Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee ik doe dit niet zelf want ik houd me niet met zoiets bezig. Bovendien heb ik niet gezegd dat het slecht is. Ik vind dat het niet op letteren thuishoort, dit is geen literatuur. Sorry dat je je zo afgekraakt voelt maar ik kan me er gewoon zo ontzettend over verbazen dat er van die naieve mensen zijn die zich met zoiets bezig houden. Of zoiets verzinnen, dan moet je wel een vaag wereldbeeld hebben. Het is niet in de eerste plaats mijn bedoeling om je af te zeiken maar omdat ik benieuwd ben wat je erop gaat zeggen, of vind je zelf niet dat het zo uit een religieus manifest kan komen?
En krummeltje, als ik iets storend vind dan mag ik dat best afzeiken, daar is dit een forum voor. |
![]() |
|
Religeus getinte verhalen morgen best op letteren. Het is een visie en dat kan je ook uit je verhalen laten komen.
Als je wil discussieren over religie dan ben je hier fout, maar als het om het verhaal gaat zit je hier goed. Duidelijk? ![]() Heb het verhaal heel vluchtig gelezen, door mijn tentamenweek heb ik weinig tijd om goed op verhalen te reageren. Van het weekend wil ik wat van de schade inhalen.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed. Waarom zou dit religieus getint zijn? Oké, ik vind het ook niet echt literatuur (volgens mijn maatstaven, maar daar moet je je niets van aan trekken), maar de religie kan ik hier niet heel erg in vinden, tenzij ik tussen de regels door lees. Het is gewoon een mooie tekst, zeer waar ook en ik ben benieuwd waarom je hem geschreven hebt.
|
ik denk dat ik hem geschreven heb omdat er goeie stukken tussen staan die heel mooi zijn en volkomen waar! Maar ik schreef het in een beetje rare bui dus weet het niet zo goed meer eigenlijk..
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ze waanden zich gewenst Vogelvrij | 4 | 29-11-2006 21:44 | |
Algemene schoolzaken |