![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (welke filosoof had ook alweer zulke ideeën? Waren dat niet de Stoïcijnen enzo?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sommige meisjes hebben last van verminderd libido door de pil. Anderen krijgen juist meer zin, voor anderen verandert er niets. Je kunt ervan aankomen, je kunt er last van je contactlenzen door krijgen. Je kunt er hoofdpijn van krijgen, echt gruwelijke migraine aanvallen. Allemaal bijwerkingen van de pil.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Die arme jongen vraagt zich waarschijnlijk wanhopig af wat hij fout doet. Zij laat het zich aan leunen, maar het kan niet anders dan dat hij het wel doorheeft. En dat is voor hem verre van leuk.
Je psychische gesteldheid beinvloedt ook je zin in sex. Veel stress is niet bepaald bevorderlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Door gewone sex als in: hij doet zijn condoom aan glipt binnen, komt klaar en komt er weer uit, zou ik nooit klaarkomen, laat staan dat ik het leuk zou vinden.
Heb je al eens gezocht naar manieren om wel klaar te komen? Door vingeren, beffen, ... ? Of door te masturberen? Het lijkt mij niet tof om me elke week te laten 'gebruiken' en er zelf geen plezier aan te hebben.
|
Verwijderd
|
Op zich heb ik geen sex nódig, ik overleef ook best zonder... maar ik vind het wel veel te leuk om 't niet te doen
![]() Als ik er niets aan zou vinden, dan zou ik 't maar heel zelden doen... probeert je vriend wel om er toch wat van te maken, of is 't gewoon puur sex? Krummeltje, ja dat waren de Stoïcijnen. Ze zeiden verder ook dat emoties een illusie zijn en dat je je er niet aan toe moet geven. Evito's ideeën lijken erg op de Stoa. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat d8 je van condooms krijg je meteen geen gekke ziektes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wel een vraag voor je: Weet je vriend dat je er zo over denkt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Bril af tijdens de seks? Briseïs | 36 | 16-01-2009 22:57 | |
Seksualiteit |
40 dagen zonder seks Briseïs | 50 | 29-05-2008 18:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaat je relatie eruit zien als je partner niet meer in staat is tot seks? Verwijderd | 43 | 17-05-2006 08:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
Slapen bij elkaar zonder seks Verwijderd | 69 | 04-10-2003 10:03 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |