Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 12:24
bonkesone
bonkesone is offline
Nou?
Ikzelf zou wel een kalmeringstabletje kunnen gebruiken!
Advertentie
Oud 18-05-2003, 12:25
Snufje
Snufje is offline
ik heb kalmeringstabletjes

Maaruh, ik ga er rustig in eigenlijk. Ik heb wel vertrouwen in economie, nederlands en scheikunde.. Of het rustig blijft is de vraag
Oud 18-05-2003, 12:25
Verwijderd
bij sommige examens wel, maar bij economie brrrr
Oud 18-05-2003, 12:27
drea
drea is offline
Ben al 2 wkn supergestresst... en t wordt niet minder
Oud 18-05-2003, 12:38
Iduna
Iduna is offline
Nou ik ben al begonnen en ik moet zeggen dat het me wel meeviel, qua stress dan. Normaal ben ik tijdens toetsweken heel erg gestresst maar vrijdag dus vrijwel niet. Na zo'n examen stond ik wel te 'shaken' maar dat was waarschijnlijk omdat het koud was in de zaal en omdat ik er van af was maar niet wist hoe ik het eigenlijk gemaakt had.
Oud 18-05-2003, 12:43
Ichonama
Ichonama is offline
Ik ben nog heel rustig en heb eigenlijk wel zin in morgen. Ik heb zoiets van laat ze maar komen.
Oud 18-05-2003, 12:49
Verwijderd
Ik begin morgen met Nederlands, moet vroeg m'n nest uit (om half zeven in de trein zitten) maar 'k heb echt zin in Nederlands Fijn om er eventjes in te komen...

Daarna heb ik economie, daar heb ik niet super veel zin in, maar 'k ga m'n best doen...
Oud 18-05-2003, 13:02
appeltjepeertje
appeltjepeertje is offline
brr ik de laatste paar dagen..en ook steeds van die dromen dat je wakker wordt en meteen al je 8 examens moet maken! AAAAA eigenlijk mag ik best veel verprutsen alleen met de regel: maar een onvoldoende in je profieldeel heb ik nogal moeite
Succes Allemaal!
Oud 18-05-2003, 13:42
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 18-05-2003 @ 13:43:
Ik ben nog heel rustig en heb eigenlijk wel zin in morgen. Ik heb zoiets van laat ze maar komen.
Precies ik sta meeste vakken voldoende dus ik hoef me niet echt druk te maken om iets.
Oud 18-05-2003, 13:43
~EeF~
~EeF~ is offline
ik sta alle voldoende..en was bezt zeker vanm ezelf..alleen ndat ik examens heb egdaan vaneerdere jaren voel ik me steeds onzekerder..en ik schiet ineens behoorlijk in de stress
Oud 18-05-2003, 14:04
Esmée
Esmée is offline
Ik heb er al twee gehad en ik ben er best heel relaxed onder. Voor de eerste twee examens ook. Ik heb gemerkt dat, als je de stof gewoon onder de knie hebt, de examens echt niet zo moeilijk zijn. En ik kan me ook veeeel beter concentreren in zo'n grote stille gymzaal dan in een klein klaslokaaltje waar je elk kuchje etc. hoort. Wiskunde en geschiedenis vind ik erg moeilijk, maar van geschiedenis vind ik de stof wel meevallen, dus die 5.3 die ik daarvoor moet hebben hoop ik echt te halen...
Oud 18-05-2003, 16:31
ingelinge
ingelinge is offline
Ik wordt nu echt helemaal gek. ben echt aan het stressen voor morgen
Oud 18-05-2003, 16:55
heropsychodream
heropsychodream is offline
Het komt goed. Zo heel veel kun je nu niet meer doen. Heb vertrouwen in je eigen kunnen. Vergeet de druk die op je schouders weegt. Ga ervoor.

Oud 18-05-2003, 17:01
0°~ginny~°0
0°~ginny~°0 is offline
Heb net een proefexamen m&o gemaakt en ik had ongeveer een 4.0.. jaaaaaa, ik begin wel te stressen nu.. ogodogodogod..
Oud 18-05-2003, 17:08
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Ik begin 5 minuten voor het examen denk ik pas te stressen. Behalve misschien bij geschiedenis..
Oud 18-05-2003, 17:29
flamingphoenix
flamingphoenix is offline
Ik stress alleen door vreselijke zinnen als:
"had je maar eerder moeten beginnen" en
"ik heb al 2 weken non-stop geleerd"

Oeh wat heb ik daar een hekel aan, dan denk ik uh-oh!
Oud 18-05-2003, 17:32
Smartie
Smartie is offline
nu ben ik nog relaxed, maar als ik dit examenforum doorlees begin ik het meer te knijpen Ach, ik zak waarschijnlijk toch niet dus echt te stressen hoeft niet...
Oud 18-05-2003, 19:04
Nuck
Nuck is offline
Ik ben heel relaxed . Ik heb al een examen gehad, dat ging lekker en verder heb ik me goed voorbereid.
Oud 18-05-2003, 20:18
HoopStront
HoopStront is offline
Ik ben altijd relaxed... alleen soms ben ik weleens te relaxed.... ook tijdens mn examens.
Oud 18-05-2003, 20:39
megas
megas is offline
ik ben geloof ik iets té relaxt, qua leren enzow... ik ben nou niet zo vreselijk denderend in de vakken die ik voldoende MOET halen.. ben nog een beetje aan het wennen aan het idee dat ik nu zelf examens zit te maken. heb er niet echt moeite mee, zie het meer als een zoveelste toetsperiode oid...
Oud 18-05-2003, 20:49
The Dúnadan
The Dúnadan is offline
Af en toe heb ik wel eens zo een gevoel wat je ook hebt als er iets groots te gebeuren staat (staat er ook duh! )

Maar dan stel ik mezelf weer gerust met het feit dat ik het wel heeeel zwaar moet verkloten om te zakken, als ik overal een 3,5 voor haal sta ik nog nergens onvoldoende mee geloof ik...
Oud 18-05-2003, 20:54
Verwijderd
Ik ben wel een beetje aan het stressen; niet zozeer voor morgen nederlands; dat lukt wel, maar eerder voor de andere vakken en het idee dat ik nu al examen doe...
Ik slik ook homeopatische spul om rustig te blijven Anders was ik nu waarschijnlijk veel meer aan het stressen...
Oud 18-05-2003, 20:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, als ik er heen ga en ik ben er ben ik nog rustig tot het moment dat klasgenoten op me af komen en stressen. dan gaan ze allemaal vragen stellen of ik dat nog weet en dit en blaatblaat. en ja, dan schiet ik ook opeens in de stress. morgen ga ik dus lekker met mn discman erheen en ik doe m pas in de kleedkamer af. geen zin in gezeik van anderen. dan maak ik mn examen alleen maar slechter. en morgen is nederlands en daar heb ik totaal geen zin in.
Oud 18-05-2003, 21:03
coriat
coriat is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 18-05-2003 @ 21:39:
ik ben geloof ik iets té relaxt, qua leren enzow... ik ben nou niet zo vreselijk denderend in de vakken die ik voldoende MOET halen.. ben nog een beetje aan het wennen aan het idee dat ik nu zelf examens zit te maken. heb er niet echt moeite mee, zie het meer als een zoveelste toetsperiode oid...
Ik weet precies hoe je je voelt :

In mijn eerste leerplan-schema-planning-geval zou ik anderhalve week geleden begonnen zijn met leren...
In leerplan-schema-planning-gevalv1.1 zou ik een halve week geleden zijn begonnen met leren...

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb morgen mijn eerste examen (nederlands) en ik ben gister begonnen met leren.

-succes iedereen!

(sometimes i scare myself)
Oud 18-05-2003, 21:04
The Dúnadan
The Dúnadan is offline
Nog even een tip voor degenen die nu nog staan te shaken:

Neem een lekker slaapmutsje, zet je wekker en duik je bed in, kun je lekker fris aan je examens beginnen morgen
Oud 19-05-2003, 08:42
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik heb vanmiddag mijn eerste examen, en ik ben alles behalve gestressed...
Oud 19-05-2003, 08:46
NielZ
NielZ is offline
Ik ben vrijdag al begonnen met Bio, daar ben ik redelijk relaxed naartoe gegaan. Ik voelde wel iets van spanning, maar dat was meer 'leuke/positieve spanning', als in de achtbaan zeg maar.
Ook nu ben ik fet relaxed, en dat alles puur natuur.
Oud 19-05-2003, 14:46
WolterB
WolterB is offline
k ben echt helmaal niet gestressed, terwijl ik dat wel een beetje verwacht had, ben dr iig wel blij mee, zo kan ik me veel beter concentreren
Oud 19-05-2003, 20:08
Mugiel
Mugiel is offline
kwas vet gestresst nu niet meer na de eerste 2 xamens
Oud 19-05-2003, 20:34
Verwijderd
Na Mijn Nederlands Examen Heb Ik Deze Wijze Raad :

Stress Kan Ook Positief Zijn Hè Mensen Hahah..

Nou, Suc6 Allemaal.. Ik Heb Ook Stress, Maar Dat Ervaar Ik Zelf Als Negatief
Oud 19-05-2003, 20:37
moon
moon is offline
'k vindt het echt vreselijk, ben super gestresst!!Morgen heb ik pas mijn eerste examen (vmbo nederlands lezen)

Regels voor berichten