Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 17:31:
Veel ellende in dit land wordt veroorzaakt door het buitenlandse uitschot, dat wij, spijtig te moeten bekennen, hier zelf naartoe gehaald hebben.
|
ALs je met 'buitenlands uitschot' het kleine deel van de buitenlanders bedoelt dat ook uitschot is, dan: ok. Zoniet: of je maakt een geintje, of je verdient een ban.
Citaat:
Dit is echter niet in mijn naam gebeurd
|
Dus vanaf nu ben je ook niet meer trots op onze geschiedenis. Niet in jou naam gebeurt tenslotte. Mooi.
Citaat:
en aangezien ik geen banden met enig linkse organisatie heb, zal ik er open voor uit blijven komen dat deze vijfde kolonne gestopt moet worden.
|
Dat snap ik even niet.
Citaat:
In zo'n zaak als deze, waar een oud vrouwtje wordt beroofd door twee jongeren, zie ik duidelijk een islamitisch patroon in terug, dat valt niet te ontkennen.
|
Dat valt wel te ontkennen. Je weet heel goed dat dat alles te maken heeft met ontspoorde jeugd, en niks met de Islam.
Citaat:
Daarom heb ik alle reden om te veronderstellen dat de dader inderdaad van alochtone komaf is, tenzij het tegendeel bewezen wordt.
|
Jij hebt geen reden om wat dan ook te veronderstellen, aangezien je er veel te weinig van af weet en er geen informatie over beschikbaar is.
Citaat:
De enige andere mogelijke verklaring die ik kan vinden, indien de daders Nederlanders zouden zijn, is dat de daad gepleegd is onder invloed van drank en drugs, als een soort kick.
|
Oh, wij hebben geen idiootjes?