Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vond het verschrikkelijk toen mijn ex bij me wegging.. Kan mensen ontzettend moeilijk loslaten. hebben meer mensen hier last van btw? hier kreeg ik dus ook verlatingsangst van.. Toen wist ik dat mensen die je vertrouwd en van wie je houd zomaar ineens bij je weg kunnen gaan.. eerder was ik me er nooit zo van bewust. dus ja, verlatingsangst..
|
ik heb dat ook wel, daarnaast ben ik ook bang dat de mensen die ik als vrienden zie mij voor de gek houden en alle positieve dingen over mij niet menen, maar zeggen om aardig over te komen zodat ik hun zou accepteren en toelaten.
|
Verwijderd
|
vriend van me heeft het ook, hij is super beschermend tegenover mij en mijn broertje, omdat ie ons als vrienden ziet, hij heeft ook veel meegemaakt, daar zal t aan liggen, hij is echt een type nu, dat voor zijn vrienden letterlijk door t vuur gaat, het is echt een schat van een jongen, ik geloof niet dat ik zo snel al om iemand heb gegeven als bij hem
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
bronnen verlatingsangst Chloe Siere | 13 | 10-03-2006 07:24 | |
Flora & Fauna |