Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt een keuze:
a: je dumpt je huidige vriend en gaat op de smsjes van je nieuwe 'lover' in.. Zo bedrieg je je vriend niet enz of b: als je je vriend wil houden zeg je dat tegen de desbetreffende jongen en vraag em geen sms'jes (iig geen liefe slijmerige) te sturen omdat het toch geen zin heeft Je kan niet van twee walletjes blijfen eten ![]()
|
het is logish dat je na een jaar niet meer de kriebels hebt van de eerste weken/maanden. maar volgens mij, uit je post haal ik dat iig, hou je veel van m.
en dan kun je idd verliefd worden op iemand anders. als je egt bij je vriend wil blijven moet je toch egt naar die andere jongen toegaan en zeggen van:'hey, je bent leuk, maar ik heb een vriend' en ook niet meer reageren op zn smsjes, hoe lief ze ook zijn en hoe moeilijk dat ook is.. en als je kiest voor die jongen, maak t dan uit met je vriend en blijf niet bij m terwijl je m niet meer wil... das nogal pijnlijk.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
kdenk idd dat t is omdat het weer iets nieuws is. na n jaar n vriendje hebben wordt dat nogal saai en voorspelbaar enzow. met die jongen van je school ist nu gewoon leuk en nieuw, maar dat zal ook niet altijd zo blijven
je moet idd ff goed nadenken, of t voor die 'nieuwe' jongen meer is dan ff wat anders en n beetje spanning, en misschien ook hoeveel je nog van je vriendje houdt enzo, das waarschijnlijk toch wat diepgaander denk ik naja, succes in ieder geval... xXx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[IN] Is het mogelijk om twee lijsten in O(n) tijd met elkaar te vergelijken? Rob | 2 | 23-09-2007 12:06 | |
Software & Hardware |
5.1 speakerset op laptop, is dit mogelijk? Wandering | 9 | 28-02-2006 06:54 | |
Seksualiteit |
Is dat mogelijk!!!! bloed | 17 | 03-06-2004 17:31 | |
ARTistiek |
Hoe is dat zo gekomen? Prada | 3 | 09-10-2001 14:54 |