![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat ook gehad, op m'n armen en gezicht, ook echt plekjes, niet egaal. Ik logeerde toen bij m'n nichtje en van m'n tante kreeg ik toen een super zachte zalf om erop te smeren, dat hielp echt goed. Uierzalf was dat volgens mij... Probeer dat eens, dan wordt het wat soepeler en trekt het minder.
Daarna ben ik me altijd erg goed in gaan smeren met zonnebrandcrème, after-sun en sunblock.. Heb er nooit meer last van gehad. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had mijn haren in een staart ipv los (ik heb een flinke bos krullen) en daardoor heeft mijn gezicht veel meer zon gekregen dan normaal. Dat kan het dus niet zijn...
||
Citaat:
hoe lang duurde het ongeveer voordat die plekken weggingen? en voelde het bij jou ook aan alsof het..euhm...opengeschuurd was ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
TellSell Programma's. Oogieboogie | 95 | 23-01-2008 15:42 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |