Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 10:49
hopefully
hopefully is offline
ok mensen, ik zit een beetje in de knoop...
het punt is mijn ex... we hebben ruim een jaar geleden 3 maanden wat gehad, en hij was nog heel gek op mij toen ik het uit maakte, toen hebben we elkaar 2 maand niet gezien en daarna wel weer en toen keken we elkaar nog wel aan hij van ik vind je nog leuk, en ik van vind hij me nog leuk? nou jah goed, nu is het dus zo, dat ik laatst over hem gedroomd heb... dat we weer wat hadden en dat we gezellig op een terrasje zaten en dat iedereen ons aanstaarde van, hebben ze weer wat? maar goed, op school kijk ik nu dus wel weer naar hem, en aan de ene kant is het een hele leuke/knappe en lieve jongen, maar aan de andere kant weet ik het niet... ik heb het immers al een keertje uit gemaakt (als was ik toen wel ziek, had nergens zin in, dus miss was dat ook een factor). Volgens mij kijkt hij ook wel naar mij, maar hoe precies weet ik niet.
Maar nu is mijn vraag dus eigenlijk, van begin ik hem weer echt leuk te vinden, of is het van dit houd je altijd bij een ex....?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, al weet ik wel dat t moelijk si en dat ik het waarschijnlijk zelf uit moet zoeken en af moet wachten wat er gaat gebeuren...
(met dat ik in de knoop zit heeft ook met 2 andere jongens te maken, die ook wel leuk zijn...mjah ik weet t niet)
Ik hoop dat iemand me een advies kan geven omdat ze t zelf mee hebben gemaakt... ik wacht wel af,
doegdoeg
hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 12:58
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Als jong mens evolueer je tot iets wat "volwassen" heet. Omdat je zelf dus veranderd is het onzinnig te zeggen dat iets wat vroeger niet ging in de toekomt ook niet zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 15:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou hem gewoon un x vragen hoe het is in de liefde, dan hoor je ut zelf wel van hem! Gewoon voorzichtjes bij hem achter zien te komen, da's het beste, hij weet immers als beste het antwoord!
Oud 17-05-2003, 16:43
hopefully
hopefully is offline
probleem is dat we niet met elkaar praten, althans geen gesprekken met zn 2en, wel als er andere mensen bij zitten dat we dan wat tegen elkaar zeggen...
en daarbij komt ook nog dat ik mn vriendinnen niet kan vragen om te polsen, want ze vinden hem een sukkel, tenminste de meesten...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:58
phmpruim
phmpruim is offline
vind je je ex weer leuk? ik denk het wel, anders zou je niet de hele dag aan hem denken.

Je schrijft dat er ook twee andere jongens zijn. Ik weet niet hoeveel je daaraan denkt, maar het lijkt me zinvol om erachter te komen wie de leukste is voor je actie onderneemt. Anders krijg je misschien een paar hele korte relaties (knipperlichtrelaties), en heb je uiteindelijk niemand.
Het is misschien ook handig er achter te komen, wat die anderen van jou vinden. Bij die andere 2 jongens kun je je vriendinnen laten polsen. En ik denk dat dat bij je ex ook kan. Als ze hem een sukkel vinden, kun je dan niet reageren met "nou en, ik niet"? Als ze echt goede vriendinnen zijn, accepteren ze het best.
Oud 17-05-2003, 17:01
hopefully
hopefully is offline
ja ke ze accepteren het ook wel, maar jah ik weet t niet.. lijkt me op de een of andere, manier niet echt een goed idee... maar ik zal denk ik idd uit moeten zoeken welke ik van de 3 t leukste vind... nou ik zal mn best daar uit te komen... maar denk niet dat het zo makkelijk zal gaan...
maar nog meer tips zijn natuurlijk welkom...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:00
phmpruim
phmpruim is offline
heb ik ooit gezegd dat het makkelijk wordt? ik dacht het niet. Maar juist daarom moet je je vriendinnen laten polsen. Degene die niets van jou moet hebben valt af, en dan heb je minder keus, en dus wordt het makkelijker. En als je nou heel erg teleurgesteld wordt als 1 bepaalde jongen niets van jou moet hebben, en je kunt dat eigenlijk niet vergeten, dan denk ik dat duidelijk is wie de leukste is! Probeer dan te zorgen dat hij gaat inzien hoe leuk jij eigenlijk bent!

Succes!
Oud 17-05-2003, 18:09
hopefully
hopefully is offline
hehe nee dat is waar.... maar mn vriendinnen spreken mn ex ook nooit... en 1 jongen kennen ze helemaal niet, en die andere jongen.. jah weet niet... die valt al half af, maar jah die zal gewoon altijd leuk blijven (heb ik paar jaar geleden echt leuk gevonden) duss.. mjah nou ik zal eens kijken of ik ze zelf nog spreek of dat mn vriendinnen eens wat kunnen uitzoeken... nou ja ik zie t wel...
probleem is dat ik zo graag wil dat het nu kant en klaar hier zo voor me ligt en dat ik wil dat het er NU is.. maar weet wel dat zoiets tijd kost... mjah t blijft wel irritant...
ik dwaal af, sorry.. maar ik kom wel weer trug.
doeg!

(dank u voor je advies0
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:22
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
hopefully schreef op 17-05-2003 @ 19:09:
hehe nee dat is waar.... maar mn vriendinnen spreken mn ex ook nooit... en 1 jongen kennen ze helemaal niet, en die andere jongen.. jah weet niet... die valt al half af, maar jah die zal gewoon altijd leuk blijven (heb ik paar jaar geleden echt leuk gevonden) duss.. mjah nou ik zal eens kijken of ik ze zelf nog spreek of dat mn vriendinnen eens wat kunnen uitzoeken... nou ja ik zie t wel...
probleem is dat ik zo graag wil dat het nu kant en klaar hier zo voor me ligt en dat ik wil dat het er NU is.. maar weet wel dat zoiets tijd kost... mjah t blijft wel irritant...
ik dwaal af, sorry.. maar ik kom wel weer trug.
doeg!

(dank u voor je advies0

je moet inderdaad tijd nemen. Maar neem van mij aan: als je alles goed uitzoekt, dan heb je straks met een superrelatie!

enne... geen dank!
Reageren

Regels voor berichten