![]() |
|
18 mei verkiezingen en ik weet begot niet waar ik op ga stemmen.
Test uzelve: http://www.vrtnieuws.net (ikzelf kan het niet want m'n pc is te oud voor deze test ![]() btw dit is de uitslag van de peilingen (die natuurlijk geen garantie zijn voor de echte verkiezingsuitslagen van mei): ![]() Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 10:53. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.politicsinfo.net/?go=http...enpartijvooru/
hier is nog een stemtest daar had ik: PvdA Agalev SP.A Vivant Spirit CD&V N-VA VLD VlaamsBlok |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en de pvda zal waarschijnlijk idd gevonden hebben dat migranten meer rechten moeten hebben, en daarbij naïefjes verondersteld dat de ael voor dezelfde waarden staan als zijzelf... mijn uitslag bij die 2de test: pvda agalev sp.a vivant spirit en dan heel erg weinig: nv-a vld vlaams blok een milimeter-streepje ![]() wel vreemd, ik dacht dat eerder sp.a of agalev eerst zou staan. |
![]() |
|
Omdat de AEL erg extreem is tegenover andere rassen (dan de moslims) zijn ze niet meteen extreem rechts! Ze zijn juist extreem links! Ik ga zo ook de test doen, bij die op politicsinfo.net kwam er ooit dit uit:
1. VLD 2. Vl. Blok 3. CD&V 4. NV-A 5. Spirit 6. SP.a 7. Agalev 8. PvdA Overigens: Spirit is net zoiets als D'66, voor de democratische vernieuwingen enzo en heeft een kartel (is ongeveer samen gegaan) met de SP.a Op die test van tv kom ik zo terug.
|
au, dit is een pijnlijke uitslag. Ik dacht juist dat ik veel punten had die niet met het Vlaams Blok overeen kwamen, zoals dat van die voetbalcompetitie enzo, maar dit valt zwaar.
1. Vl. Blok 57 2. N-VA 55 3. CD&V 39 4. VLD 37 5. SP.a 24 6. Agalev 14 7. Spirit 12 Dit geeft een ander beeld dan politicsinfo... Als ik belg zou zijn en daar zou mogen stemmen, zou ik toch moeten kiezen tussen CD&V en Vlaams Blok. Dat extreem rechtse valt best wel mee, maar ze zijn zondermeer rechtser dan de LPF, de LPF is helemaal niet zo rechts. Ik zie wel iets in de onafhankelijkheid, strenge aanpak criminelen, strenger allochtonenbeleid. Ik verafschuw de houding van de VLD in de oorlog en hun D'66 beleidje met Agalev, ook al zijn het soortgenoten van de VVD, waar ik in Nederland op zou stemmen.
|
![]() |
ik heb als nederlander ookmaar ff meegedaan.
moest wel lachen toen ik de vraag zag, moet de belgische eredivisie voetbal gescheiden worden in waalse competitie en vlaamse competitie (meen ik), waar maak je je druk om ![]() mijn uitslag is zo: 1. cd&v 2. vlaams blok 3. n-va 4. sp. a 5. vld 6. spirit 7. agalev kan me in deze uitslag wel goed vinden ben behoorlijk rechts en anti links ![]()
|
Opvallend is de linkse plaats van de VLD en de ietwat rechtse plaats van het CD&V. Dat komt denk ik door de paarsgroene coalitie daar. Ik heb net nog even op politicsinfo.net de test gedaan, die was inmiddels verandert en Vivant (kutpartijtje) zat erbij. Dit was de uitslag:
VLD Vlaams Blok N-VA CD&V Spirit Vivant SP.A Agalev PvdA
|
Dit was mijn uitslag:
Spirit Agalev SP.A VLD CD&V N-VA Vlaams Blok Interessant, bij een eerdere test (ook via dit forum ontdekt) kwam ik op: PvdA Agalev Spirit SP.A CD&V VLD Vlaams Blok Spirit was volgens een Vlaamse medeforummer te vergelijken met D66 in Nederland, dus waarom die zo hoog eindigen bij mij in die bovenste test is me een raadsel. De onderste test geeft mijn mening beter weer, want de PvdA is te vergelijken met de Nederlandse SP (hoewel iets radicaler), en dat is 'mijn partij' in Nederland.
||
Citaat:
ik denk wel dat dat de belgische groenlinks is als ik hun standpunten lees ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |