Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2005, 19:41
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Een stuk uit de autocourant:
In september 2006 brengt Audi de nieuwe A5 uit. Deze sportieve LIFESTILE combi op de markt voor een prijs van 35000 euro. Hij zou als concurrenten de saab 9-5, Volvo V70 en de BMW 5 serie moeten krijgen

WAT VINDEN JULLIE? de saab, de volvo, de bmw, of de nieuwe A5?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2005, 19:53
Carn
Carn is offline
BUGATTI VEYRON

v16- 1001pk

vr00m vr00m!

dus donder maar op met je pauper audi in de pauperprijsklasse.
Oud 25-12-2005, 20:18
Verwijderd
fietsen plz
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 20:20
Mindfields
Mindfields is offline
auto's
Oud 25-12-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 25-12-2005 @ 21:18 :
fietsen plz
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 20:59
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Haha ik vind deze mooi

Auto's doen me verder niks
Oud 25-12-2005, 21:00
Vice
Vice is offline
Audi's
Oud 25-12-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 25-12-2005 @ 21:55 :
Vrouwen
Ja, maar vrouwen > auto's, want met vrouwen kun je neuken.

Pwned.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 21:02
Gadje
Gadje is offline
DAT PAST TOCH NIET BIJ MIJN LIFESTYLE
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 22:06
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 25-12-2005 @ 22:01 :
Auto's zijn ook voor mannen!

Deze vind ik erg geil:

[afbeelding]

Ik geil dan ook gewoon op BMW.
Jaaaa (L)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 25-12-2005 @ 22:01 :
Auto's zijn ook voor mannen!
`

met een minderwaardigheidscomplex

doe mij maar een fiets
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 22:54
Miles
Miles is offline

maar verder hou ik me daar niet zo mee bezig.
Oud 25-12-2005, 23:14
Verwijderd
miles heeft smaak.

mijn ideale auto moet alleen luxe zijn en natuurlijk status uitstralen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 23:32
BendeBen
BendeBen is offline

doe eens aan mij geven
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 00:00
Haligh
Haligh is offline
doe mij maar de alpha 147 gta !
Oud 26-12-2005, 00:05
Miles
Miles is offline
Citaat:
White Trash schreef op 26-12-2005 @ 00:14 :
miles heeft smaak.
Grazie signore.
Oud 26-12-2005, 00:22
Metal
Metal is offline

plz.
Oud 26-12-2005, 08:52
Unexplained
Unexplained is offline
Audi A5 is gelul, want er is ook al de Audi A4 avant.
Oud 26-12-2005, 09:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 26-12-2005 @ 00:48 :
Dat is zó'n onzin. Waarom zou je een fiat pinda gaan rijden als je je zo'n geavanceerde wagen kunt veroorloven?

Geldverspilling, beter aan wat anders uit kunnen geven, blabla...

Oud 26-12-2005, 09:50
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-12-2005 @ 10:17 :

[afbeelding]
wat heb je daar nou aan ?

goed voor je geweten ofzo
Oud 26-12-2005, 12:03
MTpower
MTpower is offline
Citaat:

[afbeelding]
Doe mij dan toch maar zo'n auto
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:15
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Miles schreef op 25-12-2005 @ 23:54 :
[afbeelding]

maar verder hou ik me daar niet zo mee bezig.
!
Oud 26-12-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 26-12-2005 @ 00:48 :
Dat is zó'n onzin. Waarom zou je een fiat pinda gaan rijden als je je zo'n geavanceerde wagen kunt veroorloven?
waarom zou je uberhaubt in een auto rijden als je ook milieuvriendelijk met de fiets kan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 14:33
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 26-12-2005 @ 15:17 :
waarom zou je uberhaubt in een auto rijden als je ook milieuvriendelijk met de fiets kan
omdat dat misschien niet altijd kan
Oud 26-12-2005, 15:01
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Veel plezier op je fiets van Leeuwarden naar Maastricht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2005, 16:09
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Ik heb altijd iets als 'stilstand is achteruitgang' geleerd. Een leraar maatschappijleer van me maakte daar 'Greenpeace is achteruitgang' van...

en hoezo is jouw fiets zo milieuvriendelijk ? Waar is die van gemaakt dan, gerecyclede bamboestokjes ?
Oud 26-12-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-12-2005 @ 17:09 :
Ik heb altijd iets als 'stilstand is achteruitgang' geleerd. Een leraar maatschappijleer van me maakte daar 'Greenpeace is achteruitgang' van...

en hoezo is jouw fiets zo milieuvriendelijk ? Waar is die van gemaakt dan, gerecyclede bamboestokjes ?
Qua productie is één ton staal al veel belastender dan een paar kilo staal, laat staan de belasting per verreden kilometer. Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 18:10
Q
Q is offline
ontopic graag

Ontopic: BMW 5 serie
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:51
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 26-12-2005 @ 00:32 :
[afbeelding]

doe eens aan mij geven
Hehe, die reed mij vorige week voorbij op de snelweg Ik wilde hem proberen in te halen, dat leek me wel helemaal gaaf, maar mij seicentootje kon het niet aan....

Doe mij btw maar een luxe Nissan Murano
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 22:59
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Snees schreef op 26-12-2005 @ 17:31 :
Qua productie is één ton staal al veel belastender dan een paar kilo staal, laat staan de belasting per verreden kilometer. Beetje jammer.
hoeveel kinderhandjes werken er aan een fiets, precies ?

daarnaast, inderdaad, veel plezier op je fiets, van Leeuwarden naar Lelystad.

zullen we meteen ook maar iedereen die weleens t vliegtuig pakt een schuldcomplex aanpraten ?

en jij forumt natuurlijk op zonne-energie, je huis wordt verwarmd door biomassa en je vloerbedekking is van natuurlijk gekweekte mosvezels gemaakt.

overigens valt de productiebelasting van een ton staal nog best mee. Dat ijzererts heeft niet echt een nut, als t maar op zn plek blijft liggen, weet je.
Oud 26-12-2005, 23:06
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:

[afbeelding]
toch typisch. De westerse wereld bekommert zich wel degelijk om de arme afrikaantjes. Ze zijn ook best zielig, daar niet van, maar 'wij' doen al best veel voor ze.

het jammere is alleen, dat ze dr niks van snappen. al geef je die lui gratis condooms (he, fuck, dat doen we al), nog krijgen ze massaal aids. Da's zielig, en had voorkomen kunnen worden, maar dan is het wel handig als ze ff een beetje meewerken.

Ow, landbouw kan daar ook prima. Sterker nog, er zijn boeren die de suggesties en adviezen van europese adviseurs opvolgen, en die hebben best goed te eten. (de andere boeren zijn ondertussen afhankelijk van het WFP van de VN). Maar andere boeren blijven op dezelfde voet doorgaan, en maken daarmee de problemen (nogal veel) erger.

Kijk, ik vind ook dat je die mensen een helpende hand toe moet steken. Ik vind echter niet dat hoe sommige mensen leven, onze directe verantwoordelijkheid is. Niemand houdt ze tegen om het anders te doen.

om het even heel cru te stellen, en dan vind je me vast een enorme eikel, maar goed : soms zie je weleens, na rampen of hongersnood-nummer-zoveel of zo, mensen bij elkaar zitten, naast een tent of zo of op een deken, en die zitten daar dan maar wat. En dan een dramatische stem erbij.. 'Wie helpt deze mensen'. Of, als het eens wat langer duurt 'De hulpverlening deugt niet !'. Ik denk dan altijd twee dingen :
- Verdorie, er IS hulp. Wat een ontzettende ondankbaarheid om dan te gaan zeiken over iets dat je KRIJGT, van barmhartige mensen, die er hun tijd en geld en energie in hebben gestoken om iemand te helpen, zonder dat ze daartoe verplicht zouden zijn.
- WAT ZIT JE DAAR NOU ? ga wat doen ! het is JOUW land en JOUW leven, en daarmee ook je eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk, accepteer alle hulp die je kan krijgen. Maar hoe dacht je dat Nederland er nou uit zou hebben gezien, als Nederlanders altijd maar gewoon ergens op hulp zouden gaan zitten wachten, alsof ze niks beters te doen hebben ?
Oud 26-12-2005, 23:32
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 26-12-2005 @ 09:52 :
Audi A5 is gelul, want er is ook al de Audi A4 avant.
nee, de TS lult gewoon! want de A5 wordt een coupé die moet gaan concureren met auto's als de C70, 3-serie coupe en de slk/clk enzo. de naam is alleen nog niet officieel bevestigd maar lijkt redelijk voor de hand liggend.

Oud 27-12-2005, 07:10
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 25-12-2005 @ 22:02 :
Daar heb je me beet

Nou ja; je krijgt de keuze;

Of een maand lang elke avond een vrijpartij,
of je KRIJGT een Bugatti Veyron...

en; een auto zeurt niet de hele dag aan je kop
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 13:14
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-12-2005 @ 23:59 :
hoeveel kinderhandjes werken er aan een fiets, precies ?

daarnaast, inderdaad, veel plezier op je fiets, van Leeuwarden naar Lelystad.

zullen we meteen ook maar iedereen die weleens t vliegtuig pakt een schuldcomplex aanpraten ?

en jij forumt natuurlijk op zonne-energie, je huis wordt verwarmd door biomassa en je vloerbedekking is van natuurlijk gekweekte mosvezels gemaakt.

overigens valt de productiebelasting van een ton staal nog best mee. Dat ijzererts heeft niet echt een nut, als t maar op zn plek blijft liggen, weet je.
Eigenlijk forum ik wel (voor een deel) op zonne-energie, al vang ik op dit moment door de bewolking maar 20 W. In de zomer loopt het op tot 350 W. Mijn vader gaat op de fiets naar z'n werk en m'n moeder carpoolt.

Vaak het vliegtuig nemen is ook een belachelijke energieverspilling, check sommige Amerikanen die een paar keer per week over de oceaan vliegen. Ik zeg ook niet dat je altijd de fiets moet pakken, maar er zijn zoveel mensen (niet alleen in Nederland) die voor de domste dingen de auto pakken. Zelfs al geef je niks om het milieu, over een jaar of 50 is er echt geen olie meer, en dan wordt energie echt een issue.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:02
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Snees schreef op 27-12-2005 @ 14:14 :
Eigenlijk forum ik wel (voor een deel) op zonne-energie, al vang ik op dit moment door de bewolking maar 20 W. In de zomer loopt het op tot 350 W. Mijn vader gaat op de fiets naar z'n werk en m'n moeder carpoolt.

Vaak het vliegtuig nemen is ook een belachelijke energieverspilling, check sommige Amerikanen die een paar keer per week over de oceaan vliegen. Ik zeg ook niet dat je altijd de fiets moet pakken, maar er zijn zoveel mensen (niet alleen in Nederland) die voor de domste dingen de auto pakken. Zelfs al geef je niks om het milieu, over een jaar of 50 is er echt geen olie meer, en dan wordt energie echt een issue.
mwa, olie is echt niet de enige brandstof waar een auto op kan rijden.

daarnaast, over 50 jaar hebben we wel meer problemen dankzij de dalende olievoorraad (hoewel die 50 jaar ook maar een gok is, volgens sommige mensen zaten we nu al lang zonder olie).

wist je dat auto's ook op aardgas kunnen rijden ? en wist je dat dat voor Nederland dan een enorm economisch voordeel is, gezien de omvang van Nederlandse aardgasbellen ?

maar goed, ik vind gebruik maken van de mogelijkheden die deze aarde ons biedt geen zonde. Alle olie in de aarde laten zitten, da's pas zonde.
Oud 27-12-2005, 15:28
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
EINDELIJK MENSEN DIE DOORHEBBEN DAT ER GEEN A5 is
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 16:13
Jones
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-12-2005 @ 00:06 :
toch typisch. De westerse wereld bekommert zich wel degelijk om de arme afrikaantjes. Ze zijn ook best zielig, daar niet van, maar 'wij' doen al best veel voor ze.

het jammere is alleen, dat ze dr niks van snappen. al geef je die lui gratis condooms (he, fuck, dat doen we al), nog krijgen ze massaal aids. Da's zielig, en had voorkomen kunnen worden, maar dan is het wel handig als ze ff een beetje meewerken.

Ow, landbouw kan daar ook prima. Sterker nog, er zijn boeren die de suggesties en adviezen van europese adviseurs opvolgen, en die hebben best goed te eten. (de andere boeren zijn ondertussen afhankelijk van het WFP van de VN). Maar andere boeren blijven op dezelfde voet doorgaan, en maken daarmee de problemen (nogal veel) erger.

Kijk, ik vind ook dat je die mensen een helpende hand toe moet steken. Ik vind echter niet dat hoe sommige mensen leven, onze directe verantwoordelijkheid is. Niemand houdt ze tegen om het anders te doen.

om het even heel cru te stellen, en dan vind je me vast een enorme eikel, maar goed : soms zie je weleens, na rampen of hongersnood-nummer-zoveel of zo, mensen bij elkaar zitten, naast een tent of zo of op een deken, en die zitten daar dan maar wat. En dan een dramatische stem erbij.. 'Wie helpt deze mensen'. Of, als het eens wat langer duurt 'De hulpverlening deugt niet !'. Ik denk dan altijd twee dingen :
- Verdorie, er IS hulp. Wat een ontzettende ondankbaarheid om dan te gaan zeiken over iets dat je KRIJGT, van barmhartige mensen, die er hun tijd en geld en energie in hebben gestoken om iemand te helpen, zonder dat ze daartoe verplicht zouden zijn.
- WAT ZIT JE DAAR NOU ? ga wat doen ! het is JOUW land en JOUW leven, en daarmee ook je eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk, accepteer alle hulp die je kan krijgen. Maar hoe dacht je dat Nederland er nou uit zou hebben gezien, als Nederlanders altijd maar gewoon ergens op hulp zouden gaan zitten wachten, alsof ze niks beters te doen hebben ?
Ik vind je een beetje eng

en ik wil geen reactie uitlokken maar kan het niet laten om op het laatste stukje toch even in te gaan. Hoe denk je dat Nederland er nu uit zou hebben gezien als wij, als Nederland de slavenhandel niet hadden uitgevonden (De Gouden Eeuw, mede mogelijk gemaakt door miljoenen slaven uit jawel de derde wereld landen) Hoe denk je dat Nederland er nu uit had gezien als wij na de Tweede Wereld oorlog geen hulp hadden gehad van de rest van de wereld? (Jawel, het marshallplan, mede mogelijk gemaakt door miljoenen mensen) Hoe denk je dat bijvoorbeeld Zeeland er nu uit had gezien als wij na de watersnoodramp in 1953 geen hulp hadden gekregen? Ach, je hebt toch een rare kijk op de wereld dus deze paar kleine voorbeelden zullen ook je ogen wel niet openen maar ik kan tenminste zeggen dat ik het heb geprobeerd

Oh, en ik denk niet dat je een pakistaan zal horen zeiken als je hem goddomme een TENT aan kan bieden om in te overwinteren.. ik denk dat hij eerder een gat in de lucht zal springen omdat die tent betekend dat nu de helft van z'n kinderen de winter wel zal doorkomen..

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 10:46
Counterfeit
Counterfeit is offline
die bak zuipt 1 op 0,6
nog ff wat sparen om dat te kunne betalen alleen al
Oud 28-12-2005, 19:30
REIE
REIE is offline
Citaat:
mumumumumugen schreef op 25-12-2005 @ 20:41 :
In september 2006 brengt Audi de nieuwe A5 uit. Deze sportieve LIFESTILE combi op de markt voor een prijs van 35000 euro. Hij zou als concurrenten de saab 9-5, Volvo V70 en de BMW 5 serie moeten krijgen

Audi wilde toch een kleinere cross-over oid maken, iets in de richting dat eerder Q5 als aanduiding kan krijgen? De Le Mans gaat in 2006 wel in productie.
Oud 28-12-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
mumumumumugen schreef op 25-12-2005 @ 20:41 :

Ik vind dat jij terugmoet naar de basisschool en je spellingslesjes over moet doen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:08
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-12-2005 @ 00:06 :

Ik ben het helemaal met je eens!!
En dat krijg ik mensen hier (real life mensen, niet forum mensen) niet aan hun verstand geluld!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:14
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 28-12-2005 @ 11:46 :
die bak zuipt 1 op 0,6
nog ff wat sparen om dat te kunne betalen alleen al
1 op 0,6? wtf wat voor bak zit daar dan in?
Oud 28-12-2005, 20:15
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 28-12-2005 @ 21:08 :
Ik ben het helemaal met je eens!!
En dat krijg ik mensen hier (real life mensen, niet forum mensen) niet aan hun verstand geluld!
d0h, zaken belicht je niet alleen van je eigen kant
Oud 28-12-2005, 20:19
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 28-12-2005 @ 21:15 :
d0h, zaken belicht je niet alleen van je eigen kant
Ik wel
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 03:18
botulismf
botulismf is offline
Iets over grote auto's en omgekeerd evenredige mannelijke geslachtsdelen.
Oud 29-12-2005, 08:00
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Jones schreef op 27-12-2005 @ 17:13 :
Hoe denk je dat Nederland er nu uit zou hebben gezien als wij, als Nederland de slavenhandel niet hadden uitgevonden (De Gouden Eeuw, mede mogelijk gemaakt door miljoenen slaven uit jawel de derde wereld landen)
Je punt ? Je kan slavenhandel afkeuren of goedkeuren, maar het heeft Nederland inderdaad wel aardig wat opgeleverd. Serieus, wat is je punt hiermee nou ?

Citaat:

Hoe denk je dat Nederland er nu uit had gezien als wij na de Tweede Wereld oorlog geen hulp hadden gehad van de rest van de wereld? (Jawel, het marshallplan, mede mogelijk gemaakt door miljoenen mensen)

weet je waarom de VS zich uberhaupt met WO2 bemoeiden ? Juist, uit eigenbelang, niet uit naastenliefde.

Citaat:

Hoe denk je dat bijvoorbeeld Zeeland er nu uit had gezien als wij na de watersnoodramp in 1953 geen hulp hadden gekregen?

En vervolgens gingen alle nederlanders op een berg zitten en zielig kijken naar de camera ? natuurlijk niet, we gingen dijken bouwen.

Citaat:

Ach, je hebt toch een rare kijk op de wereld dus deze paar kleine voorbeelden zullen ook je ogen wel niet openen maar ik kan tenminste zeggen dat ik het heb geprobeerd

Altijd fijn, zo'n complete persoonsanalyse aan de hand van iemands mening.

Citaat:

Oh, en ik denk niet dat je een pakistaan zal horen zeiken als je hem goddomme een TENT aan kan bieden om in te overwinteren.. ik denk dat hij eerder een gat in de lucht zal springen omdat die tent betekend dat nu de helft van z'n kinderen de winter wel zal doorkomen..
Ik zeg niet dat je die lui niet mag helpen. Ik zeg wel dat het structureel geen ene donder uitmaakt.

ooit gehoord van het verschil tussen mensen een vis geven, of mensen een hengel ? begrijp me niet verkeerd, ik vind t ook erg als dr mensen van honger omkomen. De reden waarom vind ik alleen nog veel erger, en hoe er momenteel veelal 'hulp' geboden wordt is simpelweg geen structurele oplossing.
Oud 29-12-2005, 15:49
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 29-12-2005 @ 09:00 :
ooit gehoord van het verschil tussen mensen een vis geven, of mensen een hengel ? begrijp me niet verkeerd, ik vind t ook erg als dr mensen van honger omkomen. De reden waarom vind ik alleen nog veel erger, en hoe er momenteel veelal 'hulp' geboden wordt is simpelweg geen structurele oplossing.
Hetzelfde als met die aids hulp in Afrika, ze blijven maar medicijnen halen voor die gasten en er geld in pompem, terwijl ze maar met zn allen lekker door blijven neuken en aids lopen te verspreiden.
Dat is gewoon dweilen met de kraan open. Daar wil ik mijn geld dus ook niet aan geven.

Maargoed, hier ging het topic niet over volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten