Advertentie | |
|
![]() |
|
als je 't aan mij vraagt (pessimist),
zou ik niet te veel hoop op haar vestigen, wat als ze het immers uit maakt???, of dat ze het helemaal niet leuk vind dat je alleen nog maar aan haar denkt en nauwelijks meer aan jezelf, als ik een vriendin zou nemen zou ik willen dat ze zoveel mogelijk zichzelf zou zijn + blijven
||
Citaat:
Ik vind het heel fijn dat hij laat merken dat hij me zo graag bij zich heeft, maar af en toe vind ik het een beetje overdreven, en benauwend. |
![]() |
|
Mijn ex-vriend had precies hetzelfde als jij... Toen ik het uitmaakte was het echt een ramp voor hem... 1 van die redenen voor MIJ was dat hij zich te veel aan me vastklampte. Ik kon daar niet tegen, ik voelde me in een hoek gedrukt. Ik zeg niet dat jouw vriendin zich ook zo voelt, of gaat voelen, maar het kan wel gebeuren. Jij ziet tenm in dat je zo doet, mijn ex-vriend zag dat niet in. Probeer ook nog andere dingen te blijven doen. Ga met vrienden ergens heen, ga sporten, etc. Op deze manier denk je niet de hele tijd aan haar. Zorg dat je naast je leven met haar, waar jij je nu helemaal op focust, ook nog een eigen leven hebt, met je vrienden en familie. Schuif niet alles opzij voor je vriendin, daar is het nog veel te vroeg voor.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bedankt voor jullie tips.
het is helemaal niet alsof ik haar "in een hoekje druk", ik zit niet elke dag bij haar te slijmen wanneer ik haar weer zie omdat ik weet dat dit op een gegeven moment op haar zenuwen kan werken. We bellen sowieso elke dag, dat komt ook van beide kanten. Ik weet dat ik ook veel hoop op haar vestig, en dat dat misschien kan leiden tot een teleurstelling, maar daar kan ik echt niks aan doen. maargoed, vanmiddag ga ik waarschijnlijk weer naar haar toe |
![]() |
|
![]() |
ik begrijp je verhaal heel goed, mijn vriend voelt zich precies hetzelfde over mij.. ik ken het verhaal dus eigenlijk alleen van de andere kant.
zoals al mensen zeiden, je houd van dr.. yup. zeker weten, alleen moet je heel erg oppassen dat je dr niet benauwd. Dat zou alles kapotmaken.. misschien passen julie perfect bij elkaar, want als jij je zo voelt is dat in ieder geval een heel goed teken. Maar elke relatie heeft lucht nodig, en een van julie zal vroeger of later een soort benauwdheid ervaren en dat zou zonde zijn. dat je je niet vrolijk voelt als je bij haar bent.. tsja meer afleiding zoeken, das het beste denkik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan best begrijpen dat mensen zo'n soort verliefdheid opvatten als een reden om afstand te nemen of het uit te maken. Het is zoals je zelf al zegt, eng. Je legt je hele geestelijke welzijn in de handen van een ander, je stelt je enorm afhankelijk op.
Onthou: er is maar één persoon in wiens handen je hart veilig is, en dat ben je zelf. |
![]() |
|
je kan 2 dingen doen (simpel gezegd):
-of jezelf echt helemaal geven voor dat geweldige meiske. met het risico dat het ooit uitgaat, maar dan heb je wel een fantastische tijd gehad - of meer afstand nemen en een minder diepgaande relatie hebben, waardoor het wat minder pijn doet als het uitgaat... maja... je snapt t wel ik zou voor dat 1e gaan Knallen met die hap En geniet van de momenten Yeah
|
Haha, ik herken het wel. Maar als je constant aan je vriendin denkt, wil dat niet zeggen dat je helemaal afhankelijk bent van haar. Je bent gewoon super-super-super-verliefd en daar moet je van genieten!
Ik denk ook ontzettend veel aan mn vriend, we zijn nu 2,5 jaar bij elkaar, maar ik heb ook zeker nog een leven naast mijn vriend. Maar dat neemt niet weg dat ik de hele dag door aan hem denk!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is echt niet alsof ik de hele tijd achter een afspraakje aanzit, ik weet dat dat kan gaan irriteren. Alleen het is wel moeilijk om niet te vragen of we in de avond nog wat leuks gaan doen, zeker nu het vakantie is |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen je komt niet verder met piekeren over "hoe het zou zijn zonder haar". Je HEBT haar, geniet van d'r, wees blij met elke seconde die je met d'r mag doorbrengen, ga er vanuit dat jullie nog héél lang samen zijn! En zoals Embraced Pale Death al zei, als het uitgaat, weet je dan iig zeker dat je een fantastische tijd hebt gehad!
|
Ik herken het wel enigszins.. Heb je verder geen hobby's naast tennis? Ik heb namelijk hetzelfde, ik wil alleen maar bij haar zijn (mede daarom zit ik ook nog altijd op dit forum: tijddoding tot ik haar weer kan spreken).
Maar ik componeer bijvoorbeeld ook, ik speel keyboard, ga ook wel eens weg met vrienden.. Meer eigenlijk niet; ik ben ook vrij afhankelijk. Maar ik zit er niet mee, omdat ik haar een geweldige meid vind en geniet van elk moment dat ik bij haar ben.
|
Verwijderd
|
het is niet alsof ik te weinig hobby's heb, sporten doe ik sowieso tenminste anderhalf uur per dag, computeren en natuurlijk uitgaan
![]() maar het grote punt is dat ik al deze dingen wel doe, maar uiteindelijk gewoon verlang naar haar, want deze dingen zijn saai tegenover met haar zijn |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
doe je niets aan ![]()
||
Citaat:
ik weet precies hoe jij je voelt! ik heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt. het was mijn allereerste echte verkering en ik was helemaal dol op hem. we zaten in hetzelfde jaar op school, dus ik zag em elke dag! dan ook nog eens in het weekend en na een tijdje in de week na schooltijd ook! het was helemaal geweldig! ik voelde me zo goed en gelukkig als ik bij hem was! gewoon precies hetzelfde zoals jij je nu voelt. ![]() maarja toen kwam het moment (waar ik liever niet over praat) dat et fout liep! het is toen uitgegaan. we hebben erna nog een aantal keer gehad maar dat liep toch elke keer fout! hij maakte et steeds uit, zoals hij ook in het begin deed! ![]() ik ben nu, na een half jaar dat et voor et laatste is uitgegaan en een jaar en een aantal maanden dat et voor et eerste uit ging! nog hartstikke gek op em, hij alleen niet meer op mij! ik voel me zo zwak nu, ik vind niks meer leuk en lachen kan ik ook bijna niet meer! als tip geef ik je, zorg dat je van elk moment geniet, ook van de eventuele ruzie's die er zijn! geniet gewoon van de tijd dat je bij haar bent, het kan ineens afgelopen zijn! succes ermee xxx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vertel is iets meer over je relatie dan, ik weet namelijk hoe je je voelt, ik ben nu ook zo super verliefd en heb toch al dik 4 maanden en het wordt alleen nog maar leuker.
Droomt nu al weer weg bij de gedachten aan haar.... Hmm volgende week slaapt ze lekker tegen mij aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NOU NOU WAT EEN HOBBY COMPUTEREN?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]ReV3rEnD schreef op 27-04-2003 @ 22:21:
[B]ik ben ZO VERSCHRIKKELIJK verliefd op mijn vriendin, dat ik me er gewoon helemaal eng van voel. Dag in dag uit denk ik 24/7 aan haar, op school zit ik maar wat voor me uit te staren, dromend van het weekend wanneer ik haar weer kan zien. dat ken ik, ik ben net zo, alleen heb ik het bij een jongen die (zegtie, ook al gedraagd hij er zich niet naar) niet verliefd op mij is... ![]() dus dat weet ik nu al een paar week, maar nog steeds kan ik aan niks anders denken.... |
![]() |
|
Herken mezelf hier best wel in, inderdaad. Maar , zoals velen al hebben gezegd: kan het voor de ander best eng zijn. De ander heeft ook ruimte nodig.
Het kan trouwens ook heel slopend voor jezelf zijn. Als je telkens maar met die ander bezig zijn wordt het een soort vicieuze cirkel, je blijft er maar aan denken, wilt diegene zoveel mogelijk zien, de ander wilt wat afstand, jij raakt in paniek (bang dat het uitgaat) -> nog meer zorgen / denken aan hem/haar. Probeer echt wat minder afhankelijk te worden. Bedenk dat er meer dingen op de aarde zijn, zoek leuke afwisselingen.. succes!
|
Hey, ReV3rEnD Ik zat zo jouw bericht te lezen en ik moet bekennen... ik heb het zelfde probleem ik zou het liefst altijd bij haar willen zijn maar dit kan gewoon niet door mijn onze bezigheden ik ben een hele tijd sagerijnig geweest als ze weer eens niet kon.. maar ik heb de laatste tijd het gevoel dat dit minder word... ik denk als je langer met haar verkering hebt het gevoel wel iets minder word, dit was bij my in ieder geval wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
voorkomen verliefdheid Klarijndemaan | 23 | 03-03-2008 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben. Alistar | 5 | 06-06-2004 12:48 | |
Liefde & Relatie |
problemen met verliefd worden Verwijderd | 17 | 16-03-2003 01:43 | |
Liefde & Relatie |
de waarheid zeggen, of m'n beste vriend niet kwetsen? framboosje | 12 | 04-02-2003 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Zag 't niet aankomen Lieffff | 1 | 13-12-2001 21:27 |