Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij uit zijn liefde anders dan jij, maar daarom houdt hij niet minder van je.
Ik heb dat ook weleens meegemaakt, ik vond het nogal frustrerend. Liever voel ik gelijkwaardigheid in een relatie in de zin van dat je hetzelfde van een relatie verwacht. Als we apart op vakantie gaan kan ik me wel vermaken maar toch mis je je partner. Een heleboel dingen die je met je partner deelt, deel je niet met vrienden.
|
Verwijderd
|
Hij wil (nog) niet aan jou vast zitten, hij wil niet te afhankelijk van je zijn. Omdat het nog niet zeker is dat jullie relatie voor altijd in stand zal blijven. Bovendien zijn jullie idd 18. Naarmate je ouder wordt word je sowieso zekerder van je relatie en durft hij er waarschijnlijk ook meer tijd en energie in te steken.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je mag hieruit concluderen dat hij een ander persoon is dan jij...
als jij dat een reden vindt om het uit te maken, so be it, sommige houden van spiegelbeelden van zichzelf, dat lijkt me persoonlijk eerlijk gezegd veel saaier, maar goed je moet het zelf weten... ![]() Hij klinkt mij als iemand die van alles kan genieten en ik zou maar blij wezen dat je iemand hebt die niet dag en nacht bij je moet zijn om gelukkig te wezen, maar die zelf ook nog andere interesses heeft, anders zou je binnen no-time stapelgek worden...
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 14:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al moet ik zeggen dat hij zichzelf daar op kan verkijken. Je kunt bijv zeggen van 'ik vermaak me net zo goed in mijn eentje', maar op het moment dat hij dat zegt bén jij er wel. Het kan best zijn dat wanneer jij er niet bent, hij zich pas goed beseft wat voor een impact dat heeft. Ik weet iig dat ik erachter ben ![]() Bij mij is het zo dat wanneer ik weet dat het goed zit en ik mensen na een tijdje weer zie, ik prima helemaal alleen kan zijn. Maar als ik ze dreig voor goed kwijt te raken, begin ik ze al na een dag te missen.. Daarnaast is het ook een beetje jongensachtige stoerdoenerij. Je wil immers niet toegeven dat je afhankelijk bent van anderen en je wil het eigenlijk ook niet zijn (jongens stellen zich niet graag zwak op). Kortom: alles wat hij zegt, hoeft nog niks te betekenen. Simpelweg omdat hij misschien nog niet weet waarover hij praat. Ik weet dat ik er iig voorzichtiger mee zal zijn voortaan :/ |
![]() |
|
![]() |
Echt fijn om jullie reacties te lezen...
Ik kan het ook slecht uitleggen, het is meer mijn gevoel... Als ik nu een scenario in me hoofd speel dat hij het op een dag uitmaakt geeft me dat gewoon een klote gevoel... En als ik met hem over dit onderwerp praat dan krijg ik zo'n idee dat hij wel blij is met me maar dat onze liefde voor hem toch veel minder belangrijk is. Niet dat de liefde van zijn kant minder is, maar dat hij er gewoon minder waarde aan hecht. Maar mss geeft hij het idd ook liever niet toe of weet hij gewoon niet zo goed wat hij ermee moet.
|
![]() |
hmm, ik heb dit gevoel ook wel bij mijn vriend, beetje vervelend. soms kan ik er echt heel erg mee zitten en andere keren denk ik, prima toch, hij heeft zelf ook nog een eigen leven net als jij. maarja ik hou van heel veel dingen doen/afspreken en hij wil ook wel es niets doen, tsja soms botst dat wel es als ik hem graag wil zien en hij lekker iets voor zichzelf wil doen. dan ga ik op dat moment denken dat ie me niet meer leuk vind maar als ie me dan smst of de volgende dag naar me toe komt is ut wel weer goed
![]() ach, ben ook beetje onzeker duzz daar zal het wel aan liggen ![]()
|
![]() |
Ik zou me er niet zo druk om maken. je moet naast je vriend ook een eigen leven hebben..en als hij zo weinig aan zijn relatie hecht als jij denkt, had hij het in mijn ogen al lang uitgemaakt, dus niet zo panieken, gewoon accepteren dat hij naast jou ook nog een eigen leven heeft.
|
![]() |
jou vriend heeft eigenlijk 2 "levens" 1 met jou 1 met zijn vrienden en familie.
Dat is eigenlijk heel normaal, want stel als hij alleen tijd aan jo uzou besteden is da leuk voor jullie , maar verzwakt hij het contact met zijn vrienden en raakt hij die misschien kwijt. maar ook een reden is dat hij misschien ook wat vrijheid wil hebben. hij wil zich waarschijnlijk ook vrij voelen in de zin van ook met vrienden iets te kunnen gaan drinken, ik denk nie dat hij nie van je houdt of zo het is alleen dat hij meer wil dan alleen een relatie. En je hoeft je eigenlijk ook helemaal niet druk te maken dat hij minder van je houdt en dat je het uit moet maken want je unt er ook aan werken om jezelf te vermaken als je alelen bent |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij is een stuk onafhankelijker als jij. Dat hij zo graag dingen alleen of met vrienden doet heeft ok niets met jou te maken datzit in hem en zoals jij alzegt hij kan zich zelfs een vakantie alleen vermaken. Is dat een reden voor zijn vrienden om ook te gaan twijfelen? Meis geniet ervan als je bij hem bent en als je dat niet bent geniet dan van je gedachten aan hem
|
![]() |
dit herken ik wel een beetje! Toen hij op vakantie was geweest had ik hem heel erg gemist (ik bleef achter.. das anders...) en hij had vette lol daar in de sneeuw, en had me niet echt gemist ofzo. Naja, jongens hebben gewoon andere gevoelens, en misschien heeft ie je wel gemist en wil ie dat niet laten merken! Naja.. ik vind het in ieder geval geen rede om het uit te maken. Hij voelt echt wel veel voor je, dat weet ik zeker want, (ik weet niet hoelang jullie hebben maar) als hij niet veel voor je voelt had ie ook nix met je gehad!!! Toch?? lijkt mij! Niet te veel over in zitten!
|
![]() |
|
![]() |
eej...
Ik denk dat het heel moeilijk is om in een relatie evenwicht te vinden, om allebei even verliefd te zijn. Maar ik denkd at het wel belangrijk is dat je evenveel voor elkaar over hebt....Ik heb wel eens t gevoel dat ik verliefder ben dan mijn vriend, maar dit is ook wel eens andersom... Wat ik n beetje vreemd vindt is dat hij zegt dat jullie relatie niet zoveel tijd in moet nemen, hij moet er gewoon wel wat voor over hebben en tijd voor jullie relatie moeten maken. Dat hij je niet mist kan ik me nog voorstellen, en ik doe soms ook bijna net zo lief iets met vriendinnen als met m'n vriend.. T blijft een beetje moeilijk, ik zou goed bij mezelf nagaan of ik dit nog wel wil, t lijkt mij best kwetsend als mijn vriend dat soort dingen zou zeggen....en sowieso als je nog met m doorwilt, ga dan in ieder geval eens heel goed met hem praten want zo werkt het niet echt lijkt me.. Succes!!! en laat even weten hoe het afloopt xxxx |
![]() |
|
Ik denk dat jullie gewoon allebei iets anders verwachten en dat jullie verschillende personen zijn..
Ik denk niet dat het zozeer te maken heeft dat hij minder of je zou geven dan jij om hem.. maar jij kunt je moeilijk in je eentje vermaken en hij kan dat wel, dat is gewoon een verschil in jullie karakter denk ik.. Als je erg blijft twijfelen moet je er gewoon eens met hem over praten misschien..?
||
Citaat:
Ik ken het, en het is belangrijk dat je vriend weet hoe je er over voelt. Misschien kan hij er dan wat meer rekening mee houden hoe hij dingen soms zegt, want onzekere meisjes kunnen zich heel erg zorgen gaan maken om een botte opmerking. Jongens hebben inderdaad gewoon andere gevoelens en opvattingen dan meisjes. Ik weet niet hoe lang jullie al hebben, maar meestal na verloop van tijd wordt het beter, omdat jullie elkaar's reacties en uitingen dan beter gewend zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Schoonmoeder reden tot uitmaken? Verwijderd | 27 | 17-04-2006 02:23 | |
Liefde & Relatie |
Altijd de Joker..maar dan opeens STILL !!! Ant0ni0 | 47 | 12-11-2003 18:24 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of ervoor werken? sunshine1982 | 18 | 12-06-2003 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Aaarrgghh, kmoet het toch weer even kwijt Verwijderd | 11 | 18-06-2002 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
help me!!! partychick16 | 4 | 17-06-2002 20:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij het uitgemaakt???? Loesje | 16 | 26-04-2002 13:52 |