Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 12:03
love is life
love is life is offline
Een vriendin van mij en ik gaann samen op vakantie. We zouden graag wat meenemen ...
Maar heeft er iemand al hasj en wiet meegenomen naar het buitenland? Ahja we gaan met het vliegtuig? en wat zijnd e controles enzo want ik heb maar een keer het vliegtuig genomen toen ik klein was...
Oud 18-05-2003, 12:53
Thought Alive
Thought Alive is offline
Je wordt niet specifiek op drugs gecontroleerd, voor zover voo rmij zichtbaar is, maar misschien laten ze alle koffers wel even besnuffelen door een paar honden...(ik zeg maar wat)
Dan kan je eht natuurlijk in je zak ofzo meenemen, maar dan zou ik iig geen wiet meenemen, maar hasj, in theorie vinden ze het dan niet, maar ik zelf zou het risico niet nemen en gewoon in het land van bestemming wat kopen...
Oud 18-05-2003, 13:27
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 18-05-2003 @ 13:53:
maar ik zelf zou het risico niet nemen en gewoon in het land van bestemming wat kopen...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:45
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Ik zou het niet doen word best streng gecontroleerd.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:27
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Als je een wietroker bent, kun je het beter niet op de plaats van bestemming kopen, neem gewoon een kleine hoeveelheid mee in een zakje, onder in een potje gel ofzo. Als je hasj meeneemt, is het makkelijker te verbergen, maar in het buitenland wordt (volgens mij) meer hasj gerookt, dus zullen ze daar misschien betere zoekmethoden voor hebben.
Oud 18-05-2003, 18:13
love is life
love is life is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 18-05-2003 @ 18:27:
Als je een wietroker bent, kun je het beter niet op de plaats van bestemming kopen, neem gewoon een kleine hoeveelheid mee in een zakje, onder in een potje gel ofzo. Als je hasj meeneemt, is het makkelijker te verbergen, maar in het buitenland wordt (volgens mij) meer hasj gerookt, dus zullen ze daar misschien betere zoekmethoden voor hebben.
we dachten zowiezo geen wiet mee te nemen maar hasj en het in twee plastiek zakjes te zetten en dat dan in een pot nivea ... en niet in onze koffers maar in de handbagage.
Oud 18-05-2003, 20:56
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
De kans om gepakt te worden is op schiphol het grootst.
Als je het dan toch wilt doen, dan niet in je koffer of handbagage. Hou het bij je ergens in je broekzak oid, en zorg er voor dat je geen metalen spullen bij je hebt, zolang de detector niet af gaat word je ook niet gefoullieerd.
Oud 18-05-2003, 22:35
harrie the 5th
Citaat:
Tweety2k schreef op 18-05-2003 @ 21:56:
De kans om gepakt te worden is op schiphol het grootst.
Als je het dan toch wilt doen, dan niet in je koffer of handbagage. Hou het bij je ergens in je broekzak oid, en zorg er voor dat je geen metalen spullen bij je hebt, zolang de detector niet af gaat word je ook niet gefoullieerd.
En als je op schiphol gepakt wordt dan boejt het nog niet zoveel denk ik, zodra je ergens in het buitenland ermee gepakt worden lijkt me minder fun.... (laat effe weten hoe het afgelopen is)
Oud 19-05-2003, 11:40
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 18-05-2003 @ 23:35:
En als je op schiphol gepakt wordt dan boejt het nog niet zoveel denk ik, zodra je ergens in het buitenland ermee gepakt worden lijkt me minder fun.... (laat effe weten hoe het afgelopen is)
Ja maar als je op schiphol gepakt wordt ben je ook wel de lul hoor.
Oud 19-05-2003, 15:26
Verwijderd
ik ga met de auto naar frankrijk en daar worden in de weekeinden nog al eens steekproefen gedaan i.v.m drugs. Een gast die ik ken had dat vorig jaar ook, van die honden die drugs opsporen...nou wij rijden in het weekend, dus wiet meenemen is denk ik een beetje lastig...
En jullie zeggen wel haal dan wiet in de plaats van bestemming... ik ken de hele plaats in frankrijk niet (1 of ander dorpje) dus waar zou ik nou wiet moeten halen??? of denk je dat het met de auto wel meevalt, is nl. kleine kans dat ze controleren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:48
ESCO
ESCO is offline
In Nederland,engeland,frankrijk zal het niet zo'n probleem zijn ,maar Zweden,noorwegen zulke landen ben je echt de lul.
Oud 19-05-2003, 17:06
harrie the 5th
Citaat:
omajunk schreef op 19-05-2003 @ 16:26:
ik ga met de auto naar frankrijk en daar worden in de weekeinden nog al eens steekproefen gedaan i.v.m drugs. Een gast die ik ken had dat vorig jaar ook, van die honden die drugs opsporen...nou wij rijden in het weekend, dus wiet meenemen is denk ik een beetje lastig...
En jullie zeggen wel haal dan wiet in de plaats van bestemming... ik ken de hele plaats in frankrijk niet (1 of ander dorpje) dus waar zou ik nou wiet moeten halen??? of denk je dat het met de auto wel meevalt, is nl. kleine kans dat ze controleren.
In frankrijk heb ik van zeker 4 verschillende mensen in 14 dagen wiet en hasj gekocht, dus zoek een beetje de juiste personen op, waar veel mensen zich bevinden, dichtbij strand bijvoorbeeld, en ga niet proberen om om 2 uur smiddags te halen, want snachts is er meer verkopend volk op straat.
Oud 19-05-2003, 18:34
love is life
love is life is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 19-05-2003 @ 18:06:
In frankrijk heb ik van zeker 4 verschillende mensen in 14 dagen wiet en hasj gekocht, dus zoek een beetje de juiste personen op, waar veel mensen zich bevinden, dichtbij strand bijvoorbeeld, en ga niet proberen om om 2 uur smiddags te halen, want snachts is er meer verkopend volk op straat.
In frankrijk kost het super veel ... dus ik neem liever al van hier, belgië mee
Oud 19-05-2003, 18:35
love is life
love is life is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 19-05-2003 @ 12:40:
Ja maar als je op schiphol gepakt wordt ben je ook wel de lul hoor.
Ik vertrek van België, Zaventem
Oud 20-05-2003, 10:24
harrie the 5th
Citaat:
love is life schreef op 19-05-2003 @ 19:34:
In frankrijk kost het super veel ... dus ik neem liever al van hier, belgië mee
In frankrijk kregen we voor 20 euro echt een gigantische staaf stuff, en bij een andere dealer een megabrok ook voor 20 euro, een boterhamzakje vol met "wiet" ook voor 20 euro, maar na 2 joints hebben we hem terug gegeven aan de dealer, was echt niet te roken, we're from holland, keep your shit. (die had je moeten zien kijken..... )
Oud 20-05-2003, 10:29
harrie the 5th
Citaat:
harrie the 5th schreef op 20-05-2003 @ 11:24:
In frankrijk kregen we voor 20 euro echt een gigantische staaf stuff, en bij een andere dealer een megabrok ook voor 20 euro, een boterhamzakje vol met "wiet" ook voor 20 euro, maar na 2 joints hebben we hem terug gegeven aan de dealer, was echt niet te roken, we're from holland, keep your shit. (die had je moeten zien kijken..... )
We zaten trouwens in Zuid-Frankrijk aan de kust.
Oud 20-05-2003, 10:51
Verwijderd
ja in zit ook in het zuiden aan de kust.....ik zal de plaatselijke dealers daar wel ff opzoeken maaruh je weet niet of het goede shit is..das altijd btje lastig
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 13:05
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik zou het gewoon in men zakken steken?
handbagage word ook gescanned
en dan zou ik het raar vinden moesten er brokken in de gel ofzo zitten
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 13:06
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
ESCO schreef op 19-05-2003 @ 16:48:

In Nederland,engeland,frankrijk zal het niet zo'n probleem zijn ,maar Zweden,noorwegen zulke landen ben je echt de lul.

in finland: 3 maanden op voorhand bestellen

en 15 euro voor een gram

Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:45
Egidius
Egidius is offline
ik ben tamelijk knetter dus te gaar al deze shit door te lezen dus ik weet niet of het al is gezegd, maar vrienden van mij uit Italië hebben het met de post tussen triplex en wat andere shit naar hun huis toegestuurd, de dag voor ze terug gingen. Ze zeiden mij later dat 't gelukt was. Misschien een idee ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten