Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja, precies. ik maakte me echt helemaal nog niet druk, dat verbaasde me ook wel een beetje, maar gisteren was ik op school en daarna dacht ik ineens: oh oh...
op zich ga ik wel slagen denk ik, ik wil t alleen ook ff goed doen in ieder geval, hoofdlijnen dus... dacht ik ook al, maar just in case ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat rustig en logisch nadenken al een hoop scheelt.
Je moet je niet te zenuwachtig maken, als je bang bent dingen te vergeten en je gaat je daar heel druk over maken dan weet je ze vaak ook niet meer.. Als je er gewoon rustig voor gaat zitten en logisch nadenkt dan denk ik dat je het meeste echt nog wel weet. succes in ieder geval!!
|
idd gewoon kalm blijven. Als je het andwoord niet weet ga je niet stressenen hyperventileren ("brancar!!! brancar!!!"), maa gewoon rustig denken: "okay, ik weet het nu niet, maar ooit wist ik het wel, wanneer was dat?". Chill!!!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
gisteravond achtervolgd.............nu nog bang??? HelpMePlease | 18 | 16-09-2002 17:09 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |