Advertentie | |
|
![]() |
|
Leonoor haar vissen verhaal komt me heel bekend voor. Ik begon een jaartje en half geleden ook met een vis, een geschenk, had ik een tweede vis bijgezet. Een na een stieven ze om een onbepaalde reden, dat greep me wel aan, het zijn immers wezens die sterven.
Iedereen wilde ze ook door de wc spoelen, ik heb ze in een plastic bakje gestopt met watjes drin, en dan een doek rond gevouwen en ook gewoon begraven.. Ik heb ook een parkietje begraven op dezelfde wijze, verder nog geen dieren verloren..
||
Citaat:
![]() ik vind het ook nog wel vies, het idee dat ze door het riool zwemmen enzo, of eigelijk niet echt zwemmen ![]() en ik heb ook heus nog wel idee-en gehad van waarom zou ik ze niet begraven? maar ik denk ook niet dat mijn ouders het erg leuk zouden gaan vinden als ik al mijn goudvissen ging begraven ![]() maar goed, ik bedoelde er niks mee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vroeger begroef ik nog vissen, maar nadat mn ouders daarover gingen klagen en de poes ze probeerde op te graven, zijn mijn laatste goudvisjes via de wc verdwenen (wel met het nodige respect hoor).
Alle drie de poezen die dood zijn zijn met de dierenarts mee gegaan. Ook de cavia. De rat (van mn buurmeisje, die zat vaak op mn schouder.. die rat dus) ligt nog in haar tuin.. Konijn van mn vriend ligt daar in de tuin.. Irritant dat dieren niet net zo oud worden als ikzelf.. ik had graag mn hele leven mn ouwe kat willen delen..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
misschien kan je het dode dier prakken en opeten? ik bedoel: het heeft nu toch geen gevoel meer, het is toch dood... het lichaam kan niet meer zintuiglijk waarnemen, echter misschien kijkt de geest nog toe, vol verdriet en teleurstelling over zijn vroeger baasje, die zijn dode lichaam nu zonder enig respect oppeuzelt en naar binnen werkt alsof het appelschuim is... het is the survival of the fittest, het konijn heeft verloren, en nu moet het de consequenties onder ogen zien, als zijn geest daar nog ergens is, maar die vraag hoort weer op een ander forum...
![]() groeten en veel Sucksex! FRANKZINNIG
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is normaal verboden om huisdieren te begraven in de tuin, vooral als ze gestorven zijn aan een ziekte, want dat zou de hele grond kunnen besmetten en plant en dier doen verwelken.
Maargoed, ik heb mijn hond in 2001 ook in de tuin begraven. Want de keuze was vrij simpel: Of we gaven hem mee met de dierenarts en die zou hem op het hondenkerkhof "gooien" dus stel je voor, samen met 100'en andere dieren. Of we konden hem laten cremeren maar dat kostte veel geld. Dus nu ligt hij in de tuin onder de grond, dichtbij ons... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een respect! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind het een prachtig konijntje en een plaatsje op het dierenkerkhof heeft het wel verdiend, nietwaar?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |