Ik vind hem wel lekker, goed geproduceerd zonder dat de echte CC sound verloren gaat.. Maar waarom moet er nou net weer zo n keyboard intro in (track 9)???
Flesh Power Dominion heeft mij zeer kunnen bekoren, en doet dat nog steeds, dus ik ben benieuwd.
Wellicht dat-ie een dezer dagen op absm-heavy-metal verschijnt, want ik heb een gruwelijke schurfthekel aan XDCC-bots. En het FXP-wereldje heb ik al lange tijd gedag gezegd.
10-05-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 10-05-2003 @ 16:05: Wellicht dat-ie een dezer dagen op absm-heavy-metal verschijnt, want ik heb een gruwelijke schurfthekel aan XDCC-bots. En het FXP-wereldje heb ik al lange tijd gedag gezegd.
Op IRC zijn meer dan alleen XDCC-bots. Of zijn het bots in 't algemeen?
10-05-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
snees schreef op 10-05-2003 @ 16:07: Op IRC zijn meer dan alleen XDCC-bots. Of zijn het bots in 't algemeen?
Geen idee. Dacht dat men die dingen XDCC-bots noemde? Heb zelf trouwens ook nog heel even ge-FSERVE'd. Maar dat heeft heel kort geduurd.
Het Grote Oordeel:
klinkt heel stevig, iets minder melodisch (catchy riffjes), en dat is een beetje jammer, en deze heeft beukender drumwerk. F-P-D is iets meer old-school, maar ik deze is ook fijn veur den trömmelvliezen.
ken de oude cd's van CC niet heel goed, maar de nummers die ik ervan gehoord konden me niet helemaal bekoren geloof ik
totdat ik deze nieuwe cd hoorde, kvind em erg goed, veel At the Gates invloeden en das niet erg
Dobermann schreef op 10-05-2003 @ 16:05: Flesh Power Dominion heeft mij zeer kunnen bekoren, en doet dat nog steeds, dus ik ben benieuwd.
Wellicht dat-ie een dezer dagen op absm-heavy-metal verschijnt, want ik heb een gruwelijke schurfthekel aan XDCC-bots. En het FXP-wereldje heb ik al lange tijd gedag gezegd.
Tis hier net weer er van af helaas.
Kon alleen de laatste twee nummers nog downen :/