Hallo,
Ik ben een meisje van 17 jaar oud.
Ik zit in 3 montessori mavo en ik ben 2x blijven zitten, namelijk op de basisschool en in de 3e. dit jaar dus.
Ik had mezelf dan ook voorgenomen om goed mijn best te doen op school, maar na 1 week sinds de grote vakantie gingen mijn ouders scheiden. Ik ging verhuizen.
Een maand later kreeg een vriendin van me een ongeluk en overleed ter plekke.
Terwijl dat gebeurde was ik drugsverslaafd, oke niet zo erg dan, maar wel 5x in de week een aantal lijntjes.
Een andere vriendin van me werd steeds zieker wegens alcohol verslaving en ik ging op dat moment afcicken met drugs omdat ik mijn leven wou beteren.
Mijn alcoholverslaafde vriendin is in januari overleden aan meerdere herseninfarcten en een prop.
Ik zit hier erg mee en ik probeer het te verbergen omdat ik eigenlijk vind dat niemand mijn shit hoeft te weten, maar het knaagt aan me, waardoor ik steeds slechter presteer.
Het ziet er dus naar uit dat ik mijn jaar niet meer red en ik wil zograag naar een creatieve opleiding. Ik kan met geen mogelijkheid meer over(ja die is er wel, maar dat is zo ontzettend knokken, dat ik 24 u per dag met school bezig moet zijn) Ik heb ontdekt dat ik een doe-kind ben en school is absoluut niets voor mij. Ik zit er in principe niet mee dat ik van school af moet, maar ik wil wel mijn droom uit laten komen en edelsmidt of modeontwerpster worden.
Ik wil weten of er een school is, een manier van opleiding, iets zoals leerlingenwezen ofzo. iets wat bij me past, wat me weer op het rechte pad brengt, ik heb zo weinig kans...
|