Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
VWO, C&M
Ik heb; Nederlands Engels Frans Economie 1 Filosofie Geschiedenis Tekenen Wiskunde A1 Moet er dus voor 5 leren.....maar ik mag wel vieren halen, dus dat zou toch wel moeten lukken??!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
VWO - E&M, geen examen in extra vakken
Dus: Nederlands (SE: 7,3) Engels (SE: 8,0) Wiskunde A2 (SE: 7,2) Aardrijkskunde (SE: 5,5) Geschiedenis (SE: 6,9) Economie 1,2 (SE: 6,7) Nederlands, Engels en geschiedenis ga ik niet voor leren, dat beheers ik wel (in ieder geval goed genoeg voor een 5,5 op mijn eindlijst ![]() Nee, dit gaat prima lukken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
VWO, Economie en Maatschappij, met maatschappijleer2 als keuzevak... Dus het komt hierop neer;
*Nederlands *Economie 1,2 *Geschiedenis *Engels *Aardrijkskunde *Wiskunde A1,2 *Maatschappijleer 2
|
VWO
Engels Nederlands Biologie Geschiedenis Frans Duits Maatschappijleer Wiskunde A1 Dus dat is maar 3 vakken waar ik voor hoef te leren ![]()
|
HAVO - N&G met Duits2
examen in: Nederlands (6,0) Engels (8,4) Duits (9,5) Wiskunde B1 (6,3) Natuurkunde 1 (6,1) Scheikunde (6,2) Biologie (5,9) Ik denk dat ik t wel ga halen, maar ben wel een beetje bang voor samenvatting Nederlands en Scheikunde... Nou, succes iedereen!
|
eehmz....
nederlands engels duits1,2 economie1 geschiedenis biologie m&o ckv2,3 ( examen al gehaald op 2 april ![]() ( c&m, met duits1,2 en ckv2,3 als profielvakken, en biologie en m&o als bijvakken )
|
![]() |
ik doe cm vwo en examen in 8 vakken:
grieks, muziek, frans2, nederlands, geschiedenis, engels, aardrijkskunde, wiskunde a2 jaja...ach het komt vast wel goed...succes iedereen!! xiao
Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 15:51. |
![]() |
||
Citaat:
ikke precies dezelfduH vakken!!! ![]() ![]()
|
![]() |
VWO: EM met als keuzevak filosofie ( en muziek maar daar hoef ik geen centraal schriftelijk voor te doen gelukkig
![]() Nederlands ( komt goed ) Engels ( komt goed ) Geschiedenis ( komt goed ) Wiskunde A1,2 ( ehh tja moeilijk... ) Economie 1,2 ( twijfel ) Aardrijkskunde ( twijfel ) Filosofie ( komt goed ) Al met al niet echt positief maar met een beetje flink blokken de laatste dagen moet het wel lukken om te slagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hai!
Ik doe VWO Natuur en Gezondheid Dus heb de volgende vakken -> Algemeen deel: Nederlands Engels Profieldeel: Wiskunde Scheikunde Natuurkunde Biologie Vrije deel: Economie Latijn Muziek Vrij veel vakken. Ik moet voor 7 vakken leren. Nederlands en Engels alleen wat oefenen. Groetjes, en succes allemaal! Ik heb morgen al mijn eerste examen! Muziek.. maar dat ga ik wel halen! |
![]() |
|
![]() |
hallo ik doe nu vmbo basis praktijk gericht voertuigen techniek
en ik moet slapgen voor mijn praktijken vaken voertuigen 1 en 2 en voertuigen theorie vaken 1en 2 maar dat kriijg ik allemaal in 1 examen het spe voertuigen techniek. en verder moetik nog slagen voor mijn thoerie vaken en dat zijn . nederlands . wiskunde. natuurkunde. engels. ik hoop dat ik het haal mar dat lukt denk ik wel |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
HAVO |