Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 17:36
hopefully
hopefully is offline
Ik had een vraagje, weet iemand al op die al in de winkels ligt? ik heb ergens een keer gelezen dat ie in deze week zou komen en dat ie WHY ofzo heet? weet iemand er meer over? het lijkt me nl wel interessant..
nou alvast bedankt!
groetjes, hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 17:43
Quiana
Quiana is offline
In dit topic stond:
Citaat:
In Your Room schreef op 10-05-2003 @ 15:49:
heb net even in Psycholgie gekeken in de winkel en het gaat idd Why heten... vanaf 28 mei in de winkels... maar er stond dat het een blad voor "jonge meiden" (13-18 ofzo dan waarschijnlijk) zou worden, terwijl in dat oude topic erover stond dat het gewoon een jongereneditie van psychologie zou worden, niet speciaal een meidenblad... beetje vreemd, maarja...
En ook dat je het in de meeste winkels wel
kan kopen (bruna, AH etc etc), heb het zelf
alleen ook niet gezien..
Maar goed. Heb er ook niet naar gezocht.
Oud 15-05-2003, 17:44
Miracle
Miracle is offline
hey ja, ik ga binnenkort es zoeken
Oud 15-05-2003, 17:46
hopefully
hopefully is offline
okeej dank u, dan wacht ik nog ff!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:07
Verwijderd
Hij ligt er nu iig nog niet in, ik heb de afgelopen week(en) iig steeds gekeken, maar niks gezien.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:52
Verwijderd
Ah, cool, ga ik ook maar eens voor kijken vanaf de 28ste dan he
En dat is dus die editie waarvoor hier een topic was? Toch?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:30
humming bird
humming bird is offline
ik heb me ongans gezocht maar ik kan het niet vinden!
Pliesssss effe reactie als iemand hier die editie heeft gevonden! En trouwens hoe komen jullie erbij dat deze editie uitkomt dan?
Ik wil em namelijk heel graag hebben!

greetzzz
Oud 16-05-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
humming bird schreef op 16-05-2003 @ 13:30:
ik heb me ongans gezocht maar ik kan het niet vinden!
Pliesssss effe reactie als iemand hier die editie heeft gevonden! En trouwens hoe komen jullie erbij dat deze editie uitkomt dan?
Ik wil em namelijk heel graag hebben!

greetzzz
Lees hierboven in de quote van Betamethason, daar staat dat hij vanaf 28 mei in de winkels ligt... Is het al 28 mei? Neen, het is 16 mei. Dus dat verklaart een heleboel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:35
humming bird
humming bird is offline
sorry. Had het denk ik maar half gelezen ofzo. Maar een iets vriendelijkere reactie had ook wel gemogen. Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt. In het blad zelf kan ik er namelijk niets over vinden, of ik heb het misschien NIET GOED GELEZEN!
Oud 16-05-2003, 21:41
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
humming bird schreef op 16-05-2003 @ 22:35:
Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt.
Ziehier het antwoord op je vraag: http://forum.scholieren.com/showthre...logie+Magazine
Oud 16-05-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
sorry. Had het denk ik maar half gelezen ofzo. Maar een iets vriendelijkere reactie had ook wel gemogen. Ik vraag me alleen even af hoe jullie er bij komen dat er ook een jongeren editie uitkomt. In het blad zelf kan ik er namelijk niets over vinden, of ik heb het misschien NIET GOED GELEZEN!
Mwah, iets beter lezen voordat je reageert mag ook wel.

Verder is er een topic op psych geweest met de vraag of we onderwerpen wisten voor een jongereneditie van psychologie magazine.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:44
Miracle
Miracle is offline
Ik las laatst dat ze hetzelfde ook op ll.com hebben gepost ofzo... dacht ik, weet nie zeker
Oud 17-05-2003, 22:55
alpha
alpha is offline
Hee! wat leuk! Die ga ik echt wel kopen, ik vind de onderwerpen die in de normale versies staan altijd zo 'volwassen'. Over geldzaken ed nou ik heb nog echt geen problemen wat geld betreft! Maar wat leuk dat ze dat hier op het forum hebben gevraagd! (kwam hier voorheen haast nooit)
Oud 18-05-2003, 09:08
Isa
Isa is offline
Meidenblad???
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Was niet onvriendelijk bedoeld hoor...

Ik ga hem iig kopen, ben lid van de 'gewone' editie, die vind ik al super leuk, vaak iig wat te volwassen over geldzaken en problemen met je baas.. Ben benieuwd hoe de jongeren-editie eruit gaat zien
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:27
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 18-05-2003 @ 10:08:
Meidenblad???
DAT lijkt me schandaalig als het een meidenblad word
Oud 18-05-2003, 21:30
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 18-05-2003 @ 21:27:
DAT lijkt me schandaalig als het een meidenblad word
dat stond wel in de advertentie ervoor in de gewone psychologie wel jammer, zou het juist wel leuk hebben gevonden als het gewoon echt een beetje volwassen blad zou worden, voor beide geslachten netzoals de volwasseneneditie maar dan alleen met aangepaste onderwerpen....
Oud 18-05-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 18-05-2003 @ 22:30:
dat stond wel in de advertentie ervoor in de gewone psychologie wel jammer, zou het juist wel leuk hebben gevonden als het gewoon echt een beetje volwassen blad zou worden, voor beide geslachten netzoals de volwasseneneditie maar dan alleen met aangepaste onderwerpen....
Ik denk dat het blad misschien ook best geschikt is voor jongens...ik bedoel...veel dingen die er hier aangedragen zijn waren ook geschikt voor beiden...of ze moeten daar amper iets van gekozen hebben, dat weet ik natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 22:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 18-05-2003 @ 22:30:
SJezus lekker is dat. De jongens worden min of meer weer eens vergeten.
Alsof wij niks kunnen hebben

Maar goed, als je gewoon dan op de plaatsen waar een vrouwelijke vorm staat de mannelijke vorm leest is het al een deel opgelost. (alhoewel ik mezelf als man dan nog steeds genegeerd voel door de 'serieuze' jongerenbladen)
Oud 19-05-2003, 06:49
Isa
Isa is offline
ach, als man heb ik dan nog altijd een enorm dik engels studieboek over psychologie dat ik nog lang niet uit heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten