Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat doet me denken aan een stoere 2de klasser die zich ook illegaal wilde bezatten en uiteindelijk met een zware alcoholvergiftiging in het ziekenhuis terecht kwam OMDAT hij het stiekem deed.
Maar goed leef je uit; doe jenever (of een andere kleurloze drank) in je spa-flesje, geen hond die daar op let..
|
vraag aan degenen die op school het 'liefste' overkomen (dus het minst snel gecontroleerd worden) ofze alle alcohol op willen slaan, de bad boys lopen het meest risico dus die kunnen beter niks meenemen
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar de meeste mensen zijn er te lief voor maar wie niet waagt wie niet wint he
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 10:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou zowieso we mogen wel drinken maar alleen als we uitgaan en dat is gewoon super duur en dan nog we mogen nauwelijks uit.... kwas neit van plan om helemaal ladderzat te worden, kmoet het daar toch echt 5 dagen vol houden... en als je nou geen jenever lus ~schaam~
||
Citaat:
![]()
|
Een colafles is te doorzichtig, in de zin van dat ze dat wel doorhebben, zeker als je ze open moet maken. Neem bijvoorbeeld een fotolijstje mee met je familie erop en plak dan een dun flesje (zwervermodel) op de achterkant of op de standaard van het lijstje. Of neem een groot woordenboek Frans mee en snijd in de vorm van de fles een deel uit de bladzijden, en stop de fles daar dan in.
![]() |
![]() |
|
Gewoon daar kopen idd. In het buitenland krijg je altijd wel mee, zeker als ze zien dat je een toerist bent.
Of anders prop je het gewoon onderin je koffer of tas, kijken ze heus niet naar.
|
Ik deed het nooit, daar in Frankrijk hebben ze ook alcohol, nou, dan zuip ik daar toch?!
![]() Dus je moet kiezen: 1: of alcohol meenemen en de kans pakken om "gepakt" te worden en je krijgt straf, 2: of wat meer geld meenemen als je het op zijn zuipen wil zetten. Dus de keus is aan jou... ![]()
||
Citaat:
en och god twee dagen zonder sterke drank ![]()
|
Best wel triest dat je die paar dagen niet zonder alcohol kan, maja.
Maar je vroeg om tips, dus die zal ik dan ook maar geven. Een lege shampoo-fles vullen met drank. Geen leraar die gaat controleren of er echt wel shampoo in de shampoo-fles zit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Pimp my life lol_nl | 64 | 28-03-2010 19:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Achterlijke cultuur, says who? IGRA | 3 | 04-05-2004 20:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 | |
Algemene schoolzaken |
Ik ben creatief, wat voor opleiding kan ik doen fela | 1 | 13-03-2002 18:14 |