Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 13:10
Justeasy
Justeasy is offline
Ik ben al ongeveer een jaartje met mijn vriend samen. altijd leuk en bijna nooit problemen ofzo. Ben ook nog steeds verliefd maar ik mis denk ik de spanning ofzo..
Ik heb een tijdje terug een feest gehad waar een jongen kwam die ik al een tijdje kende. op dat feest deden we erg close ( lees: klef ) En kreeg ik kriebels van hem. Hij heeft ook gewoon een vriendin maar op zich dansten we dicht tegen je elkaar aan. Je kent het misschien wel..Hij zit bij mij op school en ik moet steeds aan hem denken. Niet meer aan mn vriend. Echt raar is dat. Die jongen stuurt allemaal lieve smsjes enzo maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik wil in principe gewoon bij mijn vriend blijven. Alleen gaan die kriebels niet weg. Nu heb ik hier weleens op het forum gelezen dat je best verliefd kan zijn op 2 mensen tegelijk. Is dat ook zo? Of ben ik echt de enige?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2003, 13:18
Zazoo
Zazoo is offline
wat je moet doen weet ik niet en dat je die gevoelens hebt begrijp ik, maar dat je dit achter je vriends rug om doet vind ik heel lullig voor hem. die lieve smsjes en op zo'n manier dansen hoor je niet te doen als je een vriend hebt. ik denk dat t m ongelooflijk pijn zal doen.
wie je moet kiezen moet je zelf beslissen. ik denk dat je die jongen leuk vindt omdat het weer iets nieuws/anders is maar als het goed gaat tussen jou en je vriend zou ik voor hem kiezen. lijkt me ook het eerlijkst tegenover je vriend.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:22
Justeasy
Justeasy is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 22-05-2003 @ 14:18:
wat je moet doen weet ik niet en dat je die gevoelens hebt begrijp ik, maar dat je dit achter je vriends rug om doet vind ik heel lullig voor hem. die lieve smsjes en op zo'n manier dansen hoor je niet te doen als je een vriend hebt. ik denk dat t m ongelooflijk pijn zal doen.
wie je moet kiezen moet je zelf beslissen. ik denk dat je die jongen leuk vindt omdat het weer iets nieuws/anders is maar als het goed gaat tussen jou en je vriend zou ik voor hem kiezen. lijkt me ook het eerlijkst tegenover je vriend.
Mijn vriend weet van dat dansen. Hij vind het niet zo erg. Van die kriebels weet mijn vriend niet. Maar wat er verder allemaal is voorgevallen weet mijn vriend ook. Ben daarin erg eerlijk tegen hem. En natuurlijk..het gras bij de buren lijkt altijd groener..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:22
miro
miro is offline
Het is wel mogelijk denk ik. Maar de een is toch altijd wat minder serieus dan de ander.

En ik denk dat jij moet bekijken hoe serieus jouw kriebels zijn voor je schoolgenoot en wat je dr aan kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:38
never mind
never mind is offline
je hebt een keuze:

a: je dumpt je huidige vriend en gaat op de smsjes van je nieuwe 'lover' in.. Zo bedrieg je je vriend niet enz

of

b: als je je vriend wil houden zeg je dat tegen de desbetreffende jongen en vraag em geen sms'jes (iig geen liefe slijmerige) te sturen omdat het toch geen zin heeft

Je kan niet van twee walletjes blijfen eten
Oud 24-05-2003, 20:39
Verwijderd
Je mist iets bij je vriend en je krijgt de kriebels van een ander en dan vragen of je niet misschien verliefd bent op 2 personen tegelijkertijd? I don't think so.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
het is logish dat je na een jaar niet meer de kriebels hebt van de eerste weken/maanden. maar volgens mij, uit je post haal ik dat iig, hou je veel van m.

en dan kun je idd verliefd worden op iemand anders.
als je egt bij je vriend wil blijven moet je toch egt naar die andere jongen toegaan en zeggen van:'hey, je bent leuk, maar ik heb een vriend' en ook niet meer reageren op zn smsjes, hoe lief ze ook zijn en hoe moeilijk dat ook is..

en als je kiest voor die jongen, maak t dan uit met je vriend en blijf niet bij m terwijl je m niet meer wil... das nogal pijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:14
non
non is offline
kdenk idd dat t is omdat het weer iets nieuws is. na n jaar n vriendje hebben wordt dat nogal saai en voorspelbaar enzow. met die jongen van je school ist nu gewoon leuk en nieuw, maar dat zal ook niet altijd zo blijven

je moet idd ff goed nadenken, of t voor die 'nieuwe' jongen meer is dan ff wat anders en n beetje spanning, en misschien ook hoeveel je nog van je vriendje houdt enzo, das waarschijnlijk toch wat diepgaander denk ik

naja, succes in ieder geval... xXx
Reageren

Regels voor berichten