ok mensen, ik zit een beetje in de knoop...
het punt is mijn ex... we hebben ruim een jaar geleden 3 maanden wat gehad, en hij was nog heel gek op mij toen ik het uit maakte, toen hebben we elkaar 2 maand niet gezien en daarna wel weer en toen keken we elkaar nog wel aan hij van ik vind je nog leuk, en ik van vind hij me nog leuk? nou jah goed, nu is het dus zo, dat ik laatst over hem gedroomd heb... dat we weer wat hadden en dat we gezellig op een terrasje zaten en dat iedereen ons aanstaarde van, hebben ze weer wat? maar goed, op school kijk ik nu dus wel weer naar hem, en aan de ene kant is het een hele leuke/knappe en lieve jongen, maar aan de andere kant weet ik het niet... ik heb het immers al een keertje uit gemaakt (als was ik toen wel ziek, had nergens zin in, dus miss was dat ook een factor). Volgens mij kijkt hij ook wel naar mij, maar hoe precies weet ik niet.
Maar nu is mijn vraag dus eigenlijk, van begin ik hem weer echt leuk te vinden, of is het van dit houd je altijd bij een ex....?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, al weet ik wel dat t moelijk si en dat ik het waarschijnlijk zelf uit moet zoeken en af moet wachten wat er gaat gebeuren...
(met dat ik in de knoop zit heeft ook met 2 andere jongens te maken, die ook wel leuk zijn...mjah ik weet t niet)
Ik hoop dat iemand me een advies kan geven omdat ze t zelf mee hebben gemaakt... ik wacht wel af,
doegdoeg
hopefully
|