Advertentie | |
|
![]() |
||
In dit topic stond:
Citaat:
kan kopen (bruna, AH etc etc), heb het zelf alleen ook niet gezien.. ![]() Maar goed. Heb er ook niet naar gezocht.
|
sorry. Had het denk ik maar half gelezen ofzo.
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder is er een topic op psych geweest met de vraag of we onderwerpen wisten voor een jongereneditie van psychologie magazine. |
![]() |
|
Hee! wat leuk! Die ga ik echt wel kopen, ik vind de onderwerpen die in de normale versies staan altijd zo 'volwassen'. Over geldzaken ed nou ik heb nog echt geen problemen wat geld betreft! Maar wat leuk dat ze dat hier op het forum hebben gevraagd! (kwam hier voorheen haast nooit)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga hem iig kopen, ben lid van de 'gewone' editie, die vind ik al super leuk, vaak iig wat te volwassen over geldzaken en problemen met je baas.. Ben benieuwd hoe de jongeren-editie eruit gaat zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alsof wij niks kunnen hebben ![]() Maar goed, als je gewoon dan op de plaatsen waar een vrouwelijke vorm staat de mannelijke vorm leest is het al een deel opgelost. (alhoewel ik mezelf als man dan nog steeds genegeerd voel door de 'serieuze' jongerenbladen)
|
|