19 | 19-10-2004 07:44 |