Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 13:52
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Ik vraag me soms af of er nog mensen zijn die seks helemaal niet nodig vinden. Ik doe het voor mijn vriend te plezieren, maar moest het van mij afhangen dan hoeft seks helemaal niet.
Oud 23-05-2003, 13:55
Raix
Raix is offline
Lieve Fancy....
Oud 23-05-2003, 14:02
sinsere
sinsere is offline
Ik heb het echt nodig.
Oud 23-05-2003, 14:02
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Fancy is in Nederland....
Oud 23-05-2003, 14:15
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhm...kzou er niet zonder kunnen....maar ik zou het ook niet kunnen zoals jou vriend....kan echt geen sex hebben met een meisje dat er zelf niet van geniet..............duzz.....tmoetw le echt van 2 kanten komen...anders maar niet.....al is dat wel moeilijk!
Oud 23-05-2003, 14:18
Fleminho
Fleminho is offline
Citaat:
sunshine1982 schreef op 23-05-2003 @ 14:52:
Ik vraag me soms af of er nog mensen zijn die seks helemaal niet nodig vinden. Ik doe het voor mijn vriend te plezieren, maar moest het van mij afhangen dan hoeft seks helemaal niet.
lijkt me geen prettige geachte als ik je vriend zou zijn..tis toch een uiting van de liefde voor elkaar die ik niet zou kunnen missen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:25
snarl
snarl is offline
sja. ik heb het nou noiet persé nodig om te overleven of zo. maar tis toch wel een heel leuke prettige (etc. etc.) bijkomstigheid. nee.. liever niet zonder.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:51
Evito
Evito is offline
Seks nodig hebben is een zwakte. Naar seks verlangen ook. Van seks genieten ook. Ik vind seks onnodig. Het is echter wel, zoals een zoen bijvoorbeeld, een goed middel om dicht bij elkaar te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:01
Thomas
Thomas is offline
Is helemaal niet nodig, want je moet het eigenlijk zien als een aangename bijkomende zaak.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:15
Verwijderd
ik kan me moeilijk voorstellen hoe het zou zijn zonder sex, maar ik denk dat het op zich niet echt nodig is. zoals hierboven, een zeeeeeeeeeeeer aangename bijkomstigheid
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 23-05-2003 @ 15:51:
Seks nodig hebben is een zwakte. Naar seks verlangen ook. Van seks genieten ook. Ik vind seks onnodig. Het is echter wel, zoals een zoen bijvoorbeeld, een goed middel om dicht bij elkaar te zijn.
ik ben het er niet mee eens. Seks is leuk...

(welke filosoof had ook alweer zulke ideeën? Waren dat niet de Stoïcijnen enzo?)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:43
poesiefox
poesiefox is offline
Lieve topicstartster, als je nou eens van merk pil veranderde? Op de langere duur is dit echt funest voor je relatie.
Oud 23-05-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-05-2003 @ 16:43:
Lieve topicstartster, als je nou eens van merk pil veranderde? Op de langere duur is dit echt funest voor je relatie.
Ik zie niet helemaal wat dit met de pil te maken heeft?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2003 @ 16:46:
Ik zie niet helemaal wat dit met de pil te maken heeft?

Sommige meisjes hebben last van verminderd libido door de pil. Anderen krijgen juist meer zin, voor anderen verandert er niets. Je kunt ervan aankomen, je kunt er last van je contactlenzen door krijgen. Je kunt er hoofdpijn van krijgen, echt gruwelijke migraine aanvallen.

Allemaal bijwerkingen van de pil.
Oud 23-05-2003, 15:57
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-05-2003 @ 16:50:
Sommige meisjes hebben last van verminderd libido door de pil. Anderen krijgen juist meer zin, voor anderen verandert er niets. Je kunt ervan aankomen, je kunt er last van je contactlenzen door krijgen. Je kunt er hoofdpijn van krijgen, echt gruwelijke migraine aanvallen.

zijn ook andere medicijnen die kunnen zorgen voor minder zin in seks. en uhm, merkt je vriend nix aan je?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:01
poesiefox
poesiefox is offline
Die arme jongen vraagt zich waarschijnlijk wanhopig af wat hij fout doet. Zij laat het zich aan leunen, maar het kan niet anders dan dat hij het wel doorheeft. En dat is voor hem verre van leuk.

Je psychische gesteldheid beinvloedt ook je zin in sex. Veel stress is niet bepaald bevorderlijk.
Oud 23-05-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:

aha. Naja, ik heb daar dus geen last van.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:27
Cthulhu
Cthulhu is offline
Door gewone sex als in: hij doet zijn condoom aan glipt binnen, komt klaar en komt er weer uit, zou ik nooit klaarkomen, laat staan dat ik het leuk zou vinden.
Heb je al eens gezocht naar manieren om wel klaar te komen? Door vingeren, beffen, ... ? Of door te masturberen?
Het lijkt mij niet tof om me elke week te laten 'gebruiken' en er zelf geen plezier aan te hebben.
Oud 23-05-2003, 16:39
Verwijderd
Op zich heb ik geen sex nódig, ik overleef ook best zonder... maar ik vind het wel veel te leuk om 't niet te doen.
Als ik er niets aan zou vinden, dan zou ik 't maar heel zelden doen... probeert je vriend wel om er toch wat van te maken, of is 't gewoon puur sex?

Krummeltje, ja dat waren de Stoïcijnen. Ze zeiden verder ook dat emoties een illusie zijn en dat je je er niet aan toe moet geven. Evito's ideeën lijken erg op de Stoa.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind seks ontzttend belangrijk en ik zal nooit zonder kunnen. Heb ik geen vriend, dan zoek ik het ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-05-2003 @ 17:39:
Krummeltje, ja dat waren de Stoïcijnen. Ze zeiden verder ook dat emoties een illusie zijn en dat je je er niet aan toe moet geven. Evito's ideeën lijken erg op de Stoa.
Dat dacht ik inderdaad al. En dat tweede ook trouwens, maar ja, Evito studeerde toch ook GLTC?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:17
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:

jonges wat is die pil toch een geweldig voorbehoedsmiddel!!!!!!!!!
wat d8 je van condooms krijg je meteen geen gekke ziektes
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:08
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
sunshine1982 schreef op 23-05-2003 @ 14:52:
Sex in een relatie vind ik een must. Hoeft niet direct natuurlijk, maar een relatie zonder sex kan ik mij echt niet voorstellen.

Ik heb wel een vraag voor je: Weet je vriend dat je er zo over denkt?
Oud 23-05-2003, 20:12
Evito
Evito is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2003 @ 20:03:
Dat dacht ik inderdaad al. En dat tweede ook trouwens, maar ja, Evito studeerde toch ook GLTC?
Ja
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:15
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 23-05-2003 @ 19:56:
Ik vind seks ontzttend belangrijk en ik zal nooit zonder kunnen. Heb ik geen vriend, dan zoek ik het ergens anders.
idd

Regels voor berichten