Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
![]() |
Wat ik overigens wel een beetje jammer vind zijn al die kinderachtige reacties. Natuurlijk mag je zeggen wat je er van vindt, maar ik vind de meeste reacties eigenlijk een beetje zielig. Als zij dat nou leuk vindt, laat haar dan gewoon... Ieder z'n meug.
Zelf ben ik 3 keer naar een jongerendag geweest, in groep 7,8 en in de tweede vd middelbare school. Dit jaar ga ik niet. Bewust, want ik vind het samen-zingen gehalte te hoog en ik vind de geloofsbelijdenis die je kunt doen eng. Een aantal jaar geleden sprak Peter Scheele, en die vond ik persoonlijk erg goed. Andries Knevel vind ik een irritante vent. Het idee van zo'n dag als deze vind ik wel goed, de sfeer die er hangt vind ik ook oke. En wat Evil-Cherry zei over die gay-stand, wow, een gay-stand, dat is voor de EO erg shockerend ![]() ![]() Oh en toby mac. ![]() hoei
|
ik denk dat de kinderachtige reacties voornamelijk het gevolg zijn van het gedrag van de topicstarter, zij is zelf het stereotype EO-...persoon (wou iets anders neerzetten, beetje onbeschoft
![]() Of yesuslovesyou nou serieus is of niet, het topic zelf vraagt inderdaad niet om kinderachtig gezeur. *is eens met weezzz*
|
ik ga ook!!wist je trouwens dat al die vooroordelen over de eo nergens op slaan....
ik dagt het vroeger ook maaja... Ik vind het egt coollie..alleen jammer dat de muziek niet egt helemaal mijn smaak is maja tis wel vet gezellie!! kheb miss nog kaartjes over dusss!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vet cool dat er een gay-stand komt!!eindelijk word het homo zijn niet meer verzwegen....dat vind ik wel cool..een vriendin van mij is lesbi en die heb het daar egt moeilijk meej gehad....ik vind dit egt super goed van de eo!!! ![]()
||
Citaat:
maar kijk als ik met de naam van jezus op mn kleren ga lopen vind iedereen mij gek...(vinden ze al maaja)...maar dat gsus vinden ze dan wel gaaf...naja zal wel aan mij liggen maar ik snap dat niet helemaal... ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik denk eigenlijk niet dat jezus van jou houdt, volgens mij HAAT hij je
|
![]() |
ik heb het niet zo op god
ik zat gister in de trein tegenover prachtig mooie jongen, niet te geloven. Kwam er een vriend van m langs, hebben ze de rest van de reis het over jezus gehad en over een visioen die de tante van die vriend had gehad enzo. Die mooie jongen wilde jezus beter leren kennen maar ik had liever dat hij mij beter leerde kennen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
of heb ik dat nou weer verkeerd bergrepen? (lol @ eXo, hihii ik kom niet meer bij, flauw ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, 'rekenschap met elkaar houden' lijkt een vreemd verschijnsel in deze geindividualiseerde samenleving. ontopic: De EO jongerendag is niks voor mij, daarvoor vind ik mezelf niet christelijk genoeg voor. |
![]() |
||
Citaat:
Als je hier niks inziet, niks met deze mensen hebt of wat dan ook, meldt dat dan normaal. Maar hou wel rekening met mensen die hier wél heel erg naar uitkijken en hier met heel veel plezier naartoe gaan. De volgende die nog zo'n domme opmerking maakt zal 't weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
en wat is er goed gegaan vandaag? Fantôme | 499 | 23-10-2003 14:44 | |
Lifestyle |