Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En je kan het ook gewoon beleefd vragen zoals de rest dat doet... ![]() als je het nou nog es vriendelijk vraagt helpen we je graag ![]()
||
Citaat:
'hoe kan ik dit fixen? alvast bedankt' is dit niet vriendelijk? hoe wil je dan dat ik t vraag? ok nog n keer: jongens, ik heb echt n probleem met msn, blablablabla, willen jullie me alsjeblieft helpen zodat ik in t vervolg weer gezellig kan praten met aardige mensen zoals jullie ![]() dank jullie wel!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat andere doen hoef jij niet ook te doen.. als het een rage is om zelfmoord te plegen.. doe jij da dan ook ? verder up je hem na`14mins.. geen geduld dus.. je moet niet verw88 da iedereen elke minuut hier kijkt... dan ga je maar op irc..
||
Citaat:
![]() Verder: een meer-omschrijvende titel was beter geweest, zoals: [XP] Internet down na afsluiten MSN Dit geeft al kort aan wat je probleem is, watvoor besturingssysteem je gebruikt (XP) en laat zien dat je moeite doet. Hierdoor zullen forummers sneller bereid zijn je te helpen. Just for your benefit. ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 22:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dit loopt een beetje uit de hand, cool it people.
Verschil met GoT is er wel degelijk, en niet alle users gaan even aardig om met newbies die zich niet aan de FAQ en forumgeboden houden. Geen reden tot paniek, maar er vriendelijk op wijzen. Nu on-topic verder graag, of verder discussiëren op Beleidszaken als je dat nodig acht.
|
hahaha, GE-WEL-DIG. waar sommige mensen zich druk om maken. en idd warmaster, er zijn weliswaar belangrijker dingen in mijn leven dan weten hoe ik me moet gedragen op dit forum.
chappau chappau!! ik ben verder geen newbie hoor, gewoon iemand die 1 keer comp. probs. had. ga nu maar weer allemaal fijn verder met jullie computers, dan ga ik van het leven genieten. laterrr!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |