![]() |
|
is best normaal, tussen mijn 1e en 2e keer zat geloof ik 3 maanden, en daarna bleef het ook nog een tijdje onregelmatig. als je er echt heel veel last van hebt kan je mss aan de pil gaan dan ben je wel zeker van data.
|
ik ben 't nu al een paar jaar en vaak als ik gestressed ben, of ziek of down, duurt het langer dan "gepland" voordat ik ongesteld word.
Het hóeft dus niet altijd regelmatig te worden na een tijdje. Beetje vervelend, dat wel, maar je kunt er toch weinig aan doen (behalve aan de pil gaan...)
||
Citaat:
Het verschilt per persoon... Maar zij is nog zo jong, hoeft zich daar geen zorgen om te maken, vindt ze het vreselijk, moet ze maar aan de pil...
|
![]() |
eeeeejjjjj
k heb het zelfde soort probleem....ik ben nu ook al 3 maaden niet meer ongesteld en ik ben het al ruim een jaar het is erg irri en heb dit nog nooit mee gemaakt. maar jah hoop op zegge is eht dan hihi -xxx-
|
ehh.. hoezo irritant?
![]() zal wel aan mij liggen maar hoe langer het duurt zonder ongesteld te worden hoe beter.. tis toch de ergste tijd van de maand. alles doet pijn en het is goor. ik wou dat ik niet elke maand op tijd was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu ook al iets van 3 a 4 maanden niet ongesteld geworden
Wel vreemd, maja ik heb nergens last van en zwanger kan ik niet zijn. Ik ben sowieso al onregelmatig ongesteld en er zit meestal zo'n 1,5 maand tussen, alleen 3 a 4 maanden is wel erg lang.. ![]() maarja ik zit er toch niet op te wachten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een heel vreemd patroon in mijn cyclus (26 dagen, 32 dagen, 26 dagen.. etc.) Ben al meer dan 5 jaar ongesteld, dus tsja en de eerste 2 jaar was het soms regelmatig en dan weer es niet. Duurt echt een tijdje, en geen zin hebben om te wachten.. tsja helaas heb je d'r zelf niet veel over te zeggen.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer voor het eerst ongesteld? monkey86 | 97 | 16-01-2004 18:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
raar soort slijm ratlovertjuh! | 7 | 05-11-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet..OngeSteLd...OverSlaaN??¿¿ o0osweetyo0o | 16 | 31-05-2003 17:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |