Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het bedrijfsleven draaide ook al voordat er reclame was
|
Verwijderd
|
Laatst zat ik een film op de BBC te kijken, geen reclame dus, en ik moest echt super nodig naar de wc... mja, paar minuutjes film gemist dus... Als er nou maar reclames geweest waren, had ik de film helemaal kunnen zien..
Lang leve reclames! Verdoem zenders zónder reclame! |
![]() |
||
Citaat:
Anyway: het is inderdaad erg nuttig, anders zouden we nog maar 1 zender hebben met alleen het journaal ofzo. Commerciële zenders, die genoeg zendtijd hebben om populaire films en series te draaien, zouden dan niet meer kunnen bestaan. Zeg maar dag tegen The Matrix, Idols, Baantjer, Lotto Weekend Miljonairs, Engels voetbal, Temptation Island en Friends. Maar deze gaat naar Films & TV
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Zou iig niet erg veel kosten per publiekszender (NL1 t/m 3) om die reclame-vrij te maken, gek genoeg doen ze dat gewoon níet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De BBC bijvoorbeeld is volledig reclamevrij, maar daar wordt ook een stuk meer geld ingestoken vanuit de overheid. (En dat is ook te merken in de kwaliteit van de programma's. ![]() ![]() (Wat nog veel ergerlijker is, zoals Boogie al opmerkte: tussen de film in programmeren ze gewoon een halfuur aan bagger die ze Hart van Nederland noemen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is deels ook omdat de televisiegids het nooit bij het rechte eind heeft met wat ze uitzenden. :\ |
![]() |
||
Citaat:
man, waar wind je je eigenlijk over op? televisie reclame is juist heel belangrijk. Als we geen televisiereclame zouden hebben, hč, dan zouden we nieteens televisie hebben. En dan kijken ze je zo aan met zo'n etische kop van: en denk daar maar eens over na. Dan denk ik: nou, dat lijkt mij wel wat [/youp mode] en ik deel deze mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
tis wel verdomd irritant dat alle zenders op dezelfde tijd reclame uitzenden... maakt zappen naar een ander programma vrijwel onmogelijk..
![]() maar tis pas echt stom als je dan bij het zappen op een andere zender bij de reclame blijft hangen... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|