Advertentie | |
|
![]() |
|
De kans om gepakt te worden is op schiphol het grootst.
Als je het dan toch wilt doen, dan niet in je koffer of handbagage. Hou het bij je ergens in je broekzak oid, en zorg er voor dat je geen metalen spullen bij je hebt, zolang de detector niet af gaat word je ook niet gefoullieerd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ga met de auto naar frankrijk en daar worden in de weekeinden nog al eens steekproefen gedaan i.v.m drugs. Een gast die ik ken had dat vorig jaar ook, van die honden die drugs opsporen...nou wij rijden in het weekend, dus wiet meenemen is denk ik een beetje lastig...
En jullie zeggen wel haal dan wiet in de plaats van bestemming... ik ken de hele plaats in frankrijk niet (1 of ander dorpje) dus waar zou ik nou wiet moeten halen??? of denk je dat het met de auto wel meevalt, is nl. kleine kans dat ze controleren. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben tamelijk knetter dus te gaar al deze shit door te lezen dus ik weet niet of het al is gezegd, maar vrienden van mij uit Italië hebben het met de post tussen triplex en wat andere shit naar hun huis toegestuurd, de dag voor ze terug gingen. Ze zeiden mij later dat 't gelukt was. Misschien een idee ?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Vliegtuig (ik wist niet waar ik het anders bij moest zetten) Ilovemycutie | 10 | 01-08-2016 05:47 | |
Vrije tijd |
Vliegen onder de 18? TOMMYHILFIGERRR | 2 | 16-02-2013 14:49 | |
De Kantine |
Wat als? Daboman | 320 | 02-06-2007 08:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Samir A. plande aanslag op El Al-vliegtuig' Verwijderd | 42 | 02-01-2006 17:57 | |
Verkeer & Vervoer |
De nieuwe audi A5 mumumumumugen | 46 | 29-12-2005 15:49 |